středa 7. října 2015

# I am writting # Lidl

Typy na sváču

Dneska je středa, to znamená že už se týden opět láme v půli a blíží se nám víkend. U nás právě prší, doufám však v pěkný víkend.
Dny plynou jeden po druhým a říjen se každým dnem přibližuje blíže k listopadu. Na jednu stranu mám i radost protože v listopadu mě čeká opět Španělsko a Madrid. Bohužel taky asi poslední jelikož nemám dostatek financí, musím šetřit na auto a věnovat se jiným důležitějším věcem které jsem poslední dva roky zanedbávala. Tak uvidím jak vše dodržím.

Dneska jsem si připravila takovou malou recenzi jídla a nápojů které mě něčím zaujali nebo vůbec nezaujali a nedoporučuji je. Vrhnu se na to...



Začnu negativními pochoutky.
 Emco Ořechové tyčinky: na trhu jich máme dost a tyhle o Emca mě tedy moc nepřekvapily. Většina obsahuje více arašídů a minimum pistácie. Navíc jsem neviděla aby nebyli máčené v čokoládě.
Oproti Maxinutě která stojí zhruba stejně 12 - 13 ,- je Emco propadák.


Bona Vita Polomáčené : Když nebudu hledět na dietu, rozhodně mi tyto polomáčenky chutnají více než klasické Opavie. Vyrábí se dva druhy a jsou ideální třeba na sváču do školy nebo do práce.
Cena 13,- Můžu doporučit.



Corny big Fruit a Big White. Nebudu upozorňovat že zdravé příliš nejsou, beru v potaz spíše chuť. Tyto nové příchutě mi moc chutnají a vždycky si je ráda dám ke svačině. Z ovocných mi jedou nejvíce jablečné a jahodové.
Cena kolem 13,-



Teď něco pro ty kdo chtějí jíst zdravé jídlo bez chuti.
Emco Mysli s konopným semínkem: Při prvním ochutnání zjistíte že opravdu cukr neobsahují, je to znát a upřímě mi tyhle cereálie nechutnají. Líbí se mi na nich že obsahují spoustu semínek a ovesné vločky nijak upravované. Bohužel chuť je nic moc a vždy musím dochutit alespoň medem.
Cena 45,- 
Nedoporučuji pro ty co si chtějí pochutnat na něčem dobrém.


Teď něco pro ty kdo má rád něco fakt dobrého a kvalitního co příroda dá.
Není mléko jako mléko. To co se nám snaží obchodech prodávat pod názvem mléko nemá s tímto nápojem nic společného. Opravdu pravé čerstvé mléko by spoustě lidem ani nechutnalo protože na něj nejsou zvyklí. 
Objev který jsem si koupila v jihlavským Ternu s názvem Ovčí mléko chutná velmi stejně jako čerstvé ovčí a podle data spotřeby je asi vidět že není příliš upravováno.
Pravé mléko jako takové je tučné, tak to prostě je, protože mléko slouží pro výživu mláďat, musí být co nejkvalitnější. Co se týče kvality potraviny, je tady na prvním místě. Cena 38,-, levné není ale stojí za to si ho občas vychutnat.


Jihočeský Cottage : je čerstvý sýr, velmi zdravý a vyrábí se v různých příchutích, tak i samotný bez. Můžu doporučit, chutná skvěle ke snídani nebo svačině a jeho cena se pohybuje kolem 25,-

Chuťovka objevena nedávno v Lidlu. Jak víte Lidl miluji, najdete v něm spoustu skvělých věcí které nikde jinde nekoupíte. 
Pilos Sweetello s ořechy: desert chuti velmi podobný našemu Pribináčku akorát je dvakrát takový. Dietní rozhodně není, naopak je pěkně tučný ale za to vynikající. Obsahuje kousky ořechů a vyrábí se ve více variantách. Plná cena 19,90,- ale v akci 14,90,-
 Doporučuji!


Schwarzwaldská šunka z Lidlu. Něco tak dokonalého jako je tato šunka neznám. Lidl má na ní občas akci a to si nemohu nechat ujít. K tomu výborné celozrné pečivo přímo od nich, aneb, velká chutná svačina je na světě. Cena šunky kolem 30,- ale ve slevě bývá za 20,-


Třešňový koláč s drobenkou který jste mohli pochytit ve Švýcarském týdnu v Lidlu mě tolik neuchvátil. Drobenka dobrý ale spodek nic moc. Příliš sladký ale například mojí kamarádce chutnal.
Cena 29,-


Twix v bílém kabátku. Nový Twix bílý je můj TOP v čokoládových tyčinkách. Chuťově je prostě nej. Bohužel má i své zápory kterými je menší velikost tyčinek a přehnaná cena 13,- za takovou miniaturu.


Nová edice Exotica od Relaxu za kterou by se výrobce měl trochu stydět. Reklama skvělá, obal nádherný ale tak přeslazený a chemikáliemi nastavovaný džus jsem ještě nepila. Opravdu se tato edice nemá čím chlubit. Možná Relax mango má trochu příjemnější chuť než tyto dva.
Cena 35,-


Pickwick čajové variace. Super čaje, nejlepší mi chutnají borůvky které nemají chybu a pomeranč s vůní orientu. Cena v akci 29,- jinak asi 35+ ,-

To je ode mne všechno. Dejte mi vědět jestli už jste nějaký z výše uvedených výrobků měly a jak vám chutnali či nechutnali?


8 komentářů:

  1. Super tipy :) z těchto výrobků jsem zkoušela snad jen ty čaje od Pickwiku :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsou skvělé tipy. Nejvíce mě zaujala šunka z Lidlu, půjdu se po ní podívat. Takovou jsem ještě nejedla. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Sweetello miluji, měla jsem jablečné a vanilkové.. Naprostá bomba :))

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  5. Tak teď jsem zjistila, že je opravdu nebezpečné koukat se hladová na tvůj článek :D Dostala jsem chuť naprosto na všechno :D Zase budu jako cvalda :D
    Jinak moc ráda tě chci pozvat na narozeninovou GIVEAWAY, která probíhá u mě na blogu. :)
    FASHION & BEAUTY | ♥ NAROZENINOVÁ GIVEAWAY ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Emco cereálie mi celkově moc chutnají, ale já si je míchám s čokoládovým sojovým mlékem, takže pak mají lepší chuť. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat

Disqus Shortname

Comments system