pondělí 26. ledna 2015

Co jsem dostala na Vánoce ( What I got for a X-Mas)

Jako prvním článkem začnu co jsem dostala o vánocích.
Já vím Vánoce už jsou za námi, už je skoro únor ale mám zrovna náladu to sem dát.
Hlavně abych nezapoměla vysvětlit.
Moje vánoce a celkově celé vánoční prázdniny byli mimo domov, daleko.
Letos nebyl žádný stromeček ani štědrovečerní hostina, natož cukroví a dárky jak to probíhá běžně u nás doma v ČR.



Letošní svátky jsem trávila ve Španělsku. Konkrétně v Madridu..Odlítala jsem 18. prosince a vrátila se až 8. ledna. Takže jsem se po prázdninách ještě na týden trochu ulila ze školy..



V Madridu to bylo super, opravdu jsem strašně ráda že jsem tam strávila prázdniny a štědrý den, včetně silvestru. Paráda..
Jak už jsem zmínila na začátku že dárky nebyli tradičně pod stromkem..opravdu nebyli... Tam se vánoce takhle neslavěji a  celkově španělé si dávaji dárky až na tři krále. 24. prosince slavěji tím že jdou lidi do kostela.

Dárky jsem samozřejmě dostala a proto bych vám je chtěla ukázat. Ještě abych připomněla tak některé dárky jsem si prostě koupila já sama, něco přítel, něco kamarádi a na konec vám ještě ukážu co mi daly potom doma když jsem přijela..
Ze Španělska jsem přivezla i spoustu dobrot, které se ale bohužel už snědly.
 Bohužel bude chybět něco od babičky a dědy ale to snad vadit nebude.. Ještě chci říct že jsem nedostala žádné tablety nebo ipady apod. technologie..

Tak tedy jdeme na to:

Začnu Španělskem...

Jako první věcí je nový telefon. Ten byl nutností, protože moje nokia kterou jsem měla už tak trochu nefungovala dobře. Tak jsem si pořídila nový mobil...
 Sehnal mi ho můj přítel.



Další dárek který je praktický... jsou nové džíny a vesta
jsou z obchodu Stradivarius.. mám tenhle obchod strašně ráda a tentokrát jsme tam šli na povánoční slevy a ulovila jsem tu tyhle krásné kousky.

Tato vesta stála původně 40 euro, to bych si asi nekoupila.. Ale v povánočních slevách za 20 eur a to už je rozdíl..



Džíny stály původně 30 eur a ve slevě 15 eur..



Z oblečení jsem dále dostala od přítele tuhle pěknou mikinu. Která je dost praktická, teplá..



Z doplňků jsem dostala též od mého drahého peněženku na které se mi hrozně líbí zebrování které na sobě má.. I se mi hodí protože tu co mám je už docela dost potrhaná.





Další krásný doplňěk jsou naušnice. Jsou takové zvláštní. Stály pouhé 1 euro, z obchodu Lefties



Spoustu náramků od různých přátel..




Věc bez které bych domu prostě neodletěla jsou tyhle šampony které absolutně zbožňuji.. Herbal essences mám už třetí balení a je skvělý...
Druhý produkt šampon a kondicioner Tressemene jsem ještě neměla ale právě jsem ho chtěla vyzkoušet tak proto jsem si ho koupila.



Spolu v balení šamponů Tresemmé byl lak na nehty a lesk na rty. Lak musím říct že je velmi pěkný a krásně kryje.



Abych nezapoměla k mobilu jsem dostala od přítele ještě tyhle sluchátka. které opravdu potřebuji..



Jako poslední věc ze Španěl. věc kterou asi jen tak z vás nikdo nezná.
Senegalská káva, Cafe Touba..




Dále na mě však čekalo pár dárků doma..

Takovýhle balík čajů... Ty se u mě rozhodně hodí, protože já piju hodně čaje..



Sprcháč a antiperspirant od značky Nivea.. to se také využije.. z Toho mám radost.



Dále na mě čekaly dvě pěny do koupele jedna od Avonu s konvalinkami kterou už mám vyzkoušenou a voní nádherně.. Druhá pěna je od Oriflame a to ještě uvidíme jaká bude..



Jako poslední dva dárky od mamky jsem dostala Tonikum od Oriflame a mýdlo na obličej které je mimochodem super.




Co jsem si ještě potom koupila:

Teď vám chci ukázat takové jakoby nákupy. Věci které jsem si hrozně přála, nebo kde co objevila..

Pásek z obchodu House. Za pouhých 49 kč..



Další krásnou věcí je tento tyrkysový svetřík. Je z Lidlu za 180 kč.. A vypadá velmi pěkně...
   Myslím si že díky své pastelové barvě bude vhodný na jaro..


Konečně mám to co už dlouhou dobu chci. Prstýnek ve tvaru korunky.. Za pouhých 56 kč z Gate



Když už jsme u té bižuterie mám tady takový pěkný řetízek také z Gate..


Krásný dárek jsem dostala od mé kamarádky. Moc se mi líbí a dobře se mi hodí do pokoje.




Předposlední věcí tady mám novou žehličku, protože z té staré už koukaly dráty a keramický povrch hodně poškozený.. Přijde mi tahle žehlička super. Je ultra lehká..



Poslední nádherný dárek na který už mám zálusk hooodně dlouho.. Je tato trojkulma..Konečně ji mám..



Moje vánoce byly nádherné, snad nejlepší za poslední roky..
Chtěla bych také poděkovat všem za všechno..
Všechny věci se mi líbí a mám z nich velkou radost.
Ale ten největší dar sám o sobě bylo pro mne Španělsko..
Děkuji..

1 komentář:

  1. Též mi teď umřela nokia, nevydržela, když jsem chtěla udělat video pro přítele, jak si oblizuju prsty od od čokoládového dortu. Prostě se sekla, vypla a ani čau neřekla. Jen mě mrzí, že jsem tam měla pár super fotek a videí se zajdou. Tak snad se to z ní ještě vytáhne. A pak jsem od přítele taky dostala samsung galaxy trend neo plus duos (než jsem si zapamatovala tak dlouhý název, tak to chvíli trvalo) :D

    Ségře jsem před pár lety k Vánocům koupila takovou sadu od Rowenty. Má to milion nástavců - kulma malá, kulma velká, žehlička, krepovačka atd. Stálo to necelou tisícovku a je to snad jediná věc, kterou ségra používá furt :)

    OdpovědětVymazat