neděle 13. srpna 2017

Aromaterapie s vosky Jemno



Miluji svíčky, vosky a v pokoji mi téměř vždy něco voňavého hoří. Poslední dobou pálím nejčastěji vonné tyčinky, v krabičkách si je ukládám do skříně k oblečení a to pak voní lehce orientem.

S vosky mám zkušenost pouze s Yankee Candle a to proto, že jsem doposud neznala žádné které by nebyli jedovaté a to je také jeden z hlavních důvodů proč mám krásné svíčky z Primarku pouze na okrasu. Mám ráda svíčky z Primarku, Ikei ale nikdy je nepálím protože obsahují látky, které nejsou pro naše tělo dobré a při dlouhodobé inhalaci mohou způsobovat problémy v podobě alergií, dýchacích obtíží a v neposlední řadě i po čase rakovinu.

Zhruba v půlce června se na mě usmálo štěstí v soutěži na blogu: vmemzivote.blogspot.cz
Jednalo se o výhru v podobě přírodních vonných vosků a když je něco přírodního, slyším na to moc dobře.

Vosky Jemno jsou vyrobeny ze sojového vosku, ten je pro nás zdravější a pro přírodu šetrnější než nejvíce používaný parafínový. Vosk by měl vydržet déle ale dle mého je srovnatelná s Yankee vosky, ba bych řekla, že Yankee vydrží ještě déle a přijde mi že vůbec neubývá.

Kdybyste se chtěli podívat na stránky, zjistit si více informací a třeba i koupit, webové stránky jsou zde: www.jemno.sk, vosky patří slovenské značce Jemno.


Já bych vám dneska ráda ukázala jaké vosky jsem vyhrála a blíže bych vám je ukázala.

Líbí se mi jednoduché a pěkné balení. Mám ráda když do něčeho kdo něco dělá dá i kousek sebe a je vidět, že věci jsou vyrobené s láskou, také proto že k tomu výrobku má sám výrobce svůj vztah.

Nedělá to pro pro kvantitu a zisk ale proto že ho ta práce naplňuje.


Vůně vám těžko popíši tak aby to bylo přesné, přeci jenom čich můžeme mít každý trošku jiný ale zkusím alespoň přibližně.

Vianočno - Asi si budete ťukat na čelo, když v pravém létě momentálně pálím tento vosk ale mě to přijde v pohodě. Vůně lehká, středně intenzivní ale hlava vás z ní bolet určitě nebude, teda alespoň mě ne. Cítím pomeranče, skořici, hřebíček a abych byla upřímná, líbí se mi tahle vůně teď v létě. Všechny vosky jsou totiž lehké, řekla bych i vzdušné a ač je tohle vánoční vosk, tak si při téhle vůni představím krásný letní vánek, něco jako když otevřete okno dokořán a do pokoje se vám prožene příjemný letní průvan.
Každý jsme jiný a já jsem člověk který má rád kořeněné vůně ať je jakékoliv období.

Radosť - Ze začátku jsem předpokládala vůni růží, kterou já upřímně nesnáším ale po častějšímu přičichnutí a rozpálení jsem si představovala, sluníčko, pouť, cukrovou vatu, čistě vyprané prádlo. Vůně je nasládlá jak pouťové lízátko a cítím citrusy ale úplně jiné než v kosmetice bývají. Tento vosk je skvělý při slunečném dni. Já ale na tyhle vůně úplně nejsem protože je na mě moc sladká.


Láska - Tento vosk je téměř totožný jako vosk Radost, teda mě tak přijde. U toho vosku Láska více cítím nějaké kytičky a nejsou tu cítit tolik citrusy. ale myslím si, že základ je určitě stejný jako u vosku Radost. Příjemný vosk ale já na ty květinové až tak nejsem. Zapálila bych si ho prvního máje někde s partnerem třeba při večeři nebo společné koupeli :-)


V Lese - Můj nejoblíbenější vosk. Má krásnou dřevitou vůni, prostě naprosto jinou než předchozí vosky a říkám že si tenhle vosk budu muset objednat. Cítím z něho nějakou exotickou dřevinu, možná santal, trochu jehličí a tak trošku kostel, to proto že obsahuje podle mě kadidlo, připomíná mi pánský parfém. Velmi zajímavá, specifická a hodně jiná vůně. Vůni kadidla miluji, takže tohle je vosk zrozený pro mě. Při roztávání není tak intenzivní jak by se očekávalo od takovéhle vůně ale pokoj vám vyvoní až až.


Celkové shrnutí
Mě vosky velmi zaujali a až je všechny spotřebuji, velmi ráda si některé znovu objednám. Našla jsem český eshop, takže komu se nechce dávat zbytečné poštovné ze Slovenska doporučuji třeba stránky: www.nuspring.cz
Co se týká ceny, ta je poměrně vyšší než u běžných vosků a svíček ale srovnatelná s Yankee.

4 komentáře:

  1. Vyzerajú skutočne krásne a som si istá, že v budúcnosti určite siahnem po Vianočne. :) Presne ako píšeš - milujem korenené vône a kľudne počas celého roka. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Miluji vosky a svíčky celkově a už se těším na podzimní dlouhé večery, kdy si budu číst knihu, popíjet horký čaj a číst si knihy a na stole bude plápolat svíčka. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja tiež sviečky nepálim skoro nikdy! No z iného dôvodu - je mi tých krásnych (a to sú všetky, ktoré mám) ľúto. Doteraz som sa nezamýšľala nad tvojím dôvodom, ale v podstate máš pravdu. :) Ja som raz vyhrala sviečku Jemnô Láska a mám ju doma už pár mesiacov. Opäť, nezapálená z toho istého dôvodu. Čakám na správny čas! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem ráda, že tě vosky celkově zaujaly.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat