sobota 26. prosince 2015

# I am writting # Others

Vánoce, jak trávím dny

Hezký po Vánoční večír..

Je neuvěřitelné jak to všechno utíká, i ten Štědrý den byl pro mě nějaký moc rychlý ale krásný. Letošní Vánoce si opravdu užívám a to i Štědrý večer se mi letos velmi líbil a ačkoliv jsem nedostala miliony dárků, mám z večera dobrý pocit.

Štědrý den proběhl sledováním filmů, smažení řízků z kapra, které mimochodem dojídám ještě dnes :-) .

Příprava stolu s jídlem a přípitkem letos proběhla v klidu, bez křiku mé mamky že se nám na to může vys**t.
Oblékla se svátečně, lehce nalíčila ( není potřeba tolik ), přece jsem jenom doma. A mohlo se začít hodovat. Já jsem popíjela Šampaňské a Cinzano, taťka pivo.



 Až všichni dojíme, chvíli si popovídáme a jdeme ke stromečku.
Stromeček jsme letos měli u mě v pokoji, takže příprava stromečku a dárků byla na mě...



Myslím si že letošními dárky jsem rodičům i bráchovi udělala radost a mě též. Mám radost když dárek dotyčný rozbalí a líbí se mu..

Já dostala také nějaké dárečky, ty ale ukáži v příštím článku, můžu ale jenom říci že se mi trefili do vkusu a všechny věci vím že upotřebím, což takové dárky mám nejraději. Hlavně mám největší radost ze dvou věcí které by mě nenapadli že bych od rodičů mohla dostat.



Do postele jsem se spokojená dostala asi kolem 3 ráno.

Druhý den proběhl v klidu ve společnosti cukroví, zákusečků, chlebíčků a dalších dobrůtek u mé oblíbené pohádky S čerty nejsou žerty ale na Čt2 dávali film Nedotknutelní, takže nakonec vyhrála ČT2 u které jsem měla slzy na krajíčku.



Dnešek probíhal u babičky která nafasovala spousty jídla a cukroví. A na druhé chalupě na samotě kde jsem se potom vydala na procházku po okolí.
 Je tam fakt krásně, ta příroda a dnešní počasí pěkné procházce ideálně nahrávalo.







Po přežíračce z předešlých dní se procházka hodí, krásně se tím člověk odprostí, uklidní, vyčistí hlavu a prostě je to fajn v takovémto počasí.







Jak si můžete všimnout, můj blog je nově i na Facebooku a na Instagramu.
Užívejte dne a zase příště..



13 komentářů:

  1. Paradni fotky, takova pohodicka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj příroda je krásná a svátky si opravdu letos užívám.

      Vymazat
  2. Krásné fotečky, Teri :) My dneska byli ještě u druhé babičky na oběd a pro dárečky, nakonec jsme tam zůstali až do osmi do večera :D Ale bylo to super odpoledne a samozřejmě, že bylo plno jídla! :D

    Bomb Cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Copak babičky, to víš, abychom náhodou neumřeli hlady. To je fajn že si Vánoce užíváš, tak dobře jako já :-)

      Vymazat
  3. Tak to vypadá, že jsi krásné a pohodové svátky! :) Pěkné fotky :)

    Zvu Tě na mojí Giveaway!

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, jsou tohle moje jedny těch lepších Vánoc.

      Vymazat
  4. je vidět, že si měla skvělé Vánoce a užila si je :) krásné fotky přírody! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně ano, letos teda jo, hlavně té pohody, a to ačkoliv jsem nedostala tolik dárků, však o nich Vánoce nejsou.

      Vymazat
  5. Ty máš tak krásný vlasy =O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) To jsi mě potěšila ale hlavně ty fotky možná trochu klamou. Potřebovalo by to nějaký sestřih.

      Vymazat

Disqus Shortname

Comments system