čtvrtek 12. února 2015

Peeling od Neutrogeny blackhead eliminating ( daily scrub )

Ahoj, tak dnešní článek bude RECENZE na můj oblíbený peeling.


Název:

Peeling Neutogena Blackhead eliminating ( daily scrub )

Co má za úkol?

Má za úkol čistit pleť a eliminovat černé tečky až po dobu tří týdnů.
Jemně uvolńuje póry díky mikročástečkám uvnitř.
Obsahuje známou látku která ostraňuje čer. tečky



Můj názor?

Obal: Obal se mi líbí jak designově též i z praktického hlediska že se otevírá, nikoli šroubuje.

Výrobek: 

  • Konzistence je hutnější, hrudkoviější ale roztírá se velmi dobře.
  • Vůně mi spíš připomíná návštěvu u doktora, trochu i chemii lze zacítit.
  • Obsažené mikročástečky jsou jemné a nedřou


Za mého názoru pleťi uvolní póry které krásně vyčistí, pleť nelepí ani není výrazně napnutá a lesklá jak to bývá u spousty podobných přípravků.
Rozhodně nevysušuje. U spousty peelingů jsem měla občas trochu sucho kolem nosu ale u tohodle ne.
Po použití ucítíte jak máte krásně jemnou, sametovou pleť, zmatńuje. To jsem nikdy s žádným peelingem tak sametovou pleť ještě neměla.

Tomuto výrobku bych vytkla jeho parfemaci která neni zrovna příjemná a to že černé tečky tolik neodstraní.

Cena: 99 ,- až 170 ,-




Žádné komentáře:

Okomentovat