středa 1. dubna 2015

# I am writting # Others

Jarní výlet do Prahy

Ahojte ... Vítejte u pondělního článku...

Dnešní den byl vyčerpávající a bolí mě tak moc nohy že jsem momentálně ráda za postel. Jsem takzvaně K. O.

Dnešek nebyl jako ostatní dny kdy chodím akorát do školy, ze školy..

Vydala jsem se do našeho hlavního města Prahy.

***


Nejdůležitějším cílem bylo Ministerstvo zahr. věcí - ověřování listin. Zkrátka a jednoduše.. Mám důležitý papír který budu potřebovat použít ve Španělsku a musela jsem ho jít ověřit na ministerstvo, nevím jestli s tím někdo z vás měl zkušenost..

***


Nicméně Prahu miluji a ráda ji navštěvuji.
Takže moje další cíle se táhly k nákupním centrům na nákupy.

***


Bydlím od Prahy zhruba 130 km a rozhodně nepatří k místům kde můžu trávit čas denně. Často si ušetřím více peněz a potom jedu do Prahy kde maji větší výběr nakoupit si co potřebuji a chci.
Tady v Jihlavě toho příliš neni a tak mi hold nic nezbývá..

Moc ráda do Prahy jezdím protože je to pro mně takové zpestření stereotypu a člověk se aspoň podívá do velkoměsta, na památky, vyřídím si potřebné věci a něco si i nakoupím.

Prahu miluji také kvůli jejím památkám kdy v každé pražské ulici je něco historického, je tu vše co člověk potřebuje, možná akorát klid, příroda a čerstvý vzduch jim tu musí chybět.

 Když procházím ulicemi miluji tu zvláštní atmosféru.



Praha má své kouzlo. Pořád jsou cítit všude zajímavé pachy. Často stánky s občerstvením ( trdelníky voněji nejvíce) cizinci a často mi provane pod nosem směska drahých parfémů.
 Kolikrát si říkám že je tu snad víc cizinců než čechů..

A teď více k mému výletu... Vždy když mám jet do Prahy, hrozně se těším na nákupy a kam se všude podívám.. ¨

Jezdívám sama z důvodu že nejradši na nákupy v Praze chodím sama. Párkrát se mnou jela kamarádka, ale prostě já mám velký seznam obchodů kam chci jít. Docela dost se nachodím a přemýšlet ještě nad kámoškou jestli se jí tam chce nebo ne? \Fakt nebudu.
Tenkrát minulý rok na jaře se mnou jeli dvě kamarádky. Jenže jim se nechtělo chodit :-( . Naštěstí si pak sedly do mekáče a já si v klidu mohla obejít celý Václavák.
Po této zkušenosti už raději sama.

Příjezd do Prahy se chýlil k hodině 8:00.. Ono když bydlíte takovou dálku a jedete autobusem, čas je dost omezen.

***


Nejdříve mé cesty směřovaly na Ministerstvo.. Supeer... to je směr Pražský hrad, takže se projdu po Karlovým mostě, do staré Prahy a na různé ostatní památky..




Cestou po Karlově mostě mě zastavilo pár turistů jestli bych je vyfotila. Oni na oplátku vyfotili mě.





Vyšplhat se na Pražský hrad je hrozné..pořád dokopce.. Nakonci mě však čekal hrad a cílené Ministerstvo ( Hradčanské nám. )



Po vyřízení všeho důležitého...hurááá na nákupy..

***


Došla jsem zpátky na Národní a Václavské náměstí odkad začaly mé nákupy..

***


Navštívené obchody: Terranova, Jannis, CA, HM, Camaieu, Gate, Bershka, Reserved, My národní
Potom přišlo na řadu Palladium = Orsay, Claires, HM, Tally Weijl, CCC, Dm, Dermacol, Ann Christine
Konec patřil Pankrác Arkády= Stradivarius, Calliope, Humanic, CCC, New Yorker, Deichman, Tchibo
Rossman
OC Bílá Labuť kde nic neměli

***

***



Domu jsem přijela až kolem 19. hod. Takže den byl dost dloouhý a dva dny mě boleji nohy.. Ale mám vše co jsem potřebovala...

Nakoupené věci Vám ukáži v jiném článku březnové nákupy..



Cestou zpátky na dálnici v autobuse jsem měla to štěstí vydět i americkou konvoj..

***


Výlet se mi mooc líbil a těším se do tohoto krásného města opět vydám..

***Upozorňuji že pár fotek je staženo z Google. com ***




¨

















13 komentářů:

  1. Jo jo, v Praze je blaze. :-) Hezky prožitý den. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Nedokážu si představit nebydlet v Praze

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný článek :) Líbí se mi Tvůj kabátek a už se těším na březnový haul :)

    OdpovědětVymazat
  4. slušelo ti to :) těším se na článek o tvých nákupech :)
    Prahu také moc miluji <3

    OdpovědětVymazat
  5. Na Arkádách jsem byla skoro pořád, když jsem do Prahy chodila na střední, měli jsme byt asi dvě minutky od arkád;)

    OdpovědětVymazat
  6. škoda, že nebylo jarnější počasí :) ale nakoupila jsi toho opravdu hodně! :D♥

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé, vojáci! :3 :D
    Do Prahy bych moc chtěla, byla jsem tam jednou ( když mi bylo 6, takže... :D )
    Na fotkách ti to moc sluší!
    Sleduju :)

    OdpovědětVymazat
  8. super, aj ja by som brala taký výlet a teším sa na new in! :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  9. Cože? Ty jsi z Jihlavy? :)) Tato informace mě dostala nejvíc z celého článku, další bylo, že jezdíš sama a nebloudíš! ;) Do Jihlavy to máme tak 20 minut po dálnici, když se tam zrovna nic nekope. Sama samotinká dokážu dojet až do City parku, akorát odtamtud pak už nevyjedou kvůli rozjíždění do kopce :) Stejně je to takové divné, že na celou Vysočinu je jedno nákupní centrum. A v takových Českých Budějovicích jich je milion (nadsázka) - Mercury, Igy, Géčko, Čtyři dvory a pak taková ta menší...

    Do Prahy bych sama nejela. Ztratila bych se hned po vylezení z autobusu. Poslední dobou tam jezdíme jen za jedním účelem - utratit těžce naspořené peníze v Ikee a pak jen doufat, že se nám to vejde do auta. Kombík by se na takové nákupy hodil víc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odkad jsi? Nejsi někde od Humpolce? Já bych řekla že tady na Vysočině jsou lidi kterým nechce příliš utrácet a tak kdyby tu bylo více obchodních domů možná by se to neuživilo. Vždyt v City Parku pořád ruší obchody protože tam nikdo nenakupuje. Ne nezabloudím, kam se chci v Praze podívat tak si tam zajedu. Člověk musí sám, to tě naučí..

      Vymazat
    2. Na Vysočině jsou prostě skrblíci! ;) Prosím tě, napiš mi svou e-mailovou adresu, nebo mi napiš na slecnadomaci@gmail.com, tohle bych nerada řešila tak veřejně ;)))

      Vymazat
  10. krásne fotky praha je naozaj krásna :) A má veľa pekných pamiatok :3 Keď som tam bola naozaj ma očarila tá atmosféra Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat

Disqus Shortname

Comments system