pátek 12. května 2017

Můj kosmetický kout

Aktuálně mám týden volna před maturitou z praxe a ústní části, takže se snažím dohánět některé nedostatky a naučit se hlavně to co nevím vůbec.
Nervozita na mě zatím nedošla, rozhodně jsem ji nepociťovala o didakťácích ani u slohů, možná to přijde až u ústních. V tomhle tom mám asi největší výhodu protože spousta lidí je nervózních a následně u maturity zmatkuje.

Dneska jsem tak přemýšlela o čem bych napsala dnešní článek, a jelikož teď vidím všude na blogách různé vysněné toaletky ve spolupráci s Favi, řekla jsem si že bych mohla napsat článek o tom svém kosmetickém koutu a ukázat vám jak a kde skladuji všechnu moji kosmetiku.
Žádnou spolupráci nemám ale zajímalo by mě co to je za spolupráci? Když budu chtít, tak si fotky stejně stáhnu a mohu je použít i bez nějaké spolupráce... Chápu, že by se to nemělo ale víte jak....

Není to tak dávno co se má sbírka kosmetiky vešla do jedné krabičky ale dnes na ně potřebuji celý stůl a skříňku. Dříve jsem kosmetiku ukládala do krabic od bot: Jo, byli časy, kdy jsem si vystačila s jedním sprcháčem, jedním šamponem a o dekorativce ani nemluvě. 

Mám ráda když mám všechno po ruce a mám ve věcech přehled.
Místo kde ukrývám své poklady je tento stůl.
Není to idylka každého ale já jsem s ním velmi spokojena.

* ty trubky a topení nevypadají zrovna esteticky ale mají praktickou funkci, když mi je zima na nohy :-)

Stůl byl zakoupen ve Scontu a vybírala jsem mezi bílým z Ikei nebo tímto. Vybrala jsem dobře protože musím uznat, že i když je to obyčejný stůl z dřevotřísky,  má silná prkna proto je dost bytelný. Stál do 3 tisíc.



Pouze židle je hodně špatná, hlavně tam jak se sedí ale jakmile začnu chodit do práce, mám v plánu pořídit si novou, pokud to bude mít ještě cenu, když nevím jak dlouho tady u rodičů ještě budu.

(něco takového nebo v černé verzi, by se mi hodilo k sedačce)



Velká deska a úložný prostor byli pro mě základem pro výběr stolu. Na desce stolu mám jen to nejdůležitější, protože na něm dělám hodně věcí a veškeré serepetičky by mi akorát překáželi.


Když nahlídneme do šuplíků, hned v prvním se nachází dekorativka. Nemám toho tolik co jiná děvčata ale v pohodě si s tím vystačím.


Jak vidíte, štětce ukládám způsobem v plechové krabičce a to proto aby se na ně neprášilo a zkrátka, nechci je mít dané na stole. Je to pro mě takhle pohodlnější.
Nachází se zde vše co chci mít po ruce, dokonce i flashky, propiska ale řekla bych, že v tom bordel až tak nemám.

Všechno mám rozděleno v různých košíčcích od něčeho. Vzadu mám všechny makeupy, bbčka, tužky na oči, linky, bázi pod oční stíny, korektor, bronzer, propolisovou mast a balzám na rty od Topvetu.


Plastový organizér je z Jysku a mám v něm veškeré tvářenky a nové neotevřené řasenky.
V plastovém kelímku mám momentálně ty používané řasenky.

Druhý šuplík ukrývá stíny, které ukládám v krabici od Ferrera ale určitě to tu budu muset rozšířit, už takhle je plná a jednu paletku mám mimo.
Nachází se zde také paletka tvářenek a Tangle Teezer abych se kdykoliv mohla učesat :-)
V kosmetické taštičce vzadu nic není a kýblík ukrývá pár vosků od Yankee a semínka rostlin čekající na zasazení.
Čistič na štětce Ebelin, který teda moc nepoužívám.


