pátek 15. září 2017

Bohempia, nechme přírodu více dýchat


Dnes pravý den na to abych vám představila něco nového co jsem před pár měsíci objevila.
Docela se zajímám o ekologičtější způsob života a o tom jak je naše konzumní společnost čím dál náročnější ne třeba spekulovat.
Je mi jasné že na stoprocent ekologicky rozhodně nežiji ale snažím se abych po sobě zanechávala co nejméně odpadu.

Koncem prázdnin přemýšlím nad tím jaké oblečení budu nosit nadcházející sezonu na podzim a zjišťuji že si budu muset koupit boty, zkrátka nějaké tenisky vhodné na takovéto každodenní chození. Takové boty by měly být kvalitní a pohodlné. 

Jedná se o konopné boty, vyrobené v ČR. Vyrábí je firma BOHEMPIA, filosofie firmy a hlavně samotná obuv se mi velmi líbí a od jejich objevení mám jasno.


K botám jsou dvoje tkaničky v modré a šedé.


Kvalita materiálu bude určitě dobrá a látka je silnější a tvrdší než bývá například u Converse.
Chodí se v nich pohodlně, nedřou a hodí se k většině oblečení.
Hmotnost bot je podle mě vyšší než u Converse a jim podobným. Přeci jenom "plast" (syntetická látka) na noze je lehčí. Nicméně při chůzi mě nijak neomezuje.


Mám v plánu si pořídit i další barevné provedení těchto bot.


Běžná cena tenisek je 1200 Kč ale já je koupila za 950 Kč (v akci)

Konopí je ze zemědělského hlediska velmi nenáročná plodina a dá se pěstovat způsobem bio velmi jednoduše. Bohužel u nás se konopí už nezpracovává nebo jen velmi málo. Zřejmě konopí zpracují v cizině na látku, kterou pošlou k nám.

Konopí z obecného hlediska je velmi odolný a antibakteriální materiál, v přírodě odbouratelný.



Firma BOHEMPIA nabízí také oblečení a kosmetiku z konopí. Co si budeme povídat, oblečení není zrovna moje gusto ale nevadí..
Sortiment kosmetiky je opravdu malý ale zaujal mě tuhý kopřivový šampon s konopným olejem od firmy Mýdlárna Šiva.

Zatím jsem se k němu nedostala ale jakmile budu mít odzkoušeno, určitě napíši recenzi jaký je.


Složení jak můžete vidět na fotce je opravdu přírodní, takže máte jistotu, že si na vlasy neplácáte látky o kterých vůbec nic nevíte co jsou zač.


Kostka se zdá být dost velká a voní jako přírodní mýdla, prostě bylinky, tráva, něco takového.
Zabaleno v papírové krabičce, takže po vás nezbude ani žádný odpad


Hmotnost 130 g
Cena 175 Kč


Už jste o firmě BOHEMPIA slyšeli? 
Jaké bylo vaše léto?

3 komentáře:

  1. Tenisky jsou krásné, hned jdu mrknout, co mají hezkého na stránkách :)

    OdpovědětVymazat
  2. Neslyšla jsem o této firmě. Tenisky se mi moc líbí, na mýdla bohužel moc nejsem, pokud od někoho nedostanu sama je moc nevyhledávám. :)
    Léto napřed parádní, dost pracovní, poté docela smutné... :) ale se zářím je to zase o něco lepší.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Ty tenisky vypadají nádherně až mám strach se jít podívat na jejich stránky, že kolik nádherných věcí tam ještě najdu. Jinak o firmě slyším poprvé.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat