pondělí 16. března 2015

Peklo začalo ALE..

Vítám Vás u článku.. Už delší dobu nic nepřidávám a je to z toho důvodu že nemám moc času teďkom ale snad to bude trochu lepší..

Od března jsem začala chodit do práce, mám to jen jako brigádu protože vedle toho stále chodím do školy. Do školy toho mám poslední dobou taky celkem dost ale musím říct že moje známky jsou zatím solidní.. Hlavně potřebuji nahnat dobré známky z matiky aby to ke konci šk. roku nebylo za 5. S matikou bojuji stále ale vždycky to nakonec dobře dopadlo. Naštěstí mě maturita z matiky nečeká. To bych se jinak mohla se školou dávno rozloučit..

KDE ŽE VLASTNĚ PRACUJI?
 Abych vám trochu přiblížila moji brigádu, tak chodím pátek odpoledne, sobota, neděle ráno a je to v supermarketu Terno Jihlava. Už tam budu rok a zatím jsem zde spokojena. Vybalování zboží, lahůdky atd.  Na to že to je prodejna velikosti asi jako Billa, dostávám zde dobré peníze a líbí se mi že je to tady všechno po domluvě a když prostě následující víkend nebudu mít čas, stačí říct a neni problém. Nebo brigádníci můžou dostávat určitý peněžní obnos do docela malé částky asi 6000.. Tady neni problém se domluvit s hl. vedoucím na čemkoli. Těch docela dost peněz co mám je z důvodu velkých tržeb.. Jinak by to tolik nebylo.



Takže začíná tak trochu peklo protože denně vstávám kolem páté hod. raní. Vůbec si neodpočinu ale co by člověk pro peníze neudělal.

Peníze potřebuji, zejména na moje Španělsko a nákupy. Nechce se mi pořád žebrat od rodičů a navíc je to moje Španělsko, kam JÁ jedu takže když něco chci tak si na to chci vyělat a nemůžu chtít po rodičích aby  mi všechno sponzorovali.



Tento měsíc toho nejspíš nebudu tolik nakupovat. Musím jet do Prahy vyřídit jeden papír, tak si myslím že když v té Praze budu že si něco koupím ale nebude to nic velkého. Potřebuji letní boty, jednu sukni kterou mám na internetu vyhlídlou a jinak nic víc asi.
Jinak minulý týden jsem byla v Lídlu, měli super týdení kolekci oblečení. Už před minulý týden jsem se koukala na leták a ihned mě zaujala tílka 2 v balení za 140 kč. Bílé a takové korálově červené s krajkováním nahoře. To jsem si nemohla nechat ujít. Hned v podnělí ráno v 7 hodin jsem naběhla do Lidla a řeknu vám, ještě že jsem tam šla hned.. Odpoledne jich už měli pár a to samé velké velikosti. Já jsem ulovila S které bylo poslední..


***Ještě bych chtěla doporučit kdo má rád potravinu SOJOVÝ KMEN, v Lídlu maji ten nejlepší. Dříve jsem tuhle věc nesnášela ale po ochutnání z Lídlu fakt dobrota.. ( MÝVAJÍ HO U POKLADEN)



Dneska jsem zůstala doma protože se mi nechtělo do školy a chci se alespon jeden den vyspat normálně, takže jsem měla čas něco málo napsat.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Disqus Shortname

Comments system