neděle 17. ledna 2016

Shopping Tag

Krásnou neděli přeji Všem ať už si ji užíváte jakkoliv. Já ji dneska prožívám poklidně doma :-) . Dopoledne jsem se nečekaně vydala do města s rodiči. Navštívili jsme Sportisimo, kde si brácha kupoval brusle, mě se zde nic moc nezalíbilo a celkově jsem jela do města za účelem abych neseděla dnes doma a aspoň se podívala mezi lidi.




Další místo návštěvy se stal jihlavský City Park. Já nevím jak ostatní lidé ale mě přijde že v tom City Parku nemají absolutně nic a akorát odtud vždy vycházím naštvaná. Nic, ve smyslu ať už jde o sortiment a celkovou sestavu obchodů která tam sídlí se mi dvakrát nelíbí.  Byla jsem tady asi po půl roce a další návštěvu rozhodně neplánuji.

Koukala jsem dost po bundách že bych si koupila, no ale tady rozhodně ne.

??????

Nikdo z Jihlavy mě asi nesleduje ale kdyby jo, tak mi napište co si o nákupním centru City Park myslíte?

Poslední místo návštěvy Tesco, kde jsme nakoupily jídlo a F&F :-) kde mi padla do oka nádherná bunda ve slevě za 900 Kč, mám z ní opravdu radost.
 Oblečení z F&F mám ráda a není to můj první ani poslední kup tady.



U spousty blogerek se mi moc líbil článek NÁKUPNÍ TAG a tak mě napadlo ho udělat také.




1. Jaký je tvůj oblíbený obchod s oblečením?

Vybrat pouze jediný je těžké a tak dávám tři nejlepší kam nejvíce chodím. Bershka, Stradivarius a Primark


2. Do jakého obchodu naopak nechodíš?

Nechodím celkově do obchodů typu s.Oliver, Esprit a ty hodně drahé, protože se mi zde snad nikdy nic pořádně nelíbilo a ceny taky nejsou zrovna super. A obchody se šperky.
Celkem nemusím Caliope a New Yorker, Terranovu protože zde mají šmejdy, někdy za celkem vysoké částky, takže zde pouze ve slevách či výprodejích.



3. V jakém obchodu sis naposledy něco koupila a co to bylo?

Dnes v F&F bundu a deodorant Nike (Tesco) a ve čtvrtek v Lidlu kardigan, kalhoty, ponožky a podprsenku.


4. Tvá nejoblíbenější drogerie?

Dříve jsem preferovala více Rossman ale poslední dobou u mě více vede Dm.


5. Kdyby jsi byla kluk, kde by jsi nakupovala oblečení?

Bershka, Pull and Bear

6. Jaký obchod je podle tebe drahý a nekvalitní?

Beru to kvalita vs. běžná cena beze slev: Jannis fashion, Jannis shoes a z ostatních kategorií to jsou i Pet Center a jednoznačně FotoLab.


7. Jaký obchod se ti nelíbí?

Rozhodně Takko , Vagaboond, Levis apod.

8. Nejlepší obchod se spodním prádlem?

Jednoznačně Primark nebo pro luxusnější bych zašla do Intimmissimi


9. Jaký obchod převážně tvoří tvůj šatník?

Těžko říct, u mě je to takový mix všeho ale největší zastoupení asi Lidl (Esmara), Stradivarius a C&A


10.Do jakého obchodu jdeš když chceš nakoupit bytové doplňky?

Ikea je nejlepší ale tu mám daleko, takže Uni Hobby, Jysk

11. Prodáváš nebo kupuješ něco na Vinted?

Celkem jsem zde nakoupila 2 krát, takže ne.

12. Jaké máš zkušenosti s e-shopy?

Vždycky dobré. Vše objednané vždy došlo v pořádku a neporušené.


13. Kupuješ věci na dobírku nebo posíláš peníze předem na účet?

Jelikož si už dnešní doba vyžaduje přes účet předem, nedá se nic dělat ale jistější jsem dát peníze při převzetí.


14. Jáký obchod s botami je tvůj nejoblíbenější a který naopak nejhorší?

Nejlepší Humanic, nejhorší CCC, Reno, Deichman apod.


15. Většinu doplňků máš odkud?

House a obchůdky z ulic Lvapies 

16. Nakupuješ někdy u Vietnamců?

Už delší dobu jsem zde nic nekoupila ale když se mi něco zalíbí tak určitě. Většinou džegíny, tepláky. obuv na jednu sezonu.

17. Odkud máš kabelku, kterou teď nejčastěji nosíš?

Kabelka je no name značky a pochází z obchůdku z ulice Lavapies (Madrid)


18. Máš něco od dražších značek?

Tuším že ani ne.

19. Kupuješ kosmetiku v Sephoře?

Sephora nepatří zrovna k mým oblíbeným parfumerkám.

20. Vyber jeden jediný obchod který je podle tebe ten nej?

Ač ne tak kvalitní ale v porovnání s jinými obchody srovnatelný Primark, protože zde mají snad všechno.


9 komentářů:

  1. Do City parku jsem dříve jezdila...ale kvalita obchodů se dost změnila no...dříve tam byla Jennifer, což bylo super. Ale tu tam zrušili :(

    INKA blog

    OdpovědětVymazat
  2. Hezkou bundu sis koupila :) Takko taky nemám moc ráda, protože mi přijde, že ty věci jsou moc velký a takový nevzhledně vypadající :D

    OdpovědětVymazat
  3. Cuántas tiendas interesantes!!!
    Un beso Terezah

    OdpovědětVymazat
  4. já F and F miluju, a ne kvůli cenám, ale hrozně se mi líbí ten styl jejich oblečení, jednou jsem tam objevila úžasn pyžamo s opičkama, co jsou na twitteru, ty emotikony ♥
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ve spoustě věcech s Tebou naprosto souhlasím! :) DMko vede a stejně tak mám ráda Bershku, i když nikdy jsem si tam nevybrala žádné džíny, protože ty velikosti mě celkem zarážejí a to jsem hubená dost! :D Jinak jak jsi psala, pro kluky Bershka a Pull and Bear. Možná ještě House, ten máme v Brně nový a moc se mi líbí :). Skvělé ceny, pěkné věci! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Z Jihlavy ne, ale z Vyskytný jo :-).
    No můžu říct, že celý city park už mi leze krkem...naprosto z toho šílím, jak z kvality oblečení, která je čím dál mizernější, tak z toho, jak tady všichni nosíme to samé :-).
    Zvykla jsem si peníze radši ušetřit a pak někam vyjet než tady utrácet za ty hadry.
    Nejlepší je tam asi Fruitisimo :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čauky Míšo :-) Naprosto souhlasím. Takhle to už dělám pár let a do City Parku vkročím jen výjimečně.

      Vymazat