sobota 9. dubna 2016

Jaký byl měsíc březen

Přeji všem krásný den. Po týdenní nečinnosti se opět hlásím o pár řádků zde na blogu. Dnes bohužel není příliš krásný, nejideálnější by bylo udělat si šálek kávy nebo čaje a šup do postele. 

Konečně se nám březen přehoupl a máme tu duben. Přijde mi že to od
vánoc hrozně uteklo ale mě to absolutně nevadí.

Březen u mě probíhal ve velmi pozitivním duchu a ačkoliv usněžený začátek byl nic moc, stejně si ho užila.



Březen je můj měsíc, kdy jeho začátkem slavím narozeniny, letos už 21. proto je tento měsíc o něco výjimečnější než ostatní. Narozeniny slavím většinou poklidnou formou v kruhu rodinném a potom s kamarádkou Gábinkou.  Co se obdarování týče, většinou nedostávám drahé dárky, takže nečekejte chlubící se článek novým telefonem a foťákem, ale spíš dostávám peníze a něco málo navíc, třeba taška plná skvělých darů od Gabči, ve které jsem našla věci které mě opravdu překvapili a já tak objevila další skvělé produkty.

Z dortu jsem měla pouze 2 kousky, moc dobrý nebyl.


Během března jsem podstoupila vyříznutí znaménka na hlavě (konečně je pryč). Teď mě ještě čeká návštěva zubaře.

Březen přinesl také štěstí ve hře kdy jsem obdržela celkem kolem čtyř výher ze soutěží nebo giveways, na jednu stále ještě čekám.



V nákupech jsem se moc neudržela ale v dubnu už chci být skromnější. Nejlepší lék, nikam nechodit do obchodů.
Malá ukázka


Po zimě se také konečně dostala ke zdravější stravě, menší množství kávy, větší konzumaci ovoce a zeleniny, za což může moje novinka stolní mixér na smoothie ale nejen na něj.




Když se zmiňuji o zdravé stravě nemohu opomenout to že jsem začala běhat. No nééé, co se to stalo? Kdo mi rozsvítil v tom nekonečném temnu? Konečně se mé špíčky rozhoupaly a já snad nakonec do léta nějaký ten gram zhubnu. Začíná mě to ale hoodně bavit.




Pomalu ale jistě dokončuji autoškolu a snad do dvou týdnů půjdu ke zkouškám. Kdyby mi to na závěrečkách šlo tak jak v běžných hodinách, možná bych to udělala napoprvé, tak uvidíme...


Ke konci měsíce na blog přibylo i nějaké to líčení, konečně! Budu se snažit i o další a postupně se v tomto směru zdokonalovat.

V neposlední řadě mě velice potěšili vonné pryskyřice ve formě čistě přírodní, které nádherně provoní byt a uvolní mysl. Určitě napíši více po delší době abych na ně mohla utvořit názor.



Letošní Velikonoce pro mě znamenaly odpočinek. Momentálně jsem v plném pracovním vytížení, do toho zvládat školu ale i tak to jde když se chce.

Konečně nastalo jaro s ním sluníčko a konec zimy, jak já se nemohla dočkat. Najednou mám spoustu energie a radosti do života.



 No a také pomalu začínám šetřit peníze na léto, však do prázdnin zbývá kolem 75 dní.

Už si říkám ať už je květen, abych měla autoškolu i praxi za sebou a měla jasno ve známkách a měla už klid.

Každopádně se mi březen líbil, jen doufám že duben bude stejně dobrý a nebo ještě lepší.

A jaký byl Váš měsíc?



11 komentářů:

  1. Dodatečně přeji všechno nejlepší. Já mám nejraději, když dostanu jako dárek peníze, protože si za to koupím to, co chci. Gratuluji ke krásným výhrám, měla jsi opravdu štěstí a smoothie maker bych si taky ráda pořídila. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný článek :) já teď pro změnu budu s autoškolou začínat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vše nej k narozkám! jinak já jsem taky začala běhat, jezdím na kole a bruslích a moc mě to baví :) tak ať ti autoškola dobře dopadne! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  4. Vidno, že si mala skvelý mesiac ! :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný měsíc, ten sníh ze začátku se mi teda nelíbil. :-D docela ti závidím to běhání. Já bohužel nemůžu, tak dáváme s partou aspoň kolo. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem se už vydala běhat a dokonce už několikrát! Jsem na sebe pyšná, protože i ta vzdálenost se neustále prodlužuje :D. Jinak to jídlo vypadá bezvadně. Což mi připomíná, že bych už měla vylézt z postele a jít snídat :D.

    OdpovědětVymazat
  7. Hezký článek :) Taky jsem byla konečně běhat :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  8. Tuviste unos regalos muy bonitos, y seguro que de gente que te quiere, que es lo importante. Un beso bella!!

    OdpovědětVymazat
  9. I love the picture with snow , happy Monday!

    OdpovědětVymazat
  10. I love the picture with snow , happy Monday!

    OdpovědětVymazat