čtvrtek 14. ledna 2016

Střípky z posledních dnů

Krásný  večír přeji všem.
Dnes mě nenapadá žádný extra článek co bych měla psát a tak mám takovou spíše náladu povídat o věcech co se staly v posledních dnech...

Leden je v půli a tím se uzavírají i známky do pololetí. Každý to určitě zná, spousta písemek, dohánění všeho na poslední chvíli protože jsme na to celé čtyři měsíce kašlaly.

Ani nevíte jak se mi dneska v matice ulevilo, když mi učitel oznámil že mi dá 4 a ne jak mi to skutečně vycházelo na pětku. Já vím že i ta čtyřka je hrozná,někdo by se za ní styděl ale já jsem spokojená protože matika je pro mě jedna neznámá.
Navíc matika není tolik podstatná jako jiné předměty. Jasně, kdo chce jít na vysokou musí ji umět ale já takové plány rozhodně nemám.

No řekněte mi k čemu mi budou například takové kvadratické rovnice, diskriminanty apod. sra**y? --rohlík si za to určitě nekoupím.

Udělala jsem si kafíčko se šlehačkou a takhle to dopadá když to s ní přeženete :-)



Když tak projíždím fotkami v telefonu nacházím fotky ze dne kdy jsem měla tvořivou náladu a po asi 8 letech jsem skládala puzzle. Ležely mi několik let ve skříňce, myslím že mi je někdo dal tehdy k Vánocům nebo k narozeninám.
Dílků má 500 a poskládány během jednoho dne. Puzzle značky Ravesburger se moc dobře skládaly, jeden dílek vedle druhého, pěkně do sebe zapadaly.

A jelikož nemám v pokoji žádné obrazy, tento poslouží a vyzdobí místnost skvěle... miluji moře a nebeskou modř.



Jak jsem slíbila, tak i splnila.

Během minulého měsíce v článku spotřebováno jsem dostala od firmy For life & Madaga pár vzorečků, z toho jeden se mi zalíbil tak že jsem se rozhodla pro jeho koupi v celém balení.

Balance krém vhodný na den i noc pro vyživení a uchování mladistvého vzhledu, vhodný pro normální až smíšenou pleť. Zatím se zdá být fajn ale lépe uvidím až po delším používání.
Akorát dělají lidem iluze zabalením jednoho krému do obrovské krabice.


Spolu s krémem poslali i vzorečky a katalog.

Minulý týden v prodejně a kavárně pekárny Adélka v Humpolci jsme si užívaly volnou hodinu u bílé čokoládky a tvarohového poháru. Návštěva tohoto podniku byla moje první a určitě nebude poslední.. Adélka má výborné zákusky a chlebíčky :-) Ach ta dieta"


Zůstaneme ještě chvíli u jídla. O mé bezprostřední lásce k obchodu Lidl ( teď se asi budete smát ) tady už vyprávět nemusím.. Mám tady ale super tip na sváču do školy nebo když vás prostě honí mlsná na sladké.

Lidl má novinku Musli srdíčka. 

Dělají je čokoláda, čokoláda s kokosem, Papaya. O tom že do zdravé výživy tento produkt nepatří díky množství tolika cukru, co si budeme nalhávat. Pokud nedržíte striktně dietu je to fajn pochoutka na občasné pojídání. 
  Balení je malé, takže se skvěle hodí na cesty, do kabelky školy, prostě kamkoliv. A chuťově za mě výtečné. K dispozici bývají u pokladen.



K potravinám z Lidlu bych navíc dodala výtečnou Schwarzvaldskou šunku v XXL balení na níž si vždy ráda pochutnám a pochutnala si na ni v pondělí. Do neděle si ji můžete koupit i vy.




Kdo hledá dobré a levné štětce zbystřete!!!
Našla jsem velmi solidní štětce z Lidlu zn. Miomare které byly v nabídce před vánoci. Jen tak mě napadlo vzít na zkoušku dva štětce, na tvářenku a oboustranný na oční stíny.

Můžu s klidem konstatovat, vzhledem k ceně o celkem kvalitních, s jemnými štětinami, docela hustých štětcích. Přirovnala bych je jednoznačně k Ebelin.

Chci říci, nejsou ve standardní nabídce ale pouze ve vybraných týdnech, což je dost blbé.

Až je zase příště budou mít, rozhodně pro ně zajdete. Budu určitě informovat kdy budou.

Štětec na tvářenku - kolem 60 Kč

Štětec na oční stíny - 30 Kč

 V balení.



Poslední bod, dnešní NÁKUPY..


Dnešní raní útok s kamarádkou na Lidl, kolekci Black&White s Esmarou dopadl skvěle. Nakoupila jsem si kalhoty, kardigan, podprsenku, ponožky a pro potěšení jarní kytičku Hyacint, jen doufám že nepojde.

Vše vám detailně ukáži v samostatném článku.



 Vždy je mi do smíchu jak každé pondělní a čtvrteční ráno obklopují koše s novou akcí (týdnem, kolekcí) hromada nekompromisních důchodkyň, které by vám kvůli kousku hadru klidně dala přes hubu. 

