pátek 29. ledna 2016

# Food # I am writting

Plány se mění..

Ahojky všem na mém blogu.
Po krátké odmlce jsem opět tady. Nějak jsem tento týden neměla motivaci ani náladu ke psaní, i když v hlavě mi leží pár článků které bych ráda stvořila a vložila na blog.
Když koukám na datum, hlásí se nám už 29.1. 2016, pro školáky pololetní prázdniny nebo den jako každý jiný pro lidi pracující.
Leden pro mě znamenal odpočinek ale zároveň i dohánění známek které díky Bohu dopadli nečekaně dobře. Dokonce jsem se v některých předmětech zlepšila, jen aby to bylo i ve druhém pololetí.

Asi po třech měsících ke mě došla výhra na Blogerkách s Vichy. Já už vážně nedoufala v to že ta věc přijde. Ať si ale nemyslí že za tohle na to budu dělat hned recenzi.
                                       

Plány se mění...

Ano, ano, ano. V úterý mě z čista jasna v první hodině napadla bláznivá věc a to, že bych mohla letět do Madridu a to rovnou už příští týden, vylepšit si tak jarní prázdniny. O mém rozumu šílence nebudu hovořit.  V tu hodinu když jsem se potom koukala kolik letenka stojí, neváhala jsem, ihned rezervovala a dnes pro ni jela.


Do Prahy jsem jela jenom na otočku a nic víc si nekupovala, takže nákupy nečekejte. Pouze v Dmku dva produkty od Essence z výprodeje protože jsem si potřebovala rozměnit peníze na bus. 

Chytla jsem tam poslední tuhle řasenku, vůbec tedy netuším jaká je a rtěnku 04 On The Cat Walk.

No a k obědu jsem si koupila kebab, který si potom doma v klídečku snědla. No prostě výtečné.


Nějak se mi zavírají očka, asi si půjdu chvíli zdřímnout.
Mějte se fanfárově a zase příště.











7 komentářů:

  1. To je teda rozhodnuti uzij si vylet :) libi se mi odstin rtenky

    OdpovědětVymazat
  2. Takéto plány sú najlepšie! Neváhať a ísť! Uži si to! :-)
    Andy

    OdpovědětVymazat
  3. Páni ty se máš, letět do Madridu bych také chtěla. :) A kebab?! :D miluji, děláš mi chuťe :D


    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. good post!
    Like this rimel
    Marimar
    - laruedelamode -

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, tak to ti moc závidím a těším se na fotky z Madridu! já mám volno teď v únoru, ale nikam se kupodivu nechystám, spíš to vyplním brigádou a budu šetřit na prázdniny :). Nicméně v dubnu se chystám do Švédska a jsem moc zvědavá, jaké to tam je. Jinak jsem ještě zvědavá na swatch tý rtěnky od Essence. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to si užij výlet, návštěva Madridu by se mi taky líbila :)

    OdpovědětVymazat

Disqus Shortname

Comments system