středa 4. listopadu 2015

Podzimní Španělsko

Všem přeji krásný podvečer a opět se vrhám na nějaký ten článek. Několik dní jsem nepsala a to proto že se potřebuji někdy učit abych nahnala lepší známky teď a potom měla klid.
Halloween proběhl skvěle, myslím že letos se lidé zapojili do těchto oslav daleko více než předešlé roky. Já se zúčastnila pouze lampionového průvodu, vyřízla si dýni a pálila vosky Yankee Candle o sto šest.
Možná jsem se už zmínila o brzkém článku spotřebováno. Bohužel se velmi omlouvám ale je toho celkem dost a za celou dobu jsem neměla možnost abych výrobky nafotila, proto budou za déle.

Včerejšek byl pro mě skvěle strávený den u koní. Fotky určitě budou, jen je kamarádka která fotila musí dát na rajče.net abych si je mohla stáhnout.

Musím samozřejmě sdělit můj zítřejší odsun do dalekých krajů. Jak jinak než do Madridu. Letím tam na pár dní zařídit si pár věcí, odpočinout a načerpat síly a neodmyslitelně nesmí chybět také menší nákupy.

Tentokrát letím se společností Iberia u kterých se mi zejména líbí čistota v letadle a hezký interiér. Ne jako to bývá Travel servisu kde jsou ulámaná opěrátka, roztrhané sedačky a další podobné úkazy.
Jídlo jak dříve nebývalo už není v ceně letenky, nedá se nic dělat.



Zavazadlo si s sebou mohu vzít pouze příruční ale i tak to pro mě není problém. Sbaleno mám, už mi chybí jen pár drobností.

Mohu vám ukázat jak a co jsem si zhruba sbalila.


Všechny věci si balím do tohoto zavazadla. Je celkem prostorné a na cestu pouze s příručákem ideální.

Z kosmetiky si beru takový ten nutný základ. 

Z dekorativky jak můžete vidět mám pouze pár produktů z toho mám v plánu si v Madridu něco koupit.

Oblíbený a nejlépe sedící make up Loreál Lumi, nesmí chybět řasenka od Astor, korektor,pudr, tužku na oči a na obočí další tužka dohromady s česátkem. Rtěnka mi stačí jedna až dvě, v Madridu si určitě koupím nějakou. Štětec na pudr a tvářenku. Mám v plánu si tam koupit jedny vyhlídnuté štětce.


Z pečující části mi nesmí chybět kartáček a menší pasta na zuby. Deodorant, houbičku na umývání obličeje. Dále si s sebou místo velkých balení beru pouze vzorky a to denního krému a čistící emulze na obličej.
Do malého plechového kelímku jsem si nandala kokosový tuk, který mívám zejména na vlasy ale i někdy na obličej. Na vlasy zde můžete vidět i masku v malém balení kterou určitě využiji a na těch pár dní mi určitě vystačí.


Vidíte dobře, neberu si s sebou opět žádný sprchový gel ani šampon protože už mám tyhle věci doma v bytě v Madridu a přijde mi zbytečné tahat sebou navíc další produkty.



S sebou si místo velkého flakonu s parfémem beru tuto moji oblíbenou voňavku menšího balení. Je to vanilková vůně a dávkování je na způsob roll on kuličky. Myslím že se hodí skvěle na podzim.


Všechnu tekutou kosmetiku dám do takovéhoto sáčku. Mám v něm i parfém pro přítele, který zabírá asi nejvíce místa. Spolu s tím vším si myslím že spoustu produktů na místě spotřebuji a tím mi vznikne místo na nově koupené.


Vše ostatní, jako je pudr, korektor apod. věci dávám do této taštičky.


Z oblečení si s sebou toho neberu. Základní věci jako jsou džíny, které si rozhodně potřebuji koupit nové, triček po málu protože to je věc která mi v šatníku dost chybí. pár pěkných kardiganů, boty a neodmyslitelně spodní prádlo, ponožky atd.

Dále si na sebe budu brát tmavě modrý až černý kabát.


Nesmím zapomenout ani na kousek té bižuterie, zejména náušnice.


Neberu si žádnou velkou kabelku ale pouze tuto malou do které strčím mobil, peněženku, klíče.


 A neodmyslitelně peníze, doklady, mobil s nabíječkou a spousta dalších nezbytností jako např. žvýkačky, kartáč.


Jestli by Vás zajímal můj Wishlist tak tady je...


Nejdůležitější věcí jsou pro mě štětce z Mercadony na které jsou ve Španělsku velké ohlasy
Džíny, basic trička, obyčejnou větší univerzální kabelku. Letošní velký hit patří károvaným šálám, pro mě absolutní MUST HAVE.

Pokud mi zbudou penízky tak bych si ráda koupila tvářenku nebo pěkné stíny. 
Další hit od Tony Moly čistící vajíčko proti roztaženým pórům a akné. Jen doufám že ho seženu.

Musím prozradit že v Madridu v centru KONEČNĚ !!!! otevřeli krásný a obrovský Primar do kterého rozhodně naběhnu a něco zde ulovím.


No nic musím si ještě něco připravit abych na nic nezapomněla a Madrid prožila se skvělým pocitem.

Doufám že si podzim užíváte krásně ve slunečných dnech tak jako já.



Když jí milujete, není co řešit.


Mějte se hezky a těšte se na další články z Madridu, snad by mohl být i nějaký ten outfit.


Posílám písničku









2 komentáře:

  1. me encanta ver como organiza la gente su maleta y que llevaba para un viaje!
    Por lo que veo tu tienes todo súper organizado.
    Lo reconozco, adoro ese chocolate!
    Un besito,
    Marimar
    - laruedelamode -

    OdpovědětVymazat
  2. Já ti teda závidím, Teri :) Užij si to a těším se potom na nějaký článek!

    Chapter #10 of 2015

    OdpovědětVymazat