středa 9. listopadu 2016

Co se událo za mé doby temna?

Vítám všechny opět na blogu.
Po měsíci a dvou týdnech jsem opět zde a moc mi všichni i blog chyběli a nemohla se dočkat až opět budu projíždět vaše články, sdílet své myšlenky a pocity s vámi.

Za celou tu dobu zde nebyl žádný článek a vy jste o mě prakticky vůbec nevěděli. Během té dlouhé odmlky se stalo několik událostí a tak bych vám chtěla ukázat takové menší shrnutí co se stalo, kde jsem byla a co dělala.



Září začala etapa čtvrtého ročníku a to znamená že mě čeká maturita. Jestli se to někomu nezdá v tom kolik mi je, je to tak. Já mám za sebou učnák a tak jsem se kdysi rozhodla pokračovat dál směrem k maturitě, no a už je to přede mnou, tak proto mi je let více než je ve čtvrťáku běžné.

K maturitě patří i výběr plesových šatů na které bych vám chtěla udělat článek.



Se školou navštěvujeme občas zajímavé akce jako například nedávno v Radešínské Svratce ( zemědělská technika, bio potraviny, skot, ovce)
Kde jsem si koupila perníkové preclíky, které jsou regionální výrobek od nás z Vysočiny. Velice rády takovéto firmy a věci podpořím.



No a foto s kozami jsem nemohla vynechat.


V Humpolci v muzeu byla výstava Patchworku, na které se podílela jedna učitelka od nás ze školy.
Věci ve stylu patchwork se mi velmi líbí a považuji to za velmi užitečný, pěkný koníček ale i umění.
Z této výstavy jsem si odnesla pěkný zážitek.
Sami mrkněte na pár fotek.

Tohle mi přišlo ale dost nevhodné a do muzea to dle mého nepatří.
 Co si o tom myslíte?


Září a říjen jsem si užívala spíše v domácí pohodě kdy jsem využila ponuré, upršené dny k domácímu povalování, horké koupeli a něco málo se učila do školy a dokonce přečetla knížku.



Během října jsem neměla extra náladu, protože jak víte, firma Gigacomputer mi zkomplikovala život svou nespolehlivostí a neschopností vyřešit problém s mým notebookem. Byla jsem v nervech se strachem aby ten notebook neponičily ještě více než byl a nervozita kdy mi notebook konečně vrátí. Hold, další zkušenost do života.

Jelikož jsem nemohla čas trávit u počítače, něco málo ukázala i z mého kuchařského umění. Vajíčko v v mletém čistě hovězím masem a hranolky k tomu.
Není to rozhodně žádná dieta ale to mě nevadí.



Dýňová polévka, neboli hit podzimu u mě nemohla chybět a letos se do ní konečně pustila. Nebojte, hodím vám sem na ní určo recept.


Ananas v akci se velmi hodil do mého smoothie, bylo jedno z nejlepších.


Během října se ze mě stal Dm Skaut a já vyhrála zajímavou věc, menstruační kalíšek. Pro mě je to velká výzva, na kterou jsem fakt zvědavá. Rozhodně mám v plánu za delší dobu na to udělat též článek, recenzi a co si o tom myslím.



Profi focení ke kterému mě přesvědčila kamarádka, bylo pro mě poprvé a byla jsem trochu nervózní z toho jak se mám tvářit apod. Focení dopadlo velmi pěkně, mám z toho velkou radost a určitě toho nafotíme více.


Nakonec všeho vám musím sdělit že Vánoce doma trávit nebudu, pokud se nic nepo***, takže vám určitě musí být jasné co mám v plánu -)



Zima už k nám pomalu přichází, venku je brzy tma, mrzne a zkrátka se nikomu ven nechce a tak nám nastávají časy trávené doma v teple s hrnkem čaje s medem. 
Ačkoliv zimu nemám ráda, tyhle chvilky miluji.

Mějte se, smějte se a zase u dalšího článku.


5 komentářů:

  1. Mně je zima skoro pořád, takže fyzicky jsem si změny nevšimla už tak měsíc :D Ale dnes jsem šla pozdě večer domů a poprvé jsem zaznamenala ten typický mrazivý vzduch a jeho charakteristickou (pro mě) vůni. Fotky krásné, na té z profi focení jsi nádherná :) A těším se na recept na dýňovku, já ji letos dělala zatím jen jednou, ale ještě jednu velkou dýni mám v zásobě a ráda bych si koupila i další, protože zatím jsem si tu sezonu moc neužila.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta profi fotka je super, moc ti to sluší :)
    Jinak chápu, čtvrťákem jsem si taky kdysi prošla, takže je mi jasné, že člověk se prostě musí té škole věnovat - však to děláš pro svou budoucnost, že? Já jak teď dělala státnice na Bc., tak se to na blogu samozřejmě taky podepsalo... ale prostě to tak je :-)

    Ketrin Fl ~ CALL ME KETRIN BLOG

    OdpovědětVymazat
  3. Výstava patchworku musela být super. Koupel ti závidím, my máme jen sprchový kout a to profi focení je úžasné. Klidně bych přidala i více fotek a udělala z toho jeden článek. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Je mi naprosto jasné, kam budeš mířit o Vánocích :D. Může to být super, držím palce ať se ti nic nepo****. To focení muselo být skvělé, hlavně sis na něj vzala úžasné šaty:) a focení je super, čím víc na to budeš chodit, tím víc přirozenější budeš:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Doufám, že se nic nepokazí a ty si Vánoce užiješ mimo domov, asi tuším, kde budeš :)

    Jela jsem na červenou

    OdpovědětVymazat