neděle 25. ledna 2015

# I am writting

Uvítání na blogu

Ahojte všichni, tak vás tu vítám na novém blogu. Právě přešla z blog.cz sem na blogger.com. To proto protože jsem na něj slyšela dost chvály.
Celkově to vytváření blogu je takové volnější že si dáte co chcete, kam chcete.

To je sice krásné ale pro mě je tento nový systém trochu problém. Stále jsem se s nim nezžila úplně tak dobře to tu neovládám. Snad na všechno přijdu. Proto se také omlouvám pokud blog nebude ze začátku tak perfektně sladěn.

Abych se představila...


Jmenuji se: Tereza 
Bydlím: okolí Jihlavy
Narození: 4.3.1995
Znamení: ryby
Oblíbená barva: modrá, růžová, tyrkysově zelená
Moje záliby:  móda, kosmetika, cestování, cyklistika, jízda na koni..

Zároveň vám chci představit blog který bude o věcech které ke mě patří, co se mi líbí a dělají mne mnou. Budu ráda za každou návštěvu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Disqus Shortname

Comments system