středa 29. dubna 2015

Za školou v Praze

Čauky mňauky..



Dneska se nám už konečně hlásí středa a s ní dnešní krásné počasí.. 

Dnešek byl pro mě jasný cíl Praha.. Někdy ke konci minulého měsíce jsem jela do Prahy kvůli vyřízení důležitého papíru na ministerstvo.. Dnes opět znovu. Protože vyřízený papír který jsem odeslala poštou ještě nedorazil na místo určení takže dneska jsem ho šla vyřizovat znova.. Fakt paráda :-(

No co.. tenhle týden máme praxi v zahradnictví takže když se na jeden den uleju a nikdo nic řešit nebude.. 

Brzy ráno asi kolem sedmé hod. sedám do autobusu a jedu do Prahy.. cestou těsně před prahou autobus chytnul kolonu při které se o téměř hodinu zpozdil.. Co se dá dělat..

Po příjezdu na Autobusové nádraží Florenc jsem se vydala směr Pražský hrad opět na Ministerstvo zahr. věcí.. Udělám si procházku a pújdu pěšky..  Cestou jsem to vzala po karlovým mostě kde už množství korejců vytahovali své kamerky a fotáky..
Každopádně se vydařilo počasí a na výlet po Praze ideální..





Po vyřízení všeho důležitého jsem sešla z hradu opět dolu do města směr Václavák..  Miluji Prahu a moc ráda jen tak bloudím uličkami a objevuji pro mě nové nepoznané věci, obchody, domy atd..

Nic v plánu co se týče nákupů neni. pouze do CAčka pro kraťasy. 

Zavítala jsem i do Florentina kde jsem si na pobočce české pošty koupila kolek ( na zaplacení na ministerstvu ), dále mé cesty vedly do pasáže Archa do Dm kde měli snad největší sortiment vůbec. A co jsem zde nenašla... Můj dlouho hledaný kosmetický produkt.. Tvářenka od Essence z limitované edice Brit Tea.



Co jsem se potom koukala v ostatních drogerkách tak jenom v OD Archa maji tuto limitku (zatím).
Z drogerie Rossmann v ulici Vodičkova jsem si koupila skládací tašku, takovou moc hezkou.



V mém seznamu nesměla chybět Terranova kde ale pro mě nic zajímavého neměli. HM, CA kde jsem si nakonec koupila dlouho vyhlídnuté kraťasy.. 

Domu jsem se vypravila kolem 14 hodiny, takže dnešní den v Praze byl takový na otočku..
Den se vydařil protože bylo krásné počasí...

9 komentářů:

  1. na tú tvárenku som pozerala aj ja! ale mám ich už milión, takže nemôžem :D
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  2. Ta tvářenka vypadá moc krásně! A snad sis tedy udělala pěkný výlet :D.

    http://esveronica94.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Takové vyřizování na úřadech fakt nesnáším :/, ale aspon sis pak udělala pěkný den, počasí se vydařilo, krásné fotky! :) Ta tvářenka vypadá božsky ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Do Prahy by som išla hneď! Strašne sa mi tam páči. :)) Tá tvárenka vyzerá fakt strašne dobre... :))

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne fotky! :) Tvárenky často nenosím, ale táto vyzerá veľmi pekne :)
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  6. great post and pics!
    Marimar
    - laruedelamode -

    OdpovědětVymazat
  7. Máš moc krásný blog! Praha je krásná, ráda tam jezdím! Děkuji Ti za hezké komentáře k mým článkům :). BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  8. Ty fotky jsou parádní. U nás tahle limitka zatím nebyla, ta tvářenka mě láká, snad ji někde potkám.

    OdpovědětVymazat
  9. Nakonec to musel být fajn den, ne? Já sice teď bydlím v Praze na koleji, ale moc času na takové procházky si neudělám.. Ale uplně jsi mě navnadila, tak nad tím teď budu přemýšlet :-)

    http://myfitmind.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat