čtvrtek 31. prosince 2015

12 nejlepších věcí v roce 2015

Hezký Silvestrovský večer.

Vím že už spousta z vás teď někde paří, nebo už je ve stavu typickém pro dnešní den. Oproti minulém roku kdy si nepamatuji skoro nic, letos budu trávit silvestrovskou noc doma. No a co. V takové kose, komu by se někam chtělo a já si to určitě příští rok minimálně dvojnásobně vynahradím.



Dnes máme poslední den v roce a tím pádem bych měla nějak shrnout celý rok 2015. Zkrátka to byl pro mě krásný rok, který jsem si opravdu užila a doufám že ten další si užiji o to víc.

Nový rok je spojen také s předsevzetími :-) Já bych si je měla dát ale nedám protože pak budu akorát naštvaná že jsem je porušila. 

Nojo, měla bych se hlavně krotit s mojí stravou.  Nasoukat do sebe tunu cukroví a sežrat všechno jenom to dobré není moc dobrý předpoklad ke štíhlému tělu.
Měla bych se více učit.
Přečíst více knih k maturitě. Jo kdy já se k tomu dostanu, jsem fakt zvědavá..
Více šetřit a neutrácet za zbytečnosti.


Můžeme se konečně začít soustředit na článek. Dnes bych chtěla představit 12 věcí z kosmetiky, oblečení které považuji za Oběv roku 2015. Tak se jdu prohrabat fotkami a složit článek do kupy. Udělejte si kávu nebo čaj, dejte si chlebíček či jednohubku, bude to na delší dobu.




Nejlepší kosmetický produkt na oči:

Není to řasenka ani stíny ale oční linky, které jsou pro mě naprosto geniální.
Nejenom že má skvělí aplikátor se kterým je schopný se naučit i začátečník a jejich výdrž se nedá srovnávat s žádnými který jsem doteď vyzkoušela.
Na tom všem mě stejně nejvíce fascinuje cena která činí kolem 2 eur. Koupeno v supermarketu Mercadona.



Nejlepší produkt a rty:

Tady jsem zvolila též zástupce ze Španělska a tím je tato tužko-rtěnka značky Wet n Wild. Líbí se mi že se nerozpíjí, krásně hydratuje ale nezanechává na rtech lepivý pocit, dobře se nanáší a škála odstínů je široká. Řekla bych, všechny odstíny se dají běžně nosit. Až budu opět v Madridu vím po čem dalším v kosmetice sáhnout.


Nejoblíbenější Make up:

Píši nejoblíbenější, protože vím že na světě existuje určitě makeup který pro mě bude nejlepší.
Za oblíbený makeup považuji Loreal Lumi. Podle mě ne tolik profláknutý avšak pro mě vyhovující jak odstínem, konzistencí a výsledným efektem.


Nejlepší péče o vlasy :

Letos se pro mě stal nejlepší šampon Herbal Essences který byl zároveň i nejvoňavější věcí tohoto roku. Podle etikety voněl po skořici, banánech a zázvoru, netypické pro šampon, což?



Nejlepší produkt v péči o pleť:

Velké díky patří Balea peelingu který mi velmi pomohl v boji proti akné a mastné pleti. 

¨

Nejlepší produkt v péči o tělo:

Velký objev od značky Revlon, tělové mléko. Konečně produkt který nedělá mastnotu, rychle se vstřebá, krásně voní a podle složení se zdá být i kvalitnější než jiné krémy. Na obličeji mi nedělá neplechu v podobě akné a pokožku velice pěkně hydratuje.
Tohle je jednoznačný objev.


Nejoblíbenější parfém:

Po celý rok mi dělaly společníka více parfémů a různých voňavek. Ovšem nejvíce zastoupení měl 1 milion od Paco Robane, vůně která nezklame a vždy voní s nádechem luxusu. Radost tuto vůni nosit.



Nejlepší kabelka:

Kabelek mám opravdu hodně a stále přibývají :-) Letos jsem jich pořídila čtyři :-) . Naštěstí dvě z nich jsem rozdala mamce a babičce. 
Kabelku kterou jsem vybrala volím kvůli její kvalitě a originalitě. Velmi málo lidí jsem viděla nosit kabelku takové barvy a na to že to není kabelka kožená nebo jinak drahá, přijde mi celkem kvalitní, pěkně ušitá a vcelku i univerzální.



Nejlepší kousek oblečení:

Z oblečeního bych měla více pěkných kousků ale tím objeme, tím TOP jsou takovéto, já tomu tak říkám, teplákové kalhoty :-)
Super pohodlné, vypadají slušně a když chvátám nebo se mi nechce hledat co si vezmu na sebe, sáhnu vždy po nich. Jsou super jak na doma tak i do města a budete vypadat IN.
Jsou z Bershky a pro mě je to nejlepší kus oblečení, který nosím skoro pořád.



Nejvýhodnější nákup:

Balerýnky z Lidlu. Jednoznačně nejlepší kup v tomto roce. Tak pohodlné, pěkně vypadající a dají se nosit téměř ke všemu. Vzala jsem si troje a jedny stáli 150 Kč



Nejrozumnější nákup:

Za tento nákup považuji nedávné pořízení psacího stolu. Vybírala jsem si asi ze čtyřech různých stolů, různých prodejen. Nakonec vyhrálo Sconto a dobře bylo. O vánocích při nákupech v Jysku narážím na stůl který jsem měla původně v plánu si koupit. V tu chvíli si říkám OMG, jak něco tak hrozného a nekvalitního mohou vůbec prodávat a navíc za jednou tak vysokou cenu jako jsem pořídila já.
Navíc se vážně moc hodí do mého pokoje.



Nejposlouchanější písnička:

Nad tímto mám zcela jasno. Jednoznačně vede Year & Years -King, Někdy v únoru jsem si ji stahovala do telefonu a stále je má oblíbená...





No vidíte a jsme u konce článku a rázem v novém roce.
Tak si ho užívejte.
Pro mě byl rok 2015 hodně povedený, tak doufám že ten další bude povedenější :-*


8 komentářů:

  1. Teri, na té fotce s růžovými šaty (snad to jsou šaty) ti to moc sluší!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. ten peeling od Balei musím zkusit! a krásná kabelka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný článek, přeji ti, aby se ti všechna tvá přání vyplnila. :) Balerínky z lídlu jsem si také kupovala a jsem s nimi moc spokojená. Kupodivu mě z nich nebolí paty, což je výhra. :) A stůl jsi si vybrala moc pěkný. Co s týče Jysku, tak ten je podle mě dobrý jen na doplňky či lůžkoviny. Nábytek se mi nezdá úplně kvalitní. Měla jsem doma komodu a byla to tragédie...

    OdpovědětVymazat
  4. Ten peeling mám taky moc ráda, i když na mě neudělal takové zázraky (možná proto, že ho používám dost sporadicky) je fajn a používám ho ráda.
    Přeji to do roku 2016 jen to nejlepší a spoustu blogových úspěchů.
    Já si pořídila stůl v Ikeii a taky z něj mám obrovskou radost. Ten tvůj je moc hezký, ale do mého pokoje by se nehodil. :)
    Budu ráda když koukneš na můj web http://fancy-ss.blogspot.cz/, začínám a každá podpora, byť jen třeba komentář potěší :).

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ty teplákové kalhoty jsou vážně krásné.

    OdpovědětVymazat
  6. Amazing post!!!my best wishes to you , Happy new year!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Amazing post!!!my best wishes to you , Happy new year!!!

    OdpovědětVymazat