sobota 12. září 2015

Španělské nákupy - srpen

Přeji všem pěkný večer.
Poslední dobou nejsem na blogu příliš aktivní, je to tím že celý srpen jsem nebyla doma, přiletěla až poslední den prázdnin a než jsem se vzpamatovala druhý den přišla škola a spousta jiných povinností. Pro mě jako vždy začala opět víkendová brigáda která potrvá až do listopadu.

Dnešním dnem odhodlávám napsatpár řádků na téma:  nákupy ze Španělska . Abych pravdu řekla, domu se mi vůbec nechtělo.


Co k nákupům..

Moc toho není protože na letošní prázdniny mi nezbylo tolik peněz. Navíc letos bylo dražší ubytování na který se vždycky skládáme s přítelem a s kamarády...

První týden užívaný v Madridu který na mě zapůsobil tak že se zde cítím opravdu krásně a beru to tu jako druhý domov, ačkoliv Madrid jako takový není příliš známý památkami či něčím jiným. Prostě mě učaroval.

Nebudu natahovat a vrhnu se na věc..


První věcí mám tyto dva produkty z Kiko kde měli slevy ale bylo tam tolik lidí a přebrané věci že jsem si koupila jen tyto dvě věci.

 První zkušenost s touto značkou, tak musím ale říct že příště obchod opět navštívím a něco dalšího přikoupím..

Tvářenka odstín 03 - musím říct že jsem si vybrala dobrý odstín.
Cena 4 eu.
Parfémová voda Tribal Vanilla musk -  neodoltelná vůně 5 eu.


Za další moje nej výrobky patří tyto šampony Herbal Essrnces, tentokrát měli i ten poslední typ který jsem ještě neměla a to je ten tmavě červený pro suché a poškozené vlasy.
V obchodě na ně měli akci dva za cenu jednoho. Takže asi 3,50 eur/kus

Žlutá láhev patří sprchovému gelu který mi připomíná vůni vanilkového pudinku a stál neuvěřitelných 0,85 eur.



 Revlon Kokosové Tělové mléko 5 eur.
Tak tomuhle říkám Fenomén. Absolutní favorit všech mlék co jsem kdy vyzkoušela. Navíc ta krásná vůně.. Nemám slov!!!

Z kosmetiky to je vše a teď se vrhnu na oblečení..





Nic podobného v šatníku nemám a tenhle kousek se mi zalíbil na první pohled.
Košile bez rukávů HM 10 Euro.



Teplákové kalhoty Bershka 15 Euro.
Takovéto kalhoty jsem měla vyhlídnuté na internetu, mám radost že je měli.  Neuvěřitelně pohodlné a vypadají moc dobře.


Poslední věcí z Madridu z HM mám náhrdelník který stál 3 Eura a náramek jsem dostala.

Z Madridu by to bylo vše. Jak říkám peněz bylo málo takže jsem toho moc nekupovala.. Další věci tu mám oblečení.. Za které by mě možná spousta blogerek zajímajících se o módu ukamenovalo. Následně se dozvíte proč.

Zbytek prázdnin jsem trávila v malém městečku Oropesa del Mar. nachází se zde pouze pár supermarketů ale nikde žádná drogerka ani obchody s oblečením.



Jelikož se pohybuji kolem prodejců s věcmi padělaných značek i ke mě se tyto věci dostanou. Nejsem podpůrce falsifikátů.  Upřímě jsem si ještě nekoupila vůbec nic, vše mi vždycky někdo dal.
Co bych jinak k věcem dodala je to že většina věcí je velmi kvalitních a tyto věci pochází z míst (skladů) odkad všechny věci přebírají obchody typu Orsay a ostatní námi známé obchody hrající si na něco extra.



Mikina a la Vans - ač je to falsifikát, mikina se zdá být kvalitní a dobře šitá. Vždyť podívejte, narozdíl od jiných značkových obchodů kde je všechno made in China, tak tady ta mikina je vyrobena v Portugalsku.


Tuhle mikinu jsem si vzala bohužel o číslo větší a je mi dost velká takže na doma až bude velká zima nebo ke koním zcela postačí.


Polo triko  Triko nevypadá špatně, snad ho unosím.



Tílko a kraťasy - Sice už léto skončilo ale na příští rok se určitě budou hodit, třeba na kolo.


Teď mám věci které se mi opravdu líbí a klidně bych si je i koupila..


Hrozně moc se mi líbí vzor bot.
Vůbec mi nejde že na těch botách je Nike a kdoví cosi.
Celkem jich mám troje z toho jedny už nosí moje mamka. Mamka si tyhle boty nemůže vynachválit jak jsou skvěle pohodlné.





Sluneční brýle z toho ty černé nahoře byly jako dárek k časopisu Elle a druhé modro-černé mi dal kamarád v Madridu.



Můj nákupní cíl byla kabelka, nakonec mojí vysněnou stejně nemám.
Nemám ráda na kabelkách falešné znaky známých značek typu Chanel nebo LV. Proto mám hodně kabelek s tímto znakem psa

Myslím si že málokdo z vás ví co tohle je za značku a o to mi jde. Bez žádného znaku by se mi kabelka nelíbila ale tento je takový méně známí a líbí se mi.


Další netypická kabelka která je velmi pevná a dobře šita. Mám zkušenost s těmito kabelkami od prodejců a vždy mi vydrželi spoustu let bez sebemenšího poškození.



Poslední kabelka, falsifikát Mikel Kors. Mě se velmi líbí tento typ kabelky ale není to úplně přesně to co bych chtěla. Měla jsem vyhlídnutou podobnou stejného tvaru akorát trošku větší s daleko pěknějším materiálem a krásným vínově červeným vnitřkem. 
Navíc mi zde vadí falešné logo Mikel Kors. Holt jí dostane babička a já se budu muset poohlédnout po jiné.




To je tedy vše z věcí dovezených ze Španělska. Nefotím tady věci pro bráchu a některé věci pro mamku protože si je už vzali a nevím kde jsou abych je vyfotila.

V příštích nákupech se určitě objeví daleko více kosmetických věcí. 






9 komentářů:

  1. Pěkné kousky :)) Na to, že jsi psala, že ti moc peněz nezbylo, tak bych řekla, že to byly stejně super nákupy :D!! Nejvíce mě zaujala kosmetika, pak to tílko z HM, to by se mi také líbilo a protože jsem šílenec do brýlý, tak bych brýle brala oboje, i když mi tyto typy moc nesedí :D
    Přeji Pěkný den, Kate.

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. To kokosové telové mlieko vyzerá super a tak musí aj voňať :)

    OdpovědětVymazat
  3. great shopping!
    love the snakers!
    Marimar
    - laruedelamode -

    OdpovědětVymazat
  4. Excited to see your new blog design...

    http://www.dresspecialsuk.com

    OdpovědětVymazat
  5. Love your outfit. You look amazing.

    http://www.2016handbag.com

    OdpovědětVymazat
  6. Love your style you look gorgeous!Share collocation more popular fashion accessories!
    louisvuittonlvbag http://www.2015baglvlouisvuitton.com
    cocobag
    lvbagukshop   http://www.chanelshandbagoutlet.com
    hollisteroutletestore
    heygoodtimes   http://www.2015handbagshops.com
    louisvuittonshop
    handbagshops http://www.shopchichandbag.com
    shoplvbags   
    shopmcQueenbags http://www.topbaglv.com
    Vivienne Westwoodmaikun
    topbagshops  http://www.2015topbagshops.com

    OdpovědětVymazat

Disqus Shortname

Comments system