středa 22. června 2016

Summer tag

Ahojky, vítejte u letně naladěného článku. S létem jsem se dala do gala a nechala se po nekonečně dlouhé době ostřihat. Už to fakt chtělo, protože roztřepené konce se kterými nezmůže vůbec nic mě štvaly a proto je chtělo dát dolu. Bezesporu mám i lehčí pocit na hlavě.



Včera byl první letní den! Můžu volat hurááá! Léto patří k mému nejoblíbenějšímu období. Pamatuji si ty doby kdy jsme kamarádkami pravidelně stanovali, lítali po venku až do pozdních hodin kdy v devět bylo stále ještě vidět. Koupačky, výlety, poutě a nekonečně mnoho vzpomínek.
Dvanáct už mi dávno není ale i přes to mám léto nejradši. Miluji dlouhé prázdniny, konečně oddech od školy, teplé počasí, sluníčko, takový ten pocit že můžu starosti hodit za hlavu a srpen ztrávený na pobřeží Španělska. No, zkrátka v létě se toho u mě děje poměrně dost a je to období kdy si užívám každý den.

Proto si myslím že dnešní den je ideální na sepsání tagu, týkajícího se právě léta.
Posbírala jsem otázky všude možně na internetu.
Tak jdeme na to..




Máš ráda léto?

Léto miluji a je to mé nejoblíbenější roční období.

Jak, nebo kde ho trávíš?


Poslední roky trávím červenec vždy doma, při čemž chodím na brigádu, sem tam se vymyslí menší výlet nebo se jede někam na pouť.  Srpen někdy už i část července potom trávím u moře ve Španělsku, kde bývám vždy celý měsíc nebo i něco přes.

Co nejraději děláš v létě?

Miluji vodu, takže nejlépe někde poblíž rybníka nebo nejlépe u moře. Hlavně dám všechny starosti stranou a užívám si každého dne. Miluji procházky při teplém večeru :-*



Oblíbené letní pití?


Určitě ovocné koktejly a nebo vychlazený Aloe Vera Drink

Oblíbený kosmetický produkt?


Rtěnka výraznějšího letního odstínu a nějaký osvěžující sprchový gel kterým se umyjete po horkém dni. Minulý rok mě nadchnul například sprchový gel Balea Kiwi edice Shimmer (naprosto úžasný)

Bazén nebo pláž?

Rozhodně pláž kde jste venku v přírodě kde se kocháte mořem, dýcháte jeho vzduch a kocháte se okolím kolem.

Jaký je tvůj "must-have" produkt na úpravu vlasů?

Určitě olej na konečky a pro tvorbu různých masek. Jinak příliš toho na vlasy už delší dobu nepoužívám jako jsou laky, tužidla, vosky apod.




Opalování na slunci, nebo "fake" opalování?

Samoopalovací krémy mě nikdy nenadchly, to raději budu bílá jak stěna. Opaluji se ráda na pláži u moře, tady u nás mě to nebaví a dlouho se opalovat nevydržím.

Oblíbený letní lak na nehty?


Jako kosmetická nadšenkyně bych se měla za tohle stydět. 
Bohužel si nehty lakovat neplánuji, pouze u nohou a to ještě nevím jakou barvou. Na rukou si možná nechám udělat od někoho protože já nemám UV lampu a bez ní na to nemám nervy. Hlavně já chci nehty které mi vydrží a ne abych je musela po pěti dnech přelakovávat. To mě fakt nebaví.

Nějaká letní tradice?


Měsíc ve Španělsku, neboli měsíc ve snu :-D





Oblíbená letní vůně?

Už delší dobu odolávám parfému Roberto Cavalli Paradiso, který je za mě TOP. Mám ráda i Escadu Turquise Summer, vždycky mi připomene léto.

Oblíbené grilované maso?

Miluji grilovanou rybu ale celkově mám ráda všechno grilované maso naložené v trochu pikantnější marinádě.




Nějaké plány na dovolenou? Žádné plány? Pověz nám něco o své vysněné dovolené. 

Myslím že to už jsem zmínila. Červenec brigáda a srpen Španělsko kdy ještě teď nevím kde budu vůbec bydlet :-) ale snad během tohoto týdne se to dozvím. Hlavně se mi líbí že každý rok ve Španělsku je úplně jiný a něčím specifický co se v něm událo.

Já myslím že moje dovolená je zároveň ta vysněná.



Jak a čím cestuješ na svou dovolenou?

Když jezdím do Španělska, tak do mé destinace jedu snad všemi možnými prostředky.
Autobus, metro, letadlo a na konec buď autem nebo vlakem :-D
Cestování miluji a tak mě dlouhé trávení v prostředcích nevadí.



 Jaký je tvůj oblíbený vodě-odolný produkt? 

Žádný nemám ani nepoužívám protože se k vodě nemaluji.

Nejoblíbenější letní song?

Pro letošek jsem ho zatím nenašla ale minulý rok to byl Duke Dumont I Got U


Na co se nejvíce těšíš?

Snad na vše ale ze všeho nejvíce na klid a hození všech starostí za hlavu a samozřejmě Španělsko.



Je tu konec.
 Budu ráda když se někdo připojí, ráda si vaše tagy přečtu a něco se o vás taky dozvím.
Mějte se krásně a užívejte léto!
Do prázdnin zbývá 8 dní :-)

5 komentářů:

  1. Ahoj Teri :) kratší sestřih Ti sluší, vlasy jsou vypadají zdravě :). Tak to máš vždycky půlku prázdnin pracovní a druhou užívací,že?
    Ty fotky jsou tak krásný, hned bych někam vyjela :).

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé skvelý tag ! :) super článok :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Já si nedávno vlasy taky stříhala, ale sama :D Dokonce jsem se hecla a natočila i video na YouTube :D Ale povedlo se to podle mě moc hezky, na to že jsem to pižlala nůžkama na papír, protože jsem zrovna ty kadeřnické neměla u sebe :D

    OdpovědětVymazat