neděle 3. dubna 2016

Nákupy & Novinky

Ahojte..
Opět se nám hlásí neděle a já s dalším článkem.
Dnes máme třetí duben, začátek nového měsíce a jak to tak pravidelně bývá u spotřebováno, tak se nemůže stát abych si v daný měsíc nic nekoupila a proto každý měsíc chystám Nákupy & Novinky.

Každý začátek v měsíci si říkám že si nebudu nic kupovat. Následně na konci měsíce se jenom divím kolik toho zase mám. Kdy byly ty doby kdy jsem si nevydělávala, tudíž si nemohla toho příliš kupovat a hlavně těm nákupům bývají často podmětem právě inspirace na blozích. Takže pokud chcete ušetřit, nezakládejte si blog (dělám si trochu srandu).

Nebudu zdržovat, jdeme na to...

*Některé položky jsou výhry.


V drogeriích jste si určitě všimly vyřazování těchto Rimmel rtěnek, které byli za 50 ,-. Já jim neodolala a koupila si 4 odstíny.
Odst. 180 je výhra z Giveway.
Vlevo na fotce je navíc rtěnka Maybelline, která je skvělá a krásně voní. Koupena ve slevě za 110 +/- ,-/Rossmann



Rossmann měl slevy a já si konečně pořídila Better Skin, který si slibuji už od jara minulého roku :-)
180 ,-



Essence nikdy neodolám.
Toaletní voda ve výprodeji za 39 ,- , miluji tyhle voňavečky...
Essence tvářenka ze zimní limitky za 30 ,-
Řasenka jako zbytek výprodeje z vyřazování 34 ,-
Balea koupelová koule s jahodou asi kolem 30 ,- , už se těším až si ji dám do vany, zatím jsem se k ní ještě nedostala.

* Kdyby takhle stála všechna kosmetika, to by bylo :-)



Výhra v Giveway v podobě 6 laků (od NYC po Catrice), Avon krém na nohy, mono stíny Essence, tekutý stín Rimmel, rtěnka Rimmel, náramek.

Průhledný lak NYC jsem si kupovala už sama.



Ruce si mažu jen někdy a tak je pro mě velký krém zbytečný, v Lidlu jsem zahlédla tuto novinku. Nevoní zrovna levadulí a hydratuje tak průměrně. Cena asi 24,-

Cien antiperspirant mini do kabelky. Nosím ho v kabelce do školy. Je skvělý a motivoval mě ke koupi velkého balení.
Cena asi 20 ,-



Další výhra v Giveway u Inky byla péče o vlasy obsahující šampon, masku a sérum. Zatím mi přijde jako velmi jemný ale velice pěkně voní.



Na řadě je další výhra a to konkrétně s eshopem kupkosmetiku.cz o výrobky Tetesept, řada proti Nachlazení. Zima už sice skončila ale to vůbec nevadí.

Sprchový gel
Koupelová sůl
Koup. koncentrát



Lidl vlhčené ubrousky pro citlivou pleť - zdají se být lepší než modrá verze, 20 ,-
Balea micelární vlhčené ubrousky, neboli novinka v Dmku 45,-


Herbavera je na první pohled nelákavá značka a ani její produkty se nevyznačují nádhernými barevnými obaly. Co mě ale mě ale nalákalo ke koupi že je testován Lékařskou fakultou Univerzity Karlovy, proto si myslím že výrobek by nemusel být špatný. Na výběr je několik druhů a já zvolila Bylinný. Cena 40 ,-

Došel mi kokosový olej a tak bylo na čase koupit další. Tentokrát mám od značky Biolinie za 150,-


Mé narozeniny proběhly poklidnou formou a musím se pochlubit s darovanou kosmetikou.

Tak třeba koupelovou bombu od Baley, snad se na ní dnes ve vaně dostane.


V balíčku od kamarádky jsem našla i sprchový gel B.U.
Velmi praktická věc a to je antiperspirant od Dove.

Věci které se u mě rozhodně neztratí.


Věci kterých mám "nejméně a nutně potřebuji", řeč je o dekorativní kosmetice. 

Rimmel BB Cream 9-in-1 Light, super BBčko které by mě nikdy nenapadlo koupit. Zjistila jsem že je opravdu skvělé.
Řasenka Gabriella Salvete, další věc kterou bych si sama nekoupila, až teď zjišťuji jak je super. Krásně oddělí řasy a vůbec neslepuje.

Gábince moc děkuji za krásné dárečky.


Konec patlátek.
Teď je na řadě oblečení.

Co by to bylo za měsíc kdybych nic nekoupila v Lidlu.

Tentokrát v týdnu See You in Milan neodolala tričkám. Cena 129,-


Triko s dlouhým rukávem za 149 ,-


Naprosté nadšení z těchto riflí s roztrhanými koleny. Lidl 299 ,-



Bílý svetr Lidl 249 ,-
Černé legíny Lidl 139 ,-


Z oblečení by to bylo vše.
Teď ještě pár věcí navíc.

Před velikonoci jsem navštívila Nanunana a nakoupila i nějakou tu dekoraci, jako tyhle slípky, 60,-/ks


No a jako poslední s vonné pryskyřice.
Kadidlo-Omán : Velmi příjemné, jemně nasládlá, dřevitá vůně 
Guggul-Indie: Zatím nevyzkoušený

O těchto věcičkách vám jistě napíši více v jiném článku.


Z nákupů je to tedy vše.
Jak je vidět, spoustu věcí jsem dostala ale zase dost dárků jiným k narozeninám darovala.
Ze všeho mám velkou radost.

Stále čekám na výhru od blogerky Talk to My Mustage s Oriflame, která zatím nedorazila, tak budu doufat příští týden.


16 komentářů:

  1. Páni to je novinek :) Jednu rimmel rtěnku jsem taky ulovila ve slevě :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  2. Já s tebou naprosto souhlasím. :-D S blogem jde utrácení peněz o dost více. Rtěnky jsou parádní, gratuluji k výhrám a docela lituji, že máme jen sprchový kout a nemůžu tak vyzkoušet ty skvělé bomby do koupele.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Výhra od Nikči Ti určitě dorazí, já na ni taky čekala déle, protože mi ji neposílala ona, ale Ti od koho to bylo, protože to byla sponzorovaná soutěž :). Novinek máš spoustu, já na ty rtěnky od Rimmelu koukala v Tescu, ale nakonec jsem odolala i když nejradši bych jich taky pokoupila dost, ale už tak mám rtěnek moc a nevím, jestli bych jich víc stihla unosit :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo! tolik super věcí! to bych si taky nechala líbit. Ty rtěnky se mi líbí nejvíce! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  5. tak ty rtěnky vypadají hodně dobře! ta koule do koupele od baley voní hodně pěkně.. :) čuchala jsem k ní onehdá :D jinak děkuji za dobré tipy :) začínám uvažovat o tom malém antiperspirantu :) jinak ten svetr je opravdu pěkný.. :) + přeji asi nejspíš opožděně všechno nejlepší k narozeninám :)

    OdpovědětVymazat
  6. To jsou zase velké nákupy, Terezko! :) Moc se mi líbí ty rifle, to musím říct, ty jsou perfektní ♥. A i ten bílý svetr. Sháněla jsem teď nějaký dlouhý černý, klasiku, která se hodí ke všemu, ale bohužel jsem žádný nesehnala :/.

    OdpovědětVymazat
  7. Interesantes productos!!!
    Buen comienzo de semana, guapa!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpovědětVymazat
  8. Rúže od Maybeline zbožňujem! Majú krásne odtiene a plánujem si kúpiť nejakú novú farbičku zase na leto! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Ta Essence tvářenka je skvělá, štve mě, že jsem tenkrát nevzala alespoň dvě :D
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkné nákupy :) vidím, že nejsem jediná, kdo pravidelně obhlíží výprodejové stojánky :)

    OdpovědětVymazat
  11. Parádní nákupy, já od doby, co bydlím sama s přítelem obcházím akorát obchody s potravinami a kosmetiku ve slevových stojáncích ráda přehlídnu. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkné nákupy. Zaujal mě šampon od Herbavery.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  13. Ty jo to je nových věcí, závidím hlavně dekorativku..:)

    OdpovědětVymazat