pátek 26. června 2015

# Shopping # Traveling

Výlet za letenkou do Prahy + mini nákupy

Uff konečně doma..Jsem tak uchozená že jsem ráda za svoji postel.
Včerejší den jsem trávila v Praze.  Den volna tak ho musím využít a konečně si jela koupit letenku.. Možná se někdo bude ťukat na čelo proč ji nezaplatím elektronicky přes internet z pohodlí domova.. Zkrátka proto že si chci udělat výlet do Prahy. Moc ráda sem jezdím. Miluji ty pražské ulice, obchody, restaurace. Ačkoliv nákupy v Praze byly ubohé přece z nich mám radost.

V Praze jsem strávila málo času od 9 ráno a ve 14 hod. jsem jela zpět. I tak se mi výlet líbil a určitě někdy pojedu znova.

a tady pár fotek ze dne..









V žádném případě jsem nemohla vynechat Pizzu Company, která má své stánky ve vestibulech metra.
Zleva sýrová.. vpravo rajčatová.. obě chutnali skvěle ale sýrová mi chutí víc... Nečekejte pizzu jako z luxusní restaurace, kdo má ale rád tenké těsto a větší množství ingrediencí a chutě, určitě ochutnejte...


Na konci výletu jsem zašla na Florenci do jednoho obchůdku a koupila si do autobusu tyto pochoutky s příchutí Pizza, sýr, špenát..

a teď vám ukáži moje nákupy z Prahy.. Moc toho neni protože musím monetálně hodně šetřit..

Kosmetiky teď moc nekupuji, na tu přijde řada po prázdninách a na podzim. Hlavně v podzimních období mývaji fajn slevy na dekorativku.


Ačkoli mám sprcháčů dost, neodolala jsem těmto dvou. Hlavně mám chuť vyzkoušet od Baley něco co ještě nemám. 
Balea sprchový gel s kiwi a shimmerem- to že tam je shimmer jsem se dozvěděla až doma.
Oslnil mě svoji vůní která mi voněla ze všech nejvíc z této řady.
Balea After the sun- měly ho v akci asi za 24 kč, i kdyby mi nevyhovoval, tak těch pár korun mě trápit nikdy nebude.
každopádně mě též oslnil svou vůní, která je úžasná jen doufám ve výdrži alespon chvíli.


Dvoje naušnice z Claires, nikdy bych si naušnice odsud za nějaké 200 kč, nekoupila, přijde mi to prostě dost.
Vždy tento obchod navštívím kvůli skvělým akcím a slevněným věcem. Někdy mě věci zaujmou, jindy vůbec. Tentokrát jsem si ale odnesla tyto dvoje. Přijdou mi jako skvělé na léto a hlavně, miluji velké naušnice. Každé po 50 kč, což je skoro zadarmo



Hodně dobrý úlovek v CA. Za pouhých 250 Kč tyto pěkné šaty. Bohužel je měli jenom v L a větších ale to L nevypadá příliš velce, sice M by bylo lepší ale to L mi sedí taky dobře..
Neváhala jsem a koupila je. Šatů neni nikdy dost a hlavě když víte že pojedete na dovolenou do tepla..



Nakonec nesmím zapomenout zmínit tu nejdůležitější věc pro kterou jsem jela, tou je letenka.
Letos vlastně ještě nevím kde přesně budu bydlet. Letenku mám koupenou na celý srpen a to s tím že TAM poletím do Madridu, kde pobudu nějakou chvíli a zbytek prázdnin bych měla trávit v Oropese asi 100 km severně od Valencie. ZPĚT odletím právě z Valencie
Letenku tedy kupuji měsíc předem ale někdy to chce i dříve..
Cenově mě letenka vyšla dobře. No každopádně je každý rok čím dál dražší ale ještě to jde.

To je tedy vše z dnešního dne ale brzy zde zveřejním nákupy jako takové za celý měsíc a přidám poslední díl letíme letadlem.. Zatím se loučím a budu ráda za každý komentář který tu zanecháte..


10 komentářů:

  1. No jo, proč nespojit nutné s užitečným, že? :) Všichni to máme v Praze rádi, hlavně nákupy, že? :D Jiak jsem úplně hladová z toho jídla, mňam,mňam :). A Španělsko, olalala, to bude paráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Praha je nádherná! Veľmi sa mi páčia tvoje fotky, aj šaty, čo si si tam kúpila - súhlasím, že šiat nikdy nie je dosť! :)) Dovolenka v Španielsku bude určite super, uži si to tam! :))

    Pozývam ťa na giveaway na mojom blogu!
    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ty šaty se mi líbí :) Jo taky bych hned jela na nákupy do Prahy :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ty šaty se mi líbí :) Jo taky bych hned jela na nákupy do Prahy :)

    OdpovědětVymazat
  5. krásné šaty :) také tento krámek s pizzou nikdy nevynechám, miluji jejich sýrovou <3

    OdpovědětVymazat
  6. Ten kiwi sprcháč asi potřebuju, i když mám sprcháčů doma zásoby, ale prostě kiwi... :))
    A nebyla jsi v C&A v Palladiu? Pracuju tam, tak jsme se mohly potkat :))
    Jsem zvědavá na tvoje cestovací dobrodružství :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šaty jsou z C&A na Václaváku ale v Paladiu v jsem tam taky byla. Je to klidně možné že jsme se tam mohli potkat. Kiwi sprcháč opravdu voní krásně, tak svěže...
      Určitě sem budu dávat články o mém pobytu, to bude ale až za dlouho..

      Vymazat
  7. Já se vždycky hrozně ráda ztrácím v pražských uličkách, mají své kouzlo. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Náušnice jsou opravdu krásný :) a já bych si dala tu pizzu

    OdpovědětVymazat

Disqus Shortname

Comments system