středa 18. února 2015

# I am writting

Středeční večír

Dobrý večír všem :-D

Dneska jsem absolutně kaput, mám rýmu a bolí mě v krku ( to tak chybělo ). už jsem vykloktala asi tři štamprle slivovice..

Dnešní den byl ale přes to všechno příjemný. I přes to všechno jsem byla bruslit s kámoškou protože dnešní hodiny ve škole končily brzy.

 Taky konečně asi půl roce když už moje vlasy byly jak štětinky a roztřepené jsem si došla ke kadeřnici ostřihat. Jenom konce a trošku sestřihat... Konečně !

Mimochodem včera mi po dlouhé době přišli šaty z Aukra. Vypadají fakt pěkně ještě jsem zvědavá jak se budou nosit. Přijdou mi super na léto někam na dovolenou k moři.. jsou se sukní high low, to jsem přesně chtěla a sháněla dlouho...


Zítra mám v plánu jít se podívat do města, tak uvidím co objevím


2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. děkuji :-) Já jen doufám že nebudou moc padat když nemají ramínka

      Vymazat

Disqus Shortname

Comments system