středa 14. prosince 2016

Spotřebováno

Ahojky. Jak si užíváte předvánočního času? Já se tak nějak zdržuji poslední dobou doma a snažím se dohánět věci do školy, takže se občas stává že se na blog dostavím jen málo. Naštěstí včera jsem dokončila své resty a ode dneška mám zase na delší dobu klid. Mohu napsat článek, pročíst si blogy a připravit se na pátek.
Zatím tu nebudu příliš zveřejňovat moje plány, neboť bych z toho mohla mít zbytečné problémy. Myslím si že ti co mě znají ví co mám v plánu :-), tentokrát to bude ale obzvlášť dobrodružství.

Včera jsme doma pekli cukroví, konkrétně linecké a žabí tlamy, pro ty kdo neví je to půlměsíček vyplněný ořechovou náplní.
Jinak já se na Vánoce těším a jsem zvědavá jaké letos budou..

Nicméně mám tu opět spotřebované produkty. Nějak se mi to nahromadilo a chtěla bych všechny obaly zlikvidovat.
Tak s chutí do toho...


Radox, sprchový gel s vůní lesního ovoce: Dobrý sprchový gel, který nádherně voněl. Bohužel jako skoro všechny sprcháče se na těle vůně moc dlouho neudržela ale jinak odvedl dobrou službu.
Ano

Avon senses, sprchový gel mystique: Parfemací na mě byl příliš silný a nevoněl mi, takže vícekrát ne. Nebavilo mě ho používat.
Nespokojenost.
Ne


Herbavera, Kofein šampon: Tato firma na mě udělala moc dobrý dojem. Po spokojenosti s bylinným šamponem jsem neváhala a vyzkoušela kofeinový. Nezdá se mi že by byl zázračný ale vlasy skutečně dobře umyje a není tolik chemický jako ty ostatní drogerkové. Smrdí a to je jeho jediné mínus. Doporučuji od této značky něco vyzkoušet, spolupracují s laboratořemi Karlovy univerzity.
Ano


Pantene Pro-V, lak na vlasy: Nebyl nejhorší ale zázrak to teda nebyl- Dost zatěžovat a zafixované vlasy neudržel v požadovaném tvaru.
Ne

Yves Rocher, šampon pro lesk: Dost mě zklamal. Při používání tohoto šamponu jsem pociťovala že se mi vlasy mastí rychleji než kdy jindy, takže už vícekrát ne. Zato jeho kolega regenerační mi skvěle vyhovuje.
Ne


Balea, vlhčené micelární ubrousky: Typické Baleácké ubrousky, pouze tyto byli trochu vlhčí než ty ostatní. Parfemace příjemná, odvedli dobrou službu ale přeci jenom mám raději ty růžové nebo zelené, u kterých jsem zaznamenala velice dobré čistící schopnosti a zabránění v tvorbě akné.
Možná

Mýdlo z Farmy, Uhlie: Skvěle eliminovalo černé tečky a celkově perfektně vyčistí pleť a zabraňuje tvorbě akné. Ovšem nedoporučuji pro suchou a citlivou pleť ale rozhodně je dobré pro mastnou.
Doporučuji vyzkoušet. Já si po vánocích určitě další mýdla nakoupím.
Ano


Schwarzkopf, Blond Ultime: Závěrečná péče která byla u barvy na vlasy. Tahle řada má krásně voňavé produkty, mám jejich kondicionér i šampon a ta vůně je nádherná. Tato maska byla fajn a nemám co vytknout akortá je to chemie, takže vlasům zevnitř nic nedá, pouze udělá hladký efekt na povrchu.
Ano

Loreal Prodigy závěrečná péče: Tahle péče uhladila, na povrch ucelila konečky. Naprosto v pohodě.
Ano


Loreal Eau De Teint, make-up: Hodně tekutý a lehoučký make-up mi dělal největší službu v létě. Je skvělí pro smíšenou pleť, dobře se nanáší a pleti dodá sametový finiš, není tolik krycí. Na léto ideální.
Ano


Vichy Liftactiv krém a sérum: lehké, nelepivé, rychle se vstřebají ale ze vzorku je nemohutak dobře posoudit.


Sice toto nepatří úplně ke kosmetice ale ke kráse ano.
Po mé zkušenosti jsou dobré ale účinky se mi zdáli být lepší od vitamínů z Dmka.
Možná

Ode mne by to bylo pro dnešek vše.
Pokud situace dovolí, přichystám si pro vás recept na skvělou snídani :-)
Mějte se krásně, užívejte každého dne a zase příště.

3 komentáře:

  1. Na první pohled mě zaujal kofeinový šampon, ale nesnesu, když šampon smrdí. Jinak se zbytkem výrobků nemám žádnou zkušenost, kromě mýdla z farmy, to si kupuji stále. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. kolegu od regenerační od Yves Rocher jsem koupila mamči na Vánoce tak jsem zvědavá, co ona na to :) Biotin používám sama a ráda se k němu vracím:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Z produktů jsem nevyzkoušela asi žádný produkt, ale líbí se mi ten sprchový gel Radox.

    OdpovědětVymazat