sobota 23. července 2016

Chutnalo & Nechutnalo

Ahojky... Tak mě tu zase máte..

Konečně pátek a vysloužený volný víkend, hurááá!
Tento týden jsem K.O. protože jsem makala o sto šest. Jelikož jedna kolegyně odjela na dovču, dali mi místo ní na starost po dobu dvou týdnů mléčný úsek (v obchodě).
Celé dva týdny to šlo ale od středy jsem se v tom začala ztrácet a popravdě děkuji že už se kolegyňka vrátila. Celý týden jezdila jedna vrchovatá paleta za druhou a já už nevěděla kam dřív.

Kdo neví, už skoro třetím rokem docházím brigádně do jednoho místního menšího supermarketu na víkendy a přes prázdniny chodím i všední dny. Mám to zde ráda, myslím si že je zde dobrý kolektiv a popravdě někdy se sem někdy i těším.

Jelikož pracuji v obchodě, mám neustálý přístup k jídlu, samozřejmě si ho musím zaplatit ale když dostávám stravenky tak si za ně ráda nakoupím různé dobroty které mě zajímají jak chutnají, tak bych vám chtěla ukázat potraviny které mě něčím zaujaly nebo naopak zklamaly.

Nejenom v kosmetice ale i v jídle ráda zkouším novinky a zkrátka se jídla nebojím.




Dobré z ovsa, BonaVita:

 Naprosto skvělé na snídani, kdo je nezná doporučuji zkusit. Neobsahují tolik cukrů jako běžné zapékané musli a celkem i nasytí. Chuťově nemají chybu!
Spolu s mlékem či jogurtem dělají ideální snídani a když si k nim přidáte jahody, maliny, borůvky, nemají chybu.
Vyrábí se i kakaové a s brusinkami.
*Potravina se vyrábí v ČR.
Cena kolem 35,90,-


Active křehké rohlíčky slunečnicové, BonaVita:

Křehké? Spíš tvrdé!
Další adept od firmy Bonavita už není moc veselý. Tvrdé jakoby patky chleba, obsahující zrníčka slunečnice. Slunečnice je cítit, sníst se dá ale celkově mi tahle potravina nepřišla nijak chutná.
Nakonec jsem tím nakrmila králíky, těm to kupodivu jelo.
*Vyrobeno v ČR
Cena: kolem 45,-



Alaska, Alaska Foods s.r.o.:

Trubičky plněné krémem podle druhu příchutě, lískový ořech, kakao a mléčný krém. Miluji je, jsou ideální když máte chuť na něco malého, proto je beru do kabelky. Trubička je racio a uvnitř je náplň, jsou bez lepku takže tip pro celiaky.
*Potravina je vyrobena na Slovensku.
Cena: 4,90,-

Skyr, Kapucín:

Chuťově je to krémový jogurt který je navrchu bílý a na spodku má příchuť, ty já mám nejradši. Chutnal dobře, nemohu mu nic vytknout ale že by to byl zázrak to rozhodně ne. Každopádně patří k těm lepším jogurtům. Verze přírodní je skvělá pro výrobu smoothie.
*Vyrobeno v ČR
Cena: 14,90,-

Gervais S ředkvičkami a pažitkou, Bel:

Dost často si ho dávám v práci na svačinu, je super lehký, chutný a spolu s dobrým pečivem ideální dvojka.
Je to tedy termizovaný sýr, tj. speciálně tepelně upravený tak aby držel delší trvanlivost.
Není přesolený, chuť je jemná a více v něm cítím pažitku. Konzistence jemný krém s malými kousky.
*Vyroben v Polsku
Spousta výrobků mezinárodních či větších společností jsou z Polska.
Cena 12,90,-

Losos ve vlastní šťávě, Nekton:

Tento losos byl dobrý, konzistencí hodně jemný a málo slaný. Nesmrděl ani maso nebylo rozdrceno. Myslím si že na tomto výrobku na první pohled a chuť nic nezkazili.
*Firma Nekton je sice česká, má spoustu dobrých věcí ale tento výrobek je vyroben v Polsku.
Cena 42,90,-

