pondělí 2. února 2015

Volný den v Praze

Ahojte tak jsem byla v pátk v Praze, bylo to tam super...

Jsem ráda že jsem tam jela. Jela jsem ráno a vrátila se až hodně večer. Bolely mě tak moc nohy z toho celodeního lítání že jsem pomalu nedošla ani do druhé místnosti.

Důvod návštěvy byl trochu spontání.
Byly pololetní prázdniny, měla jsem volný den, potřebovala jsem si zaplatit letenku a chtěla jsem zkrátka využít posledních slev i když jsem si toho příliš nekoupila..

Jako první návštěvu jsem zahájila v centru Paladium, poté šla na Mústek si zaplatit letenku a hurá na nákupy. Prolezla jsem snad úplně všechny obchody na Václaváku. Potom jsem se rozhoda že pojedu do Arkád.. Protože zde mají můj nejoblíbenější obchod a v České rep. jich je málo a konkrétně v Praze pouze jen jeden..
Obchod se jmenuje Stradivarius.. Miliji tento obchod, protože styl oblečení který zde maji se mi líbí a celkově oblečení nemají příliš předražené. Cenami bych ho přirovnala tak k CaA nebo Reserved..
Moc se mi líbili kalhoty které jsem si koupila a šála za 80 kč..
Jinak měli zde pěkné rifle za 300 kč jedny jsem si koupila ale už v Madridu po Novém roce..
Co se týče kvality tohodle oblečení tak asi lepší.. není to jako věci z New Yorkeru, kde například tričko jednou vyperete a můžete ho vyhodit.

Potom jsem navštívila i Terranovu a maji tam teď super akce takže se vyplatí jít se podívat..
Celkově teďkom každý obchod má ze slev ještě co nabídnout. Pokud scháníte svetry tak do 300 kč seženete skoro v každém obchodě celkem slušný kus.
Domů jsem se vracela kolem páté... Měla jsem super den a někdy opět zopakuji.

Prahu mám hrozně ráda, vždycky se zde cítím tak štastně a ráda se sem vracím.  Přijde mi hezčí, spousta památek, je tu zkrátka všechno, lidi jsou tu celkem v pohodě až na vyjímky ale to máte všude.. Oproti například Brnu mi Praha přijde nesrovnatelná.. Ale tot každého názor..









Žádné komentáře:

Okomentovat

Disqus Shortname

Comments system