V plechové krabičce Pisa se nachází denní krém od La Roche., báze pod makeup Tony Moly a Olay spolu s krémem na ruce. To jsou takové ty věci, které si mažu skoro denně.


Poslední šuplík už je méně zajímavý. Sem ukládám méně používané věci jako žehlička na vlasy, celkově různé pomůcky na vlasy jako jsou gumičky, sponky, nůžky na nehty, umělé nehty, natáčky, alobal na to když si chci udělat vlnité vlasy, p.s. mohla bych na to udělat taky článek a žehlička na oblečení.



Kdepak asi skladuji pečující kosmetiku?

V pokoji mám obývací stěnu a právě zde ukládám vše pečující. V horní části mám produkty na vlasy a dole jsou sprcháče, pleťová kosmetika, pěny do koupele, oleje, deodoranty a veškerá zásoba co momentálně mám.


Pod touto skříňkou se nachází průhledná vitrína kam dávám voňavky a potom dolu ještě některou bižuterii.



Na stole mám ještě takovéhle mizerné zrcátko, které bych brzy ráda vyměnila za lepší ale je na něm fajn jak se dá složit a uklidit.

Na stole mívám pouze aromalampu, něco na ozdobu jako teď květiny a notebook.


Z mého kosmetického koutku je to vše. Já jsem s tím takhle celkem spokojená a pár nedostatků snad brzy odstraním.
 Mě se to takhle líbí a na mé množství kosmetiky je toto ideální.

Budu ráda, když mi povíte jak skladujete kosmetiku vy? Zda máte svůj kosmetický kout nebo stále na něj čekáte?


13 komentářů:

  1. Pěkné zásoby kosmetiky :-) já mám svůj koutek (velký a vysoký regál) v koupelně, nejraději se líčím u zrcadla právě v koupelně a tak mám ráda vše na jednom místě a pěkně po ruce :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  2. Máš to moc hezky uspořádané. Hrozně se mi líbí plastový organizér z Jysku. Já svou kosmetiku skladuji ve skříni a to, co používám mám v koupelně. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná sbírka a uspořádání :) já mám organizér a zrcátko na parapetu kde se líčím proti světlu a zbytek své kosmetiky mám ve 3 šuplíčcích v jedné polici :) taky mam před maturou, držim palce, zatim taky nejsem nervózní a je mi to až jedno, což se mi fakt nelíbí :D :D

    OdpovědětVymazat
  4. Máš to pekne usporiaané, tiež musím mať všetko prehľadné a poukladané, ja to skladujem v kozmetickom kufríčku a v boxíkoch :) ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  5. páni, kosmetiky máš docela dost :D ikdyž já mám co mluvit.. mám tolik pečující kosmetiky že to nestihnu spotřebovat a prodávám to na vinted.

    http://xoxo-ronnie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Máš to veľmi pekne premyslené :) Super fotky!

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat
  7. Vůbec ne, souhlasím s těma vůněma..já už si objednávat nebudu :D

    OdpovědětVymazat
  8. Máš to veľmi pekne uložené, chválim a dávam odber, zaujímavý blog. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  9. Pořád máš lepší zrcátko než já, já mám stejné, ale úplně to malé :D:D a už pěkně v blbém stavu, i když se zatím v něm vidím a tak nějak drží. Jinak kosmetiky máš náhodou docela dost. Já bych řekla, že jsem na tom podobně, akorát asi pečující mám víc. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  10. Máš to pěkně uspořádané Terezko. Já mám kosmetiku na skříňce a ve skříňce, zatím svůj koutek nemám

    OdpovědětVymazat
  11. Hezky zorganizováno. Já mám kosmetiku hlavně v koupelně, kde se i líčím.

    Pěkný den!

    OdpovědětVymazat
  12. Hezky zorganizováno. Já mám kosmetiku hlavně v koupelně, kde se i líčím.

    Pěkný den!

    OdpovědětVymazat