středa 30. září 2015

Poohlédnutí za posledních pár dní...

Konečně doma... Právě jsem přijela ze školy a z města. Dneska je středa a týden se blíží opět ke konci. Dny plynou, každý den škola, domů. Naštěstí ač je to docela divné u mě, mám pořád dostatek energie což znamená že nemám problém se vstáváním, ve škole nebývám unavená a tak nějak mám do všeho náladu.

 O prodlouženém víkendu jsem si dny zpestřila po dlouhé době sbíráním hub. Spousta lidí říká že nerostou ale podle plnosti mého košíku bych neřekla. Mám ráda sbírání hub, procházení se v lese, nadýchat trochu toho čerstvého vzduchu. Hned se člověk cítí lépe. Není nad to bydlet na vesnici ale i to má své velké nevýhody..
Z nasbíraných hub jsem potom vytvářela zavařování a sama. Houby už mám hotové, jen čekají ve spíži v chladu a šeru až se odleží. Doufám že moje práce nebyla marná a houby budou chutnat dobře.. Spoustu lidí zavařované houby nesnáší ale já je miluji.
Celkem mám zavařených asi deset sklenic. Neni toho moc, je toho tolik abychom všechno snědli.


Dnešní den jsem s mým mladším bráchou zašly do cukrárny a dali si nějakou pochoutku, takže dort. Myslím si že je dobré občas zajít někam spolu se sourozencem, utuží se dobré vztahy mezi s sebou a to je podle mě důležité. Do cukrárny ráda zajdu, jen mě přijde že sem chodí akorát důchodkyně. Mladý většinou razí do Kfc apod. občerstveních. Úplně si zavzpomínám na mladá léta když jsme s babičkou sem chodily.

 


Další mojí dnešní aktivitou byli nákupy které jsem zahájila v Lidlu už od časného rána ještě před školou.
Tento obchodní řetězec mě čím dál více překvapuje, co skvělého v něm vždycky objevím. 
Tenhle týden běží řecký týden a můžete v něm nalézt např. tento skvělý desert. Chutná jako pribináček ale dvakrát tak větší a opravdu chutná skvěle.
Jestli budete mít chuť a čas, určitě zajděte.



Odpolední hodiny následovali ve stylu nákupů. Vím že jihlavský City park nemá velkou škálu co toho nabídnout ale i přes všechno mám z dnešních nákupů velkou radost.  Ulovila jsem opravdu super kousky které vám brzy ukáži.Nakoupeno mám pro sebe a něco pro přítele do Španělska, musím mu něco dát za to že mě tam celé měsíce živí a dělá všechno proto abych se vždycky měla dobře.



Zítřejší den bude stát zato, máme naplánováno běhat o těláku tisícovku a to za každého počasí, nejraději bych ty dvě hodiny hákla. Úplně nesnáším běhání a celkově tělocvik ve škole. Taky jste to tak měli?

Během týdne bych na blogu ráda ukázala nákupy a spotřebováno, už se mi toho celkem dost nashromáždilo.



2 komentáře:

  1. Mňam, houby miluju v jakékoliv podobě, mohla bych je jíst denně :) Těším se na článek s nákupama

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam, miluji hřiby jakkoliv upravené. Taky s rodiči chodíváme na houby. V cukrárně jsem byla naposledy snad jako malé dítě a když mě přítel chtěl pozvat do cukrárny, tak jsem mu řekla ať mě raději pozve do masny. :-D Na sladké moc nejsem. Těším se na článek s nákupy, ty tašky vypadají skvěle a jsem zvědavá, co je uvnitř. Jinak já tělocvik měla celkem ráda a běh mi šel dobře, běhala jsem závodně za školu delší tratě. :-)
    welcometomyworld
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Disqus Shortname

Comments system