úterý 5. července 2016

Stalo se v červnu

Ahojky.. Dnes je nádherné počasí. Dnes mám v práci volno a tak si užívám sluníčka a relaxuji jak jen to jde. Málem bych zapomněla na shrnutí června, tak se jdeme poohlédnout zpět.


Červen byl pro mě velmi aktivní měsíc oproti ostatním, událo se toho poměrně dost.

Červen pro mě znamenal dohánění posledních restů ze školy, jako dopisování sešitu na praxi, písemek, opravování známek, prostě toho bylo co se týče školy dost.

Zároveň se odehrálo i pár menších školních akcí pro veřejnost, kterých jsem se účastnila.
 Hned ze začátku měsíce reprezentace, jestli se to tak dá říct, na akci Den řemesel v Jihlavě, kde bylo zapojeno spousta jiných škol a mimo jiné měli pěkný program kde vařily např. Kluci v akci.



Od pěkných automechaniků :-D jsem si nechala nastříkat autolakem na záda obrázek.



Druhá školní akce Den zemědělky proběhla ke konci měsíce, kde byli různé soutěže pro děti, prohlídky areálu, vožení v kočáru, jízda na koních, různé ukázky psího výcviku aj. Zde se musí angažovat vždy celá škola včetně učitelského sboru.



Druhý týden v červnu patřil výletu do Prahy kam jsem si udělala s bráchou výlet, hlavně pro nákup oblečení protože u nás v Jihlavě nákup oblečení nehrozí. Praha pro mě vždy znamená výlet za účelem odreagování se a beru to jako takové zpestření běžných dnů.





Hurá už mám letenku!



Musím se pochlubit!
Po roce a pár měsíců jsem konečně navštívila kadeřnictví a nechala svůj dlouhý závoj plný roztřepených konců, shodit o pár centimetrů. Ani nevíte jak se mým vlasům ulevilo a odlehčilo.


V červnu padaly ideální teploty pro odhození dlouhých rukávů a nohavic. Nastal tak čas pro nošení mých oblíbenějších druhů oblečení jako jsou kraťasy, sukně, krátké trička apod.



Mimo jiné pro mě červen znamená, měsíc jahod kdy si často dopřávám fakt chutnou snídani. Celkově se snažím jíst zdravěji když nám roste na zahradě spousta ovoce a zeleniny.



Jahodové smoothie



V červnu začíná léto = moje nejoblíbenější roční období.

Běh a kolo jsou teď moje nejčastější aktivity.




Červen vyvrcholilo vysvědčení, konec školy a nastaly nám studentům prázdniny.



Při projíždění galerie v telefonu nacházím několik fotek, tak se podívejte...

Zmrzlina patří neodmyslitelně k létu...

Jsem vyznavač točené pěkně smetanové (hlavně tučné) zmrzliny různých příchutí.



Nejhorší zmrzlina tohoto roku! Na tyhle sorbety prostě nejsem :-(


Lehká večeře v podobě lososa s bylinkama s vajíčkek a rajčátkem


Zdravější a lehčí oběd musí být.
Rýže, mleté maso, fazolky, kukuřice s trochou chilli a posypem z cibulové natě.


Doufám že je tu vše co mělo být.
Já se s vámi zatím loučím, brzy opět ahoj.

a nakonec nejposlouchanější písničku minulého i tohoto měsíce :-)





9 komentářů:

  1. Mňaaam to jedlo ❤️ A vlasky maš nadherne 😍👌🏻
    adrianestyle

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné fotky! Taky jsem byla u kadeřnice a shodila jsem můj objem a je fakt, že jsem se cítila o 10 kg lehčí. Škoda, že to byl jen můj pocit :D

    Oligodermie | Vitamínový peeling

    OdpovědětVymazat
  3. Ta kočka na zádech je geniální :D A jestli byli ti mechanici ještě navíc pěkní? Mimochodem, krásný fotky! U kadeřnice jsem už taky dost dlouho nebyla a pokud je ta první fotka před stříháním, tak jsi měla dost dobré ty konečky..:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta písnička je úžasná! často poslouchám Carlose Vivese ;). Jinak ty vlásky ti takhle nesmírně sluší! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, ta kočka je super :) Dostala jsem chuť u Tvého článku na zmrzku

    OdpovědětVymazat
  6. thanks for the share !

    awesome post !



    Please feel free to visit my blog and if you like we can follow each other :) what do you think ?

    NEW Post - 3D Nail art tutorial


    Facebook |Bloglovin |♥Instagram | Lookbook |Google✚


    Stay Gold

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, kluci v akci, ty mám moc ráda :) Já musím říci, že mám vždy procházky a výlety v Praze spojené také vždy s odpočinkem a odreagováním a v mém případě i gastronomií. Nákupy mě většinou moc neberou, protože mě nebaví se tahat s těma taškama :D

    Jinak děkuji za upozornění s tím Carem. Chybička se vloudila, zapomněla jsem dopsat přesný název Cara, neboť jsem chvátala a vždy říkám Caro, ať už jde o jakýkoliv druh. Caro má více druhů a jedním z nich je i to bezlepkové tzv. Caro Ricoré, které bylo v receptu použito, už jsem to opravila, díky za upozornění :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mám z toho hlad, ještě že už se chystá večeře :D Taky se snažím jíst zdravěji, ale v poslední době se mi to moc nedařilo, protože jsem moc nebyla doma. Snad zas najedu na nějaký jakž takž režim. Jahody taky miluju, ale letos jsem si je moc neužila. Za to jsem byla včera i dnes na borůvkách :) A vlasy máš teď fakt moc pěkné. Já je mívám dost poničené, takže kadeřnice po tak dlouhé době u mě bohužel nepřichází v úvahu.

    OdpovědětVymazat
  9. Já ti ty prázdniny tak závidím. Máš krásné šaty a to jídlo vypadá dokonale.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat