úterý 21. července 2015

# I am writting # Others

Jak užívám prázdnin a jak to vidím dál

Čauky.. Jak užíváte prázdnin? Já? Pracovně...
Uf dneska je teplo a dusno.

  Úplně miluji když si dám tenhle nápoj na osvěžení..



 Jj, celý červenec chodím na brigádu a to denně a volný víkend jsem měla zatím jen jeden. Takže moje energie a motivace něco dělat když přijdu z práce je minimální.. Zkrátka přijdu domu, umyji se a jdu si lehnout..



To je taky jeden z důvodů mé nečinnosti na blogu.. Tak ráda bych něco napsala, vytvořila ale nemám prostě sílu něco dělat a když bych chtěla něco tvořit tak už je noc. Já jsem noční člověk a mám vždy velký problém usnout před půlnocí a to není ideální když vstávám v 5 ráno.

 V práci je to celkem fajn, vybaluji zboží. Hlavně mám kolem sebe dobrý kolektiv, což bývá skoro výjimkou.. Zkrátka práce v obchodě ale je to tu super protože mám tady více peněz než kdybych byla v Kauflandu a pro studentku jako já které je dobrá každá koruna ideální..
Každý den tedy pracuji od 6 do 13 hod. jedu domu a další den znovu to samé.. Nuda...  Do práce jezdím na kole abych měla pohyb, něco shodila a zpevnila si nohy..

Neříkám že mi to pomůže, ale pro ten pocit..



Letní slevy absolutně ignoruji protože se ani nikam do centra města nedostanu. Alespoň neutratím což je dobrý protože musím si nechat peníze do Španělska a až tam půjdu lovit ve slevách..
Včera jsem akorát navštívila Dm a koupila si konečně opalovací krém který potřebuji a zároveň chci vyzkoušet opalovák vl. značky Dmka, prý jsou hodně dobrý..

jediné co jsem ulovila ve slevách poslední tvářenku od Essence ze slev za 34 Kč.




Červencové nákupy zveřejním nejspíš tento týden, popravdě, ono toho moc nebude. Ráda bych udělala článek o tom jak se balím na dovolenou.



Právě zbývá 12 dní do odletu a já nemám sbaleno ani Ň.



Zatím je stále čas ale už by nebylo špatné pomalu začít..

Potřebuji udělat velký úklid, trochu si sbalit, nabarvit si vlasy.. Tak jsem zvědavá co z toho všeho tenhle týden udělám..
Dnes v noci mají udeřit bouřky, tak jsem zvědavá, zatím se ani neblýská. Podle mě z toho opět nic nebude..

A tady pár fotek...



Opalovací sprej
Tvářenka
Top coat lak



Včerejší svačinka..

Ačkoliv vím že toto neni dieta, neodolala jsem, miluji ovčí mlíčko..



Něco málo z toho co poslouchám tento týden za hudbu...


Felix Jaehn - Ain’t Nobody (Loves Me Better) ft. Jasmine Thompson





Pia Mia - Do It Again ft. Chris Brown, Tyga


Hodně dobrá písnička, musím si ji pouštět pořád dokola..




Gente De Zona - La Gozadera (Official Video) ft. Marc Anthony


A to nejlepší nakonec.. 



Mějte se krásně, přeji všem dobrou noc a v nejbližší době bude velká ochutnávka Ciderů...


10 komentářů:

  1. Zas do Španělska? Ty bláho! ;) A tentokrát tam budeš jak dlouho? Je fajn mít práci, alespoň nemusíš sedět doma a kopat se do zadku :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu tam měsíc. Už se docela těším.. Doma bych asi nevydržela jen ležet válet se a nic z toho. V práci jsem alespoň mezi lidmi, nenudím se, mám nějakou aktivitu, vydělám si peníze a zažiji spoustu zážitků které bych doma nezažila.. V obchodě se pořád něco děje..

      Vymazat
  2. Je super, že máš brigádu. Těším se, co ve Španělsku ulovíš a snad nám to ukážeš. :-) Moc se mi líbí tvé růžové šaty, nádherné jsou. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. máš nádherné růžové šaty a náušnice ode mě ti moc sluší, super outfit! :)

    OdpovědětVymazat
  4. šaty sú nádherné a aj tvárenka sa mi páči! :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  5. Já se mám taky pracovně, za to, ale mám volno každý víkend :) Sluší Ti to moc v šatech

    OdpovědětVymazat
  6. Španělsko ti zavidim:) byla jsem jak na pevnině tak na španělských ostrovech (Ibiza, Formentera) a nádhera, mas se na co tesit:)

    OdpovědětVymazat
  7. great post and pics!

    Marimar
    - laruedelamode -

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkný outfit:) Za tu práci buď ráda. Dostaneš se mezi lidi a něco děláš. Mně to letos nevyšlo, takže celé prázdniny sedím na zadku a hryžu se nudou, což ještě víc podporuje moji uklízecí mánii, takže doma jsou už ze mě na nervy, že furt po baráku lítám s hadrem:D

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  9. Love the pink dress!
    xoxo

    www.sorananistor.com

    OdpovědětVymazat

Disqus Shortname

Comments system