neděle 3. ledna 2016

Splnění wishlistu 2015

Tak co splnili jste svůj wishlist celý, z části nebo vůbec?

Já jakožto člověk který absolutně nesehrává se svými plány jsem letos wishlist ze tří čtvrtin splnila, takže se musím pochválit.

Minulý rok jsem si wishlist nerozdělovala na beauty a oblečení ale měla ho dohromady. Letos ho budu mít rozdělený, protože zatím ještě nemám jasno nad MUST HAVE ze sekce oblečení, boty apod.


Jdeme se na něj tedy podívat.



1. + 3. Letní šaty, nejlépe s květinovým vzorem a krajkové

 Přesně ty šaty které mám ve wishlistě ve skutečnosti v obchodě nebyli podle mých představ a tak mé oči vybírali v jinde.
No a krajkové šaty jako ty bílé na obrázku jsem nenašla takové které by se mi líbily.

Květinové šaty teda tyto..


a další...


2. Maxi sukně

Položka která zůstává i v letošním roce, protože jsem žádnou takovou sukni nesehnala.


3.  viz položka 1.


4. Univerzální, velká, černá kabelka hodící se téměř ke všemu.
Sice až v listopadu ale přeci jenom, ji sehnala v Madridu za pouhých 15 € v jednom No name obchůdku.



5. Masivní náhrdelník

Položka splněna a to rovnou 4 krát.



6. Paletka neutrálních stínů 

Tato položka zůstává i nadále protože jsem se prostě k té paletce nedostala a nakoupila místo ní sto jiných pitomostí. Tak snad letos už.

7. Make up který mi bude sedět.
A já ho letos našla. Náhodně jsem do košíku v Elninu přihodila makeup Lumi od Loreal a světe div se, ten make up je vážně úžasný a mě sedí.
Tento make up není tolik profláknutý a to mě lákalo.



8. Oční linky. 
 Nějaké dobré linky s aplikátorem který mě bude vyhovovat. Původně jsem měla v plánu od Loreal ale nakonec při prázdninách ve Španělsku mě oslovili tolik vychvalované Deliplus, no a byli moje.. Lepší linky neznám a též je zařadila do TOP roku 2015.



9. Parfém
Původní chtíč žádal Ninu Richie ale nakonec mě přesvědčil 1 Milion od Paco Robane a jsem za něj vděčná.



10. Letní boty, sandálky.

Ty jsem si letos koupila v CCC ale zjistila že se v nich moc dobře nechodí. Prostě mi v nich klouže noha, třeba by to spravila gumová zábrana, uvidím.



Tak vidíte, z 10ti věcí 6 splněno a to není tak zlé.. Příští článek mám v plánu recenzi.

Mimochodem, dnes jsem se pustila do stavby puzzlí, takže v příštím článku uvidíte jak tvořivě jsem započala nový rok :-)

Budu ráda když mi do komentáře napíšete zda-li jste svůj wishlist splnili, či ne. Nebo si žádný wishlist netvoříte?

14 komentářů:

  1. Ty modré šaty jsou naprosto úžasný a Lady Milion zbožňuju! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lady Milion je taková univerzální vůně v jakémkoli ročním období, působící celkem luxusnějšího dojmu. Jo jo, Paco Robane má většinu svých parfémů stojící za to. Modré šaty jsou z Terranovy za směšnou cenu a jsou opravdu pěkné ale kvalita nic moc.

      Vymazat
  2. Tak to je krásné, já na to moc nejsem, kupovat věci podle seznamu, ale občas je fajn mít nějaký mustr a neutrácet bezhlavě. Asi něco takového pro letošní rok ještě udělám, vzhledem k tomu, že stejně takový malý soukromý wishlist v hlavě mám, nebude to problém :).
    Ta kabelka je vážně úžasná, ještě než jsem přečetla text, říkala jsem si wow, ta musela být drahá a za takovou cenu potěší ještě víc! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wishlist mě právě nutí neutrácet a kupovat jen to co doopravdy potřebuji nebo nepotřebuji ale už delší dobu tu věc třeba chci. Podle mě wishlist nemusí být o 50ti věcech. Stačí 3 věci po kterých opravdu toužíme. Kabelka je fajn, univerzální kousek mi chyběl.

      Vymazat
  3. Ja si wishlist nerobím iba na Vianoce alebo na narodeniny a meniny inak nie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To není nutností ale alespoň potom tolik neutrácím :-). Já si zase wishlist nedělám na narozeniny ani Vánoce.

      Vymazat
  4. Já ani nevím, co jsem si v roce 2015 chtěla pořídit a jestli jsem si to opravdu pořídila....
    ale o maxi sukni už dlouho přemýšlím, jen jsem nenašla tu pravou :)

    V roce 2016 si chci koupit Olympuska, abych mohla konečně začít natáčet videa a pak asi obohatit svůj šatník a nějaké výrazné náhrdelníky se taky vždycky hodí!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dříve jsem si wishlist nedělala ale poslední dobou ano, protože potom člověk nakoupí opravdu to co chtěl a ne místo toho dvacet blbostí, jako bylo u mě dříve ve zvyku.
      Právě, já minulý rok také nenašla tu která by se mě líbila a mé postavě seděla, tak snad ji letos konečně najdem :-)
      Jooo, foťák by se mě rozhodně hodil. Už se těším na tvá videa, určitě se podívám. Obohatit šatník bych potřebovala o nějaké letní kousky, právě tu sukni a nějaké letní topy.

      Vymazat
  5. Pěkné úlovky, vše se mi líbí. Mám ráda barvy a na tobě je vidět, že i ty se jich nebojíš a to je mi velice sympatické :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář :-) Barev se nebojím to máš pravdu. Právě naopak moc nemusím chodit celá v černé, to raději barevná jak papoušek :-)

      Vymazat
  6. Hrozně se mi líbí ta kabelka, taky bych potřebovala novou ,ale neumí msehnout žádnou, která nestojí moc peněz a je dost velká, aby se mi tam vešel můj netbook :D
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Já bych si zde kabelku asi nekoupila, protože vím že v Madridu seženu kabelku tu stejnou co visí na ZOOTU za polovic. Vlastně všechny kabelky které já nakupuji jsou ty které potom jdou do obchodů, tipu Deichman, H&M ale bez nášivky s logem obchodu a bez jiných označení přímo ze skladů.

      Vymazat