čtvrtek 19. ledna 2017

Oblíbení youtuberky a youtubeři

Ahojky.. Dnes jsem se rozhodla něco málo přidat neboť se mi celý minulý týden nechtělo nic psát.
Dnes jsem byla ve škole, kdy jsem kvůli autobusu přišla pozdě ale u nás ve škole se pozdní příchody nijak neřeší, takže pohoda.. Doma relaxuji, dodělala jsem si něco do školy. Nevím jak vy ale mě zima vyčerpává a nemám náladu vůbec na nic, jenom se modlím aby už bílá pokrývka roztála a bylo tak 15 a výš.

V hlavně mám tolik článků, které chci napsat, jenomže mi chybí fotky a vždycky mám náladu fotit večer kdy není žádné světlo, takže focení neustále odkládám. Ale napadl mě článek při kterém fotky nepotřebuji...

Spousta z nás má koníček a někteří z nás mají nutkání se neustále s někým dělit o své dojmy.
Dnešní doba nám dává mnoho možností jak moci sdílet své pocity, stát středem pozornosti ba dokonce českou internetovou celebritou. Je na každém z nás jak to celé pojme a koho obdivy lidí a tisíce laiků změní natolik že si ze svého kanálu na Youtube nebo Blogu nakonec udělá menší business.
Určitě víte že zájem o Youtube značně vzrostl a je to takové jakési místo kde vznikají názory mladých na svět a spousta lidí i ještě dětí si chování youtuberů bere za vzor. Ne vždy to bývá přínosem.
I když poslední dobou Youtube scénu tolik nesleduji, neboť mi to už přijde vážně komedie když vám 14-letá holka radí co máte v životě dělat ale stále jsou tam tací, kteří mají pěkné myšlenky, na nic si nehrají a zkrátka jejich videa jsou pro mě přínosné.

Dnes bych vám chtěla ukázat mé oblíbené tvůrce Youtube videí. Budu se zmiňovat pouze o těch z ČR.


Svět podle LU

Mezi českými youtubery patří Lucka mezi mé Top. Nevím zda ji všichni znáte ale svůj kanál věnuje věcem typu krása, móda, lifestyle, vlogy, cestování, občas zveřejní i povídací videa a snaží se sledující namotivovat k tomu aby byli spokojení a v životě šťastní.
Lu sleduji od jejích počátků, kdy jejím kanálem i jí samotnou prošlo mnoho změn ale o tom život je.
Myslím že je upřímná, na nic si nehraje, není to žádná puberťačka, která si nevydělala ani na chleba a snaží se vám radit do života. Z Lucie na mě vždy jde pozitivní energie a na spoustě názorech se s ní shodnu. Zároveň je to jediná youtuberka, které nemůžu vytknout absolutně nic.
Lu vydala i svoji knihu a velice zvažuji zda si ji pořídit či ne.

 


GetTheLouk

Další Lucie, tentokrát úplně jiného kalibru. Na svém kanále ukazuje svůj skvělý talent v líčení prostřednictví líčících tutoriálů, dává skvělé kosmetické tipy občas i nějaký ten vlog z cest, atd. Její povahové rysi a typ člověka ke mě nesedí ale mám ji ráda protože jsem několikrát z jejího kanálu čerpala a v Youtube scéně si jede neustále to své, mluví k věci, ví o čem je řeč a počet odběratelů ji příliš neovlivnil.
Sleduji ji od jejích počátků.



MamaLifestyle - Tereza Markova

Opět další youtuberka, která se věnuje především tématům o dětech, celkově o svém životě, kráse, lifestyle, bere vše s humorem, zkrátka mě baví a ráda se na její vide kouknu. Dle mého je to ženská, která má už něco za sebou, ví o čem mluví, líbí se mi její názory na věci a není to taková ta pipina.
I přes to že je věkově i životně jinde než já, mám ji dost ráda.



Aničku sleduji asi tak dva roky a ujasnila jsem si na ní názor že je skvělá, neafektovaná a zkrátka normální holka. Na jejím kanále můžete vidět spoustu nehtových tutoriálů, které až tak moc nesleduji ale moc se mi líbí její vlogy z běžnho života i ty cestovní a co kde zažila, kosmetické články. Ráda ji poslouchám a názor na ní mám velmi kladný.


Lucie Kostečková

Holčina, kterou jsem objevila teprve nedávno a udělala na mě moc dobrý dojem. Je velmi zajímavá, hezká ale není tolik známá. Líbí se mi její vyjadřování, má příjemný hlas a nejeví se nafoukaně. Věnuje se především kosmetice.


Hoggy a teď na novým kanále Petr Lexa

Z mužských youtuberů mám ráda Hoggyho (frontman skupiny Slza), který baví lidi i na svém kanále. Tohoto kluka mám ráda protože mě ho zkrátka baví poslouchat, má originální hlas a myslím si že to není takový ten egoistický floutek, jak občas vídám ve videích ostatních. V jeho tvorbě lze koukat na tagy a různá jiná zábavná videa, výlety atd.. Nato že se z něj stal docela známý člověk tak se chová naprosto normálně.
Momentálně se vydal trochu jinou cestou a začal točit videa více ze svého života.




Poslední Youtuber, ten už je teda poměrně dost známý a ač je to dalo by se říct takový tajtrlík, jeho videa se mi líbí vždycky se u toho hrozně směji a zdá se mi že je uvnitř dobrý člověk. Na jeho kanále můžete vidět různé pranky, chalenge, bravo poradna je super a spousta dalších zábavných videí. není nudný a mohu ho poslouchat klidně celé odpoledne.



Na závěr bych chtěla říct, že nesleduji youtube každý den. Za prvé na to nemám čas a ani mě to nebaví. 
Někdy příště bych se chtěla věnovat těm kteří mě naopak vytáčí svým vystupováním a názory, je jich určitě dost.

Máte vy někoho oblíbeného z Youtube, a celkově jaký máte názor na Youtube scénu, podělte se o svůj názor dole v komentářích, ráda si je přečtu.



2 komentáře:

  1. Některé z nich znám, ale na zbytek se určitě juknu. Já sleduji hodně zahraniční blogery, ale i někteří od nás mají skvělá videa. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný článek :) s tím focením to mám dost podobně, někdy si udělám nehty a než se dokopu k tomu je vyfotit, tak už je dávám pryč :D jinak já sleduji spíš zahraniční Youtubery, aspoň u toho nicnedělání a koukání na video můžu mít pocit, že si aspoň procvičuji angličtinu :D

    OdpovědětVymazat