Čerství kozí sýr bílý, ZN, Agro s.r.o.:

Kozí sýry to je moje :-) , od různých výrobců, různé chuti, nikdy nejsou stejné.
Tento sýr je od koziček z Ratibořic kde jsem osobně byla na exkurzi a moc se mi zde líbilo.
Sýr je chuťově nakyslejší, tvrdší a skoro se nedrolí. Kupodivu není tolik cítit kozinou. Kozí mléko se vyznačuje antioxidanty, nižším tukem a je vhodné pro alergiky, také prý působí příznivě na pleť.
Vyroben v ČR na Vysočině
Koupit lze pouze v Terno Jihlava, na farmářských trzích, malé obchůdky se zdravou výživou.
Cena 35/40,-


La Colline, kozí sýr:

Sýr tak jemný že se rozplývá na jazyku. Hodně měkký až by se dal i namazat jako pomazánka.
Vyroben pouze z přírodních surovin. Vcelku slaný ale nevadilo mi to, cítit kozinou byl daleko více ale to je to co mám na těch kozích sýrech tak ráda. 
Chutnal mi více než předešlý.
Vyrobeno v Rumunsku.
Cena kolem 38,-

Ovčí jogurt borůvkový, Sýrárna Horní Dvorce :

Tohle se absolutně nedá srovnávat s těmi řídkými kejdami v obchodech které lidi nejvíce kupují jen proto že ten jogurt stojí 10 korun a méně, pak se diví že mají alergie a nemoci.
Tohle je takový ten kvalitní se sraženinou navrchu, bílý navrchu, borůvky naspod. 
Tučný ale výborný, tak to většinou je. je celkem velký takže ta cena ač se zdá není až tak vysoká. Ovčinou není cítit, jen prostě to mléko je takové nasládlé jak ovčí má být.
Vyrobeno v ČR na Vysočině.
Cena kolem 30/35,-

Ráda si pochutnám a to znamená že nehodlám přežívat na Jogobellách a podobných srač**ch.

Dnešní jídelní článek je u konce, já doufám že se vám líbil a když ne, co nadělám.

Mějte se, smějte se a zase příště.








10 komentářů:

  1. Ovčí jogurt borůvkový a sýry mě zaujaly :) PLátky, kterými jsi nakrmila králíky zase pobavily :D

    OdpovědětVymazat
  2. Pekný článok a dobré typy :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Alespoň jsi udělala radost králíkům :D Článek se povedl :) Ty tyčinky jsem zkoušela, ale vůbec mi nechutnaly :D

    Roztomilosti ze ZOOTu

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíce mě z těchto jídel zaujal losos, protože ho mám moc ráda. Jednou jsem měla ovčí jogurt, byl sice výborný, ale potom jsem po něm měla takovou divnou pachuť v puse.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Je super, že zkoušíš a pochutnáváš si na nových potravinách :) Některé výrobky znám a sama mám ráda (třeba Gervais), zbytek bych celkem ráda vyzkoušela, tak snad si na ně v obchodě někdy vzpomenu :D

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Dobré z ovsa mám také velmi ráda a kozí sýry jsou též moje :)
    Narozeninová giveaway

    OdpovědětVymazat
  7. Super článek! ty o jídle a tipech mám nejradši. Kozí ani ovčí mi bohužel nechutná, já to v tom hodně cítím, ale naši je zbožňují. Jinak ty trubičky a Dobré z ovsa určitě vyzkouším! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  8. Super článek, moc se mi tenhle nápad líbí :) Alaska trubičky naprosto miluju!! :)

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  9. kozí sýry a celkově sýry mám hrozně ráda :) A taky jsem nepřišla na chuť slunečnicovým rohlíčkům :( :(


    INKA lifestyle blog

    OdpovědětVymazat
  10. výrobky z kozího mléka mě nelákají a vlastně, když jsem je měla naposled ani mi nechutnaly... ochutnala bych to první od bona vity a ten jogurt, vypadá moc chutně :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat