sobota 19. září 2015

# I am writting

TAG - Poznej mě

Vítejte u dalšího článku

Dnes se nám hlásí středa a já při přemýšlení o čem budu psát mě napadlo....
 Totiž za celou dobu na svém blogu zveřejňuji akorát typické články jako jsou nákupy, spotřebováno apod.  Tak mě napadlo co napsat nějaký TAG. Já vím že už je to starší záležitost kdy tagy byly moderní ale proč bych ho nemohla napsat teď..

Tak jdeme na věc.

Vybrala jsem si TAG 30 otázek - Get to know me - Poznej mě...


1. Jak se jmenuješ?
Tereza Hájková



2. Kdy jsi se narodila?
Joo, už je to dávno. Už před 20 ti lety.

3. Kde bydlíš?
V jedné vesničce na Vysočině.

4. Kde pracuješ?
Terno Jihlava (ale pouze brigádně) jinak nepracuji, stále studuji

5. Jak máš dlouhé vlasy, barvu vlasů a očí?
Momenátálně jsem se konečně dočkala delších vlasů které mám víc jak do poloviny zad. Moje přírodní barva je špinavá blond a barva očí šedo-modrá.

6. Jaká je tvá nejlepší vlastnost?
Odvážnost a flegmatičnost, Prostě za všech okolností být v klidu.

7. Jaká je tvá národnost?
 Nečekaně česká

8. Jak jsi vysoká ?
Tak akorát a to je 165 cm

9. Máš nějaké tetování, piercing nebo rovnátka?
Nemám ani jsem neměla nikdy nic. Brala bych piercing do pupíku, ale to nehoří..

10. Hrála jsi někdy na nějaký nástroj?
Ve školce povinně na flétnu,( vždycky jsem to nenáviděla ) a kolem 12 let jsem hrála na klavír a něco málo na varhany.

11. Čím si chtěla být když jsi byla malá?
Voják nebo policajt. Teď vím že s mojí fyzickou zdatností by to nebylo to nejvhodnější.

12. Nejoblíbenější a neoblíbený předmět ve škole?
Nejoblíbenější angličtina a chov zvířat ( na střední na zemědělce ), a neoblíbený jednoznačně matika, horší vědu neznám.



13. Máš nějaké zvířátko?
My jich máme samozřejmě víc ale moje mám dva králíky, papouška a kocoura.



14. Byla jsi někde v zahraničí?
Tolik toho procestováno nemám. Vždyť já lítám furt na to samé místo ( realizovat svůj budoucí život :-D ). Tak jako většina z nás byla v Chorvatsku na dovolené, potom Rakousko Salzburg a Bavorsko kde je opravdu krásně. Dále ve Francii Lyon a okolí. Jinak Španělsko, tam jezdím několikrát ročně.



15. Oblíbený film?
Já už jsem se tak dlouho na nic nedívala že nevím.. Asi Kurva Hoši..:-D

16. Oblíbený seriál?
Na ty jsem nikdy nekoukala až na jeden a to byl Útěk z vězení, ten mám zhlédlí celý a všechny díly

17. Oblíbené knihy?
Nečtu, ráda bych si něco přečetla ale nikdy se k tomu nedostanu.

18. Oblíbená barva a číslo?
Já mám ráda hodně barvy ale když se podívám do svého šatníku tak asi tyrkysová, barva moře (hrozně mě ta barva uklidňuje) Číslo mám ráda 7 ale štěstí mi přináší 5.



19. Oblíbené zvíře?
Kůň a pes.

20. Oblíbený parfém?
Těch by bylo.. Karl Lagerfield, Nina Ricci, Roberto Cavalli



21. Oblíbený nápoj a jídlo.
Aloe Vera drink a z jídla mořské plody a ryby.

22. Oblíbené prázdniny?
Všechny :-)

23. Oblíbená píseň?
Těch by bylo.  Líbí se mi od každého žánru něco. Když bych měla říct kterou za poslední dobu poslouchám nejdéle tak Years Years- King


24. Oblíbený obchod?
Stradivarius, Bershka. Vždycky si zde vyberu.

25. Facebook nebo Twiter?
Doposavaď nepochopím smysl Twiteru.

26. KFC nebo MC Donald?
Ani do jednoho nechodím.

27. Věříš v Boha?
Ano i když nemám žádné náboženství věřím že bůh nebo něco obdobného existuje.

28. Co ráda děláš?
Jen tak se povaluji v posteli a tvořím nové články na blog. Jízda na koni, trávení času se zvířaty nebo nakupování.

29. Co je tvé životní Motto?
Když si v životě něco hodně přeješ, vyjde ti to. Musíš jen zvolit tu správnou cestu.

30. Co máš právě na sobě? 
Domácí oblečení- tílko, tepláky













14 komentářů:

  1. Wow, celou dobu jsem si myslela, že jsi o mnoho vyšší :D. Tedy aspoň podle fotek mi to tak přišlo :). Pěkný TAG!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký TAG! to Španělsko máme stejně, to už víš ;), jinak vlásky máš krásný a matika je taky mým neoblíbeným předmětem. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  3. To jsi tak "prťavá"? Jsem si myslela, že jsi vyšší :)) Tak většinu věcí jsem už o tobě věděla ;) zmíněné obchody neznám, ale třeba až je někdy jednou někde potkám, tak tam vlezu :)) kdybys někdy chtěla, tak mi můžeš stát modelkou na focení (neboj, na akty už je zima! :D ) ale záleží na tobě, já jsem v "práci" do tří a chvíli trvá, než uteču jedné kolegyni, se kterou je fakt peklo pracovat. Asi o ní napíšu článek - buď mě z ní klepne, nebo mě podřízne :D

    OdpovědětVymazat
  4. Asi všetko máme skôr odlišné. Síce jeden z mojích obľúbených obchodov je tiež Bershka, potom určite House, Reserved, Topshop, H&M, Cropp Towm a Mohito. A popravde, ani ja som ešte neobjavila nejaký zmysel Twitteru. :))

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  5. Do Španělska bych se ráda podívala, tento týden jsme na španělštinu měli super profesorku, která španělštinu učí dokonale a já si ten jazyk za ten týden zamilovala ještě víc ♥

    Neon Navy or Neon Kiss?

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý tag :) Já jsem nikdy na žádný nástroj nehrála, do KFC a McDonald taky nechodím :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkný tag. Oblíbené zvířata máme stejné a piercing mám v pupíku, doporučuji, moc se mi líbí, jen se to trošku déle hojí.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  8. Závidím 165 cm, to by se mi líbilo :(( A taky Španělsko, také bych se tam ráda vracela častěji

    OdpovědětVymazat
  9. super tag, kam chodíš na školu? :) jsem taky z Vysočiny a chodím do Jihlavy na Polytechnu :D :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. měříš stejně jako já :D super motto, musím si ho někam zapsat! :) moc pěkný tag :)

    OdpovědětVymazat

Disqus Shortname

Comments system