úterý 15. září 2015

Volný den v Praze + menší wishlist

Čauky Mňaku!!

Po týdnu se opět hlásím. Jak se máte? Já docela fajn. Ve škole to zatím šlape tak jak má akorát dnes naši třídu poslali do kina kvůli opravným maturitám nebo co.
To bych nebyla já abych se na to nevy***** , protože to nemá cenu, zbytečně projeté peníze za autobus, kvůli ničemu. Sama učitelka nám řekla, pokud se nám nebude chtít, ať si napíšem do omluvenky nevolnost nebo rodinné důvody. Holt když holubník tak už pořádný. To platí celkově o naší škole..

Dnes abych neležela doma, napadlo mě co kdybych zajela do Prahy kouknout se po obchodech a popřemýšlet co bych si koupila za nové kousky na sebe, protože můj šatník trochu hyzdí prázdnotou. No a koneckonců si potřebuji koupit i nějakou tu kosmetiku, kterou jsem si za celé léto nekoupila.

Z oblečení se mi zalíbilo hned několik kousků. Líbí se mi toho hodně ale budu skromnější a koupím si jen nutné věci... Háá, známe ty nutné věci :-)

Jako první věcí která se mi moc líbí ale nejspíš si je nekoupím. Krásné kotníkové botky ze Stradivariusu.

Hrozně mě zaujal vyšitý vzor.
Nejspíš se na ně vrhnu pokud budou ve slevě nebo si je koupím v listopadu až budu v Madridu.



Kožešinové vesty už tu jednou byli. Vestám nejspíš podlehnu také a mám v plánu si něco podobného pořídit. Zkrátka udělat ze sebe medvěda nebo jiný chlupatý zvíře :-D



Ze světa kosmetiky by toho bylo více ale dám jen to co bych opravdu chtěla a snad si i koupím.

Dochází mi mi make up ale hlavně mám náladu vyzkoušet něco jiného co by mi dobře sedělo. Uvažuji o koupi Make upu a korekrotu Astor Perfect stay. Četla jsem na něj spoustu kladných recenzí.


Velkou touhu mám i po tomto CC krému, ke kterému mě přivedl vzoreček z Dm. 
Ačkoli po nanesení vypadá příšerně tmavě až oranžově, na pleť si během 10 minut sedne s pletí i s její barvou. Tak uvidíme..




Od Makeup Revolution mě dnes zaujali linky na oči. Překvapil mě krásně tenký aplikátorek se kterým vím že linka půjde pěkně od ruky.



Zajděte do Rossmana!!!

Pokud znáte a používáte antiperspirant od Rexony Maximum Protection a máte doma leták. Na jehož přední straně úplně dole si vystřihněte 50 %  slevu, což vás po slevě bude stát něco kolem 70 korun. Myslím že velmi výhodná koupě, tak honem běžte, máte čas jen do PÁTKU!!!



Kdo používáte skvělí Kokosový olej, nenechte si ujít akci na něj 300 ml za pouhých 129 ,-


Z dnešní Prahy jsem si odnesla pouze pár produktů jako je např. BB krém od Nivey jehož cena v Rossmanu v akci za 99 ,- 

Když jsem ho v regále viděla, neváhala ani minutu a ihned vložila do košíku.


Docela pěkný úlovek z Lidlu. Tričko za 149 ,-


Nakoupených věcí mám o trochu více ale to si nechám až na celkové měsíční shrnutí NÁKUPY.

A tady pár fotek z Prahy.






Poslední typ do Yves Rochera!!!


Skvělá akce pro milovníky těchto šamponů...


Bohužel, já mám momentálně šamponů dost.


Mějte se krásně a brzy u dalšího článku, na viděnou.






8 komentářů:

  1. haha, měla jsem to také úplně stejně. Vždy když naši třídu poslali do kina, tak jsem nikdy nešla a zůstala jsem doma, to bylo stejně lepší a navíc jsem ušetřila! Od Astoru si teď také chci koupit make up, ale chci vyzkoušet tu úplně novou řadu, jsem na ni moc zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek se skvělými tipy. :-) Fotky z Prahy jsou moc hezké, těším se na shrnutí nákupů a jsem zvědavá, jak budeš spokojená s BB krémem od Nivei. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. you are so fashion and like you and trust you

    http://www.chanelshandbagoutlet.com

    OdpovědětVymazat
  4. Love your style,so charming,hot,sunshine

    http://www.2016louisvuittonbag.com

    OdpovědětVymazat
  5. Excited to see your new blog design...

    http://www.dresspecialsuk.com

    OdpovědětVymazat
  6. super :) kožešinové vestičky jsou moc pěkný, také jednu mám a miluju jí <3

    OdpovědětVymazat
  7. ty vestičky jsou dokonalý, na tuhle zimu jednu takovou na 100% potřebuju!
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Disqus Shortname

Comments system