pondělí 26. ledna 2015

Řasenka: Maybelline Great lash Lots of Lashes

Mojí první recenzi volím na řasenku..

Je to řasenka kterou jsem si náhodně koupila v drogerce.. Zlákala mě svým divným vzhledem, kartáčkem a zkrátka byla za pár korun tak jsem neváhala...


NÁZEV: Maybelline Great Lash Lots Of Lashes

CO SE PÍŠE O VÝROBKU:  Oblíbená řasenka s dlouholetou tradicí. Dodává řasám lepší vzhled díky exkluzivnímu malému kartáčku ve tvaru srdce, se kterým se dostanete i na ty nejmenší řasy.
Výsledkem by měly být dlouhé řasy s objemem a bez žmolků..



MOJE HODNOCENÍ: Koupila jsem si tuto řasenku náhodně v drogerii ale také na úkor dobrých recenzí na internetu. 
Vzhled balení na mě působí trochu chudě ale zajímavé je provedení kartáčku které je opravdu ve tvaru srdce a když jsem ho viděla tak jsem se trochu zděsila že je tak malý.

Samotný výrobek mě při prvním použití vyděsil ale asi to bylo tím že jsem neuměla pracovat s tímto druhem kartáčku. Po několika použitím sem si řasenku oblíbila ale pro moje řasy není tím nejvhodnějším.
Přijde mi že docela slepuje řasy.
Dodá délku ale objem jsem moc nezaznamenala.



Doporučila bych ji spíše dívkám s kratšími řasami, protože co jsem i zkoušela na různých kamarádkách, mamce tak těm co měly relativně kratké řasy se jim pracovalo s kartáčkem dobře a i výsledek byl super.

Její cena se pohybuje do 100 kč což mi přijde velmi dobrá cena.
Jinak řasenka neni vůbec špatná jen ne každému může vyhovovat její kartáček.

Z 10 BODŮ BYCH JI DALA 6..


Žádné komentáře:

Okomentovat