neděle 1. ledna 2017

Vánoce, nový rok a jak to vidím....

A je to tady!



Opět tu máme nový rok, kdy nám letos kalendář zapisuje rok 2017.
Rok 2017 bude pro mě velkou zkouškou, ne jenom že mě čeká maturita ale také mě čeká vstup do života dospělých lidí a ač nechci budu muset tohle období zvládnout co nejlépe to půjde. Rok kdy si budu muset najít práci, jakože už teď ji hledám ale počkám na ten březen kdy se většinou objevuje mnoho nabídek. Nějak tím vším budu muset proplout i když to nebude jednoduché a uchytit se na dobrém břehu. Jak to zvládnu uvidíme během roku.

Já se opět nacházím ve svém pokojíčku. Zapálila jsem si vonnou pryskyřici, udělala čajík a jdu se pokusit vám něco napsat. Mé zážitky z vánoc si ale nechám až na další článek.



Akorát jsme povečeřeli společně s rodinou, miluji takovéto chvíle protože jsme spolu. Vůbec se mi sem nechtělo ale na rodiče i toho občas otravného bráchu se fakt těšila.
Včerejší silvestrovský večer jsem trávila s rodinou doma a až na přípitek jsem nic nepila, nějak to nemusím a dokážu se bavit i bez alkoholu.

Užívala  si domácí atmosféry, vychutnávala cukrovíčko, chlebíčky, teď máme doma tolik jídla že se můžu cpát od rána do večera.


Jelikož jsem tu na Vánoce nebyla tak i přes to mě tady čekaly nějaké ty dárečky, které jsem si včera rozbalila.
                                            Je vidět že brácha zabaloval i zdobil stromek😆
                                                           a provizorní mini stromeček

Mamce jsem poradila tak nějak co mi má koupit a táta s prarodiči to řeší obálkami s penězi za které si koupím tolik potřebný telefon, ještě budu muset ale zauvažovat jaký.


Myslím že to jsou pěkné věci a Vánoce nejsou o kupě drahých dárků ale je to o tom že se mají všichni rádi a rodina drží při sobě.

Žádná předsevzetí si nedávám ale jediné co chci, najít si solidní práci, nejlépe na území Španělska a zkusit tak trochu něco nového. To je asi takový největší cíl spolu s maturitou pro letošní rok.


Pro dnešek je to vše a já vám chci popřát krásný nový rok!

2 komentáře:

  1. Krásny článok, dúfam, že sa ti tá práca podarí nájsť a tiež ti prajem všetko dobré do nevého roku ;)

    Srdečne ťa a tvoje čitateľky pozývam na giveaway na mojom blogu♥

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký článek :) Maturity se není třeba bát, já maturovala loni. Ve škole nás sice strašně vydeptali, ale při samotných zkouškách jsem sama byla překvapená, že to nebylo těžké. Jinak naprosto chápu obavy ze zlomového roku, mě s maturitou čekaly přijímačky na vysokou, kde jsem se dostala a ještě jsem se navíc stěhovala a ještě se musela naučit vařit.
    Přeji Ti ať maturitu zvládneš nejlépe jak to půjde, ať najdeš skvělou práci a celkově ať se Ti v tom novém roce daří :)

    OdpovědětVymazat