sobota 2. května 2015

Trojkulma, vlnkovač, jak funguje

Čauky mňauky.. Právě jsem přišla z práce, udělala si vanu a momentálně ležím v posteli se svým noťasem a přemýšlým nad článkem.
Venku je docela mizerně, teplo rozhodně neni. Dneska mě přepadla chuť na rajčatový džus takže ted popíjím pěkně rajčátka džusu Hello. Podle složení si myslím že je rozhodně lepší než Relax ale nejlepší rajčatový džus má Pfaner nebo Rio ale ten od Pfaner je u nás v běžných obchodácích téměř nesehnatelný.

Dneska jsem se rozhodla Vám představit jednu věc, patří do sekce elektronika, používá se na vlasy a je to


Vlnkovač, nebo -li Trojitá kulma.. proto že tento přístroj mám a asi ho úplně každá nevlastní, chci ho trochu představit a ukázat jeho práci s vlasy.

Někdo možná vlastní, pro několik z vás naprostá zbytečnost a spousta o ní už určitě slyšelo.

Už hodně dlouho mi v hlavě probíhali myšlenky o pořízení této věci ale trochu mě zrazovala cena. Protože solidní kulma stojí kolem 2000 Kč a více takže jsem přemýšlela jestli to nebude pro mne zbytečnost.
Nojo velký chtíč byl k neudržení a já ji koupila.
Vlnkovač mám asi zhruba půl roku. Koupila jsem ho od jedné pani na stránce Vinted.cz ( určitě znáte ).  Značky Babyliss za 1000 Kč.
Ihned jsem ji kontaktovala a věc byla za pár dní doma.. Zároveň to byl pro mne jako vánoční dárek.
Vlnkovač přišel nepoškozen ve stavu jako nový a pani mockrát děkuji.

Chtěla jsem ji proto protože se mi líbí jakou udělá strukturu vlnek.
Přesně takovou po které toužím. S obyčejnou kulmou takovéhle vlny neuděláte. Někdo by řekl: tak roč si neuděláš copánky. Problém je v tom že vlnkovač dělá vlny trochu jiné než copánky..

Tak tohle je on..
Babyliss PRO  Cena 1000 Kč na Vinted , normálně v obchdě až 1800 Kč ale teď jsem koukala že už nestojí tolik.


Někdy ve středu mě napadlo že bych si mohla vlasy navlnit, nafotit a udělat článek abyste viděli jak vlasy navlnkuje takže jdem na to..

Moje vlasy jsou od přírody rovné, občas někdy prohlé. Od přírody světlé.
Asi takovéhle..


Jak s přístrojem pracovat je jednoduché. Zapnete, nastavíte teplotu a jedete. Prostě zacvaknete vlasy mezi zvlněné kovové desky. Začínáme od kořínků hlavy a pokračujeme postupně dolů.
Samozřejmě doporučuji dát si na vlasy ochranu proti teplu a přidat pudr pro zvětšení objemu.



Jediným zlem této kulmy je váha, je dost těžká a brzy mne z vždycky bolí ruka.
 Na mých vlasech doba celého procesu je tak kolem 20-30 minut. Neni to jako se žehličkou do 10 minut.

Po navlnění z vlasů bude toto:


a ještě jednou...


Jak už jsem řekla. Pro někoho super věc, pro jinýho zbytečnot. Pro mě je to přání které se splnilo a myslím že ji mnohokrát využiju. Občas je potřeba změnit trošku image.

12 komentářů:

  1. lovely post and great blog :) kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Vlnky se mi líbí, ale poslední dobou nemám čas si tak hrát s vlasy, většinou si je jen přežehlím nebo udělám vlnky kónickou kulmou, což mám do 10 min. Ale na nějaké společenské akce bych trojkulmu taky využila.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  3. Na tu kulmu určitě kouknu! vlny se ti moc povedly! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  4. S touto kulmou nemám žádné zkušenosti. Sice jsem ji už několikrát viděla, ale neměla jsem možnost vyzkoušet ji. Ty vlny vypadají moc pěkně :).
    Také bych Tě chtěla informovat, že se stěhuji na nový blog :). Na starý už nebudu přidávat. Budu ráda, když mě navštívíš tady: http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. To je krásné, ty vlnité vlasy ti hrozně sluší ! :-)) Pro mě by to byla asi zbytečnost, mám ráda své rovné vlasy a ani bych neměla trpělivost je tak dlouho upravovat :D

    http://myfitmind.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. To by na mňa bolo moc komplikované :D ale výsledok je krásny ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to zajímavě.. :) Nicméně na mé nezkrotné kudrny by to asi bylo na nic :D

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné vlnky, ale na mých polodlouhých vlasech by to asi nebylo to pravé :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tyhle kulmovače mám ráda, dělají pěkný vlnky :)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezké, já bych zase chtěla takovou tu samokulmu, protože jsem strašný lenoch a nemehlo :-)

    OdpovědětVymazat