To je tedy vše a já se jdu věnovat taky jiným věcem.


24 komentářů:

  1. Párkrát když byla v pondělí/čtvrtek akce, tak jsem do Lidlu zašla, ale co jsem viděla to chování, že lidi se k sobě chovají jako zvěř, žduchají se, div Tě tam nepomlátíjou, tak už tam takhle nechodím.
    Možná by mohlo vedení Lidlu trochu zapřemýšlet, že když je o sortiment takový zájem, tak by to mohli udělat jako stálou nabídku a vyrábět toho víc, když vidí, že se to prodá.
    Mě se tam toho líbí vždycky spoustu, ale jelikož se lidi chovají, tak jak se chovají, tak tam na tyto akce nechodím, jinak mám Lidl na nákup potravin ráda, zrovna tento týden jsem tam kupovala ty kokosové srdíčka příteli. Ty štětce vypadají taky dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda. myslím si že tentokrát to ale nebylo tak hrozné jako jindy. Možná si říkám pokud by oblečení a jiné věci dali do stálé nabídky, nebyl by o to takový zájem u spoustu lidí. Takhle to sem dají jednou, dvakrát za rok (to stejné) a tak je to nevšední a o to to lidi berou víc protože ví že příště už nic nebude.

      Vymazat
  2. Mně matika taky nejde a to chodím ne ekonomku :D, ale ke čtyřce gratuluju :). Jinak to musli z Lidlu vypadá fakt dobře, hned si ho tam zajdu koupit. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  3. S tou matikou jsem na tom byla úplně stejně, teď se jí bohužel budu muset nějak naučit na přijímačky...:/ To kafe vypadá vážně úžasně! Netušila jsem, že v Lídlu mají štětce, páni! :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káva se šlehačkou chutná výborně. Maji je ale pouze ve speciálních týdnech ale ve stálé nabídce nejsou, bohužel.

      Vymazat
  4. Já jsem matiku taky nesnášela:) Těch štetců jsem si v lidlu nevšimla, ale nevypadají tak špatně:) a na ty srdíčka jsem minule narazila, ale zatím nekoupila:) asi je zkusím :))
    http://veronicaslife8.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No těch si ani nevšimneš, jsou jen v určitých nabídkách ale opravdu mě mile překvapily. Srdíčka kup, jsou výborné.

      Vymazat
  5. great post!
    The desert look delicious
    Marimar
    - laruedelamode -

    OdpovědětVymazat
  6. to kafe vypadá úžasně, dala bych si a vůbec by mě nevadilo, že to přeteklo :3

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Las brochas son maravillosas!!besos

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, také jsem chtěla udělat nálety do lídlu, jelikžo tam měli spoustu skvělých věcí, které bych chtěla. Ale nakonec jsem odolala. :)
    www.dendyss.blogspot.cz beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) To jsi měla :-) Někdy se zde dají nakoupit opravdu skvělé kousky. Hlavně na ty dobré věci musíš jít hned z rána jinak je důchodci vykoupí.

      Vymazat
  9. Myslím, že kvadratické rovnice ti můžou někdy pomoct k lepší práci. Ne, že bys je prakticky využila, ale třeba to bude dobře vypadat v životopise. Mně už se tohle povedlo :-) Srdíčka z Lidlu miluju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já myslím že nejsem jediná kdo tohle nechápe. Myslím si že ani práci ve které jsou potřeba matematické znalosti, rozhodně hledat nebudu.

      Vymazat
  10. Amazing and interesting post dear!
    Kisses from germany, Sophie♥

    OdpovědětVymazat
  11. WOW, kafíčko boží a na učitele bych s*ala...čtyřka je přece dostatečná, ne? :D raději bloguj, to má budoucnost! :D :) já se teď tak přejedla Flapjacku, že se na tu dobroučkou bílou čokoládu nemůžu ani podívat :D
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář. No, sr*t bych na to neměla ale maturovat se z ní nechystám a myslím si že pokud nechci jít na vysokou, zas tak důležité to není. Flapjack jsem měla jen jednou a popravdě mi to tolik nechutnalo ale každý máme jiné chuťe.

      Vymazat
  12. Když si dělám kafíčko se šlehačkou, tak to vypadá nějak podobně :D. Ale mám to děsně ráda :).
    Já jsem tedy zrovna člověk, kterému matika celkem šla a mám ji celkem i ráda, ale chápu Tvé pocity. Stejné ve mně vyvolává třeba dějepis nebo jiný předmět, kde jsem se musela učit nějaké pro mě "nesmysly" zpaměti :D. Doufám, že tu školu dobře uhraješ a budeš spokojená :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kafíčko se šlehačkou chutná skvěle. Nějak tu matiku jsem vždycky zvládla na tu čtyřku a nikdy se mi nestalo že bych měla na vysvědčení 5 ale kolikrát to bylo fakt namále. Ostatní předměty už nejsou problém, z angličtiny ze které budu maturovat mám vždycky nejhůř za 2 , dějepis mě taky moc nebavil ale naštěstí už ho letos nemáme.

      Vymazat