pátek 31. července 2015

Konečně prázdniny

Ahojky... tak jsem se přeci jen dočkala..

Dnes pro mě začínají prázdniny. Konec vstávání, myšlení na to že zítra musím do práce. Zkrátka pro mě nastal relax a tímto dnem dávám nohy nahoru..



Dnes naposled v práci, božský to pocit!! Celý měsíc, co celý měsíc, celý půl rok jsem chodila do práce ale o prázdninách to bylo každý den a z celého měsíce jsem měla volné pouze dva dny.. Určitě si umíte představit tu hrůzu když se vůbec nevyspíte.
Dnešním dnem trápení končí. 

Na jednu stranu tu práci mám docela ráda, protože jsem za tu dobu poznala tolik věcí že ležet doma bych už nemohla.. Navíc, bez práce by nebylo Španělska, nevím kde bych na to jinak vzala..



Po práci jsem si dala pěkně 2 hodinky spánku a jelikož miluji zkoušení stále nových věcí, dostala jsem šílenou chuť na tuto rychlovku od značky Maggi.



Do práce na kole..

V létě jezdím do práce na kole protože mi to  přijde ekonomické a ani nevíte jak se tím před prací parádně probudíte a dodá vám to hroznou sílu. Nejtěžší je odhodlat se a jít do toho..


Povinnosti doma..

Další moje pravidelná činnost byla,  vyčistit kotec králíkům.. Kotec jim čistím každý týden. To se musí, nikomu se nelíbí ležet ve vlastních h****ch. Nemám ráda když jsou zvířata špinavá, proto se o ně pravidelně starám. Hlavně co můžu říct, je to takové mé největší hobby už od mala.





 Králíků máme celkově 5 ale mí jsou dva.
Přes léto je mám venku v králíkárně a zimu přezimují v druhé králíkárně v garáži. Domu je beru vždycky na chvilku, na králíky musíte dávat pozor. Hlavně dejte všechny kabely z jejich dosahu, jinak máte po.. Vlastní zkušenost... Kdo má králíka, jistě ví o čem mluvím..





Bydlíme na vesnici, což je se zvířaty jednodušší než lidé ve městech. V létě například nemusíte vůbec kupovat krmení. Vždyť všude kolem je tolik zeleně kterou králíci zbožňují daleko víc než všelijaké průmyslově vyrobené granule apod..




Ze zvířat máme dále slepice :-D andulky, kocourka a doma korelku ( papoušek ).


:-D :-D :D




Z mojich dalších zvířátek je korelka. Je to taky jeden zvířecí člen kterého máme doma, Mám ji skoro 6 let, ani mi to nepřijde jak moc to letí.. Je to samec korely chocholaté.  Jak se za ty roky změnil, hlavně barvu..

Za mlada :-)


Dnes




Dnes mám velmi dobrou náladu, má na to vliv i to že zbývají dva dny do odletu a já nemám ještě sbaleno, ostuda.. !!Dnes musím!! Během zítřka nebo neděle se snad objeví i článek jak si balím na cesty  Hrozně se těším a doufám že vše proběhne podle plánů a nic se nepos***.



To je tedy za dnešek vše, já musím jít balit kufry a vysávat.
Mějte se krásně, doufám že si užíváte prázdniny naplno..



7 komentářů:

  1. super článek :) tak si užij prázdnin ;) jo a máš pěkné králířčky

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, tak to gratuluju, to si pořádně užij :)) a na kole jezdím také do práce, to je nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ve Španělsku si to moc užij, máš zasloužené volno. Ti králíčci jsou úžasní a korela nádherná. Já kdysi měla papouška, kterého jsem chytla na zahradě (asi někomu uletěl), ale pravidelně každé ráno v 5 hodin začal pískat, tak jsme ho dali známým :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Užij si dovolenou, po tom úmorném měsíci v práci si to jistě zasloužíš :)
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat