středa 11. října 2017

Můj Super Box - Unboxing

Na dnešní článek jsem se vážně těšila :-)

Jsem člověk, který se málokdy nechá něčím strhnout a může se jednat o cokoliv, nějak nemám vždy chtíč splynout s davem a mít to co je zrovna vždy in.
Znáte určitě takové ty tajemné boxy s různou tématikou, kdy si ho objednáte a vlastně do posledního dne nevíte co v něm bude. Na internetu lze vyhledat velké množství stránek co nabízí tato překvapení. Boxy bývají různé, existují food boxy, kosmetické boxy nebo třeba i pro vaše mazlíčky. Nikdy mě nic takového nestrhlo až do minulého měsíce, když se mi na facebooku objevila reklama na Můj Super box. A tak si říkám, zkusím to. Na výběr byl jídelní nebo kosmetický box.

Já zvolila jak jinak než kosmetický box, za který jsem zaplatila 449,-Kč ale skutečná cena všech produktů může být kolem 1200,- Kč

*Což se sice může zdát dost peněz ale vzpomeňme si na to když jsme někde v obchodě, tak stačí do košíku naházet jen pár věcí a částka se hned vyšplhá dost vysoko, takže se u pokladny nestačíme divit.*

Box přišel dnes 11.10. 2017 a já už se nemohla dočkat dneška, jsem plná očekávání. Krabice je obrovská a designově rozhodně povedená. První palec nahoru 👍 za nádherně barevnou krabici.



Vzhledem k naplněnosti je velká krabice tak trochu klam ale vzhledem k částce množství odpovídá. 
Podíváme se co nám to milí tvůrci boxu nadělili.

Uložení produktů musím zkritizovat, lehce se může některému produktu uvolnit víčko a rázem je ostatní zboží opatlané. Pro vyplnění by určitě dobře posloužila například dřevěná sláma nebo nakrouhaný papír, dodalo by to i na estetičnosti.


Překvapení miluji, takže už jsem se nemohla dočkat až boxík přijde.

Astrid Beauty Elixir Hedvábný čisticí pleťový olej
Kombinace pistáciového, meruňkového, olivového a mandlového oleje by měla účinně vyčistit všechen makeup a nečistoty z tváře. 

Tento výrobek bych si normálně asi nekoupila ale jsem ráda že je v boxe zastoupena česká značka Astrid.

Cena: 99,90 Kč



+ Vzorek Beauty Elixir denního krému



Klorane výživný sprchový gel Bonne Humeur
Obsahuje topolové pupeny, je bez mýdla a jeho pH je přirozené k lidské pokožce. Krémová textura gelu ulehčuje lepší hydrataci a chrání suchou kůži. 

Z tohoto výrobku mám nesmírnou radost, voní přenádherně a složením se kloní více k té šetrnější kosmetice. 

Cena: 160 Kč

Dermacol Aroma Ritual Foam Bath
Pěna do koupele s hroznovým vínem a limetkou. Uklidňuje mysl i tělo.

Jejich sprchové gely mě už nebaví ale pěny mě asi začnou bavit. Voňavější pěnu neznám. Pokud máte doma vanu a chtěli byste vonět po hroznovém vínu, ihned utíkejte do prvního Rossmanna nebo Dmka a kupte si ji. Pochmurné dny už jsou tady a taková příjemná lázeň se svým miláčkem ve vaně nebo klidně sama, je rozhodně dobrá terapie v tomto studeném počasí, či po těžkém pracovním dnu.

Cena: 99 Kč



Ziaja Kozí mléko krém na ruce
Aktivní krém zajišťující regeneraci suché, málo pružné pokožky a hydrataci. Navíc má blahodárné účinky na nehty, které se díky tomu netřepí.

S nehty problém nemám, ani se suchýma rukama ale nad produktem značky Ziaja, která je pro mě zatím velká neznámá, doslova jásám. Ač jsem kolikrát chtěla, tak se k téhle značce nikdy nedostala.

Cena: 69 Kč



Linteo Intimní vlhčené ubrousky - Herbal 10 ks
Neobsahují alkohol, nedráždí a poskytují pocit čistoty a svěžesti. Obsahují výtažek z heřmánku, měsíčku a aloe vera.

Vlhčené ubrousky se vždycky hodí do kabelky, na cesty, zkrátka kamkoliv, na cokoliv a je jedno jestli jsou intimní a utřu si s nimi ruce. Jsou bez alkoholu čehož si cením, pokožku tak ubrousek nedráždí.

Cena 29 Kč


Linteo Vatové polštářky - maxi ovál 40 ks
Ionty stříbra příznivě působí na problematickou pokožku a napomáhá boji s bakteriemi a viry. Maximální absorpce, pevnost a perfektní odlíčení, to jsou polštářky Linteo.

Asi jsem divná ale vatové tamponky při své denní péči vůbec nepoužívám. Já jsem zvyklá se odličovat ve sprše, tudíž přípravky jako jsou micelárky a tonika vůbec nepoužívám. 

Cena: 36,90 Kč



Tetesept krémovo - pěnivá sůl Medové mléko
Sůl přináší jemný krémový koupelový prožitek s dlouhotrvající pěnou. Obsahuje pečující oleje, mořskou sůl, mléčné proteiny a aloevera. Neobsahuje parafinické a minerální oleje, silikony a konzervační látky.

Jakmile se jedná o produkty do koupele, jsem pro. Jak zmiňuji výše, chladné dny máme před sebou a zpestřit si koupel něčím příjemným se v tomto období rozhodně hodí. Navíc značku Tetesept mám velmi ráda a mám zkušenost s mnoha jejich produkty a říkám jim jednoznačně ano.

Cena: 49,90 Kč



Mixa Hyalurogel RICH
Intenzivní hydratační péče obohacená o kyselinu hyaluronovou pro citlivou pleť se sklonem k vysušení. Pleť zanechává vyživenou a rychle se vstřebává.

Vůbec nevím jestli se do tohoto krému mám pouštět nebo jím někoho podarovat. Poslední dobou na pleť nedávám nic z běžné konvenční kosmetiky, tudíž nejsem si jím jistá. Ovšem Mixu hodnotím z té běžné kosmetiky jako nejlepší. Dost se totiž podobá Vichy.

Cena: 249 Kč

+ Vzorky Mixa Hyalurogel Light



7th Heaven Uhelná slupovací maska
Hloubkvě čistící maska s kaolínovým jílem a dřevěným uhlím. Uhlí jak je známo přitahuje toxiny a pomáhá odstraňovat přebytečný maz. Ideální na problematickou pleť.

Velké nadšení 😊 uhlí v kosmetice mám ráda a vím že mě produkty s jeho obsahem dělají na mé aknózní pleti dobře. 

Cena: 42,90 Kč

Oriflame řasenka The One No Compromise (voděodolná)
Voděodolná řasenka One řasy ideálně rozdělí, natočí a prodlouží. Vydrží 24 hodin, ve vodě i na souši, při sportu, zkrátka kdekoliv.

Jaká radost ve mě pookřála když jsem v boxe zahlédla alespoň jednu věc z dekorativky. Jenže voděodolná? Ty já zrovna moc nemusím kvůli jejich špatnému odličování. V manuálu ale se píše, že pro odlíčení je třeba jen teplé vody, tak uvidíme.

Cena: 299 Kč



Žvýkačky Mentos Pure Fresh
Bez cukru, s výtažky ze zeleného čaje s tekutým jádrem. Křupni a užívej tu chuť.

Malá chuťovka ve formě žvýkaček je skvělý nápad, navíc s tekutým jádrem, mňaammm. 

Cena: 29,90 Kč



Celkový dojem:

Já chápu, nikdy se člověk nezavděčí všem a jak to tak bývá 100 lidí = 100 chutí. Za mě je to takový průměr, jsou tam produkty, které mě nadchly ale i takové se kterými nevím co budu dělat. Upřímně jsem ale čekala co do obsahu věcí, že budou v boxe třeba nové produkty na trhu. Za sebe bych uvítala více dekorativky, novinky, třeba vzorek nějakého parfému apod
Každopádně většina produktů u mě nalezne využití ale upřímně jsem čekala od boxu malinko víc. 

Za cenu 449Kč je to poměrně hodně muziky za málo peněz.

Pro více informací o boxu se mrkněte na stránky: www.mujsuperbox.cz, kde si ještě můžee objednat Food Box.

Kdo z vás si také objednal Super Box? Jaké z něho máte dojmy?

18 komentářů:

  1. Krásna krabica, takéto tajomné krabice a rozbaľovačky milujem! <3
    Veľa z produktov mám doma a poznala som ich. :)

    Moje nákupy: blog From Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,krabice je opravdu pěkná ale obsah je už průměr.

      Vymazat
  2. Kdybych bydlela v ČR, tak do něj taky jdu. Jediné, co by mě v obsahu zklamalo jsou ty výrobky do koupele. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavé, o boxu jsem ještě neslyšela. Souhlasím s tebou, že je to spíš průměr, ale všechny produkty jsou využitelné. To byl jejich první box? Čekala bych, že nasadí vyšší laťku. A voděodolná řasenka - nikdy jsem je nepoužívala, až v květnu si pořídila svou první na kamarádčinu svatbu, abych mohla v klidu dojetím brečet a zůstala krásná :D Používám odličovací oleje od Saloos a nemám s odlíčením problém :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, byl to první box. Na řasenku jsem zvědavá, tak uvidíme. Co se obsahu boxu týče, taky jsem čekala více.

      Vymazat
  4. Vídala jsem ho často na Facebooku. Nějak ani nevím. Jak píšeš, 100lidí = 100chutí, ale já bych z něj nebyla nadšená vůbec. Podle mě tam není nic až tak dokonalý jo :/ škoda, krabička vypadá ale fajn :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  5. Produkty sú fajn a určite využitelné, ale takéto boxy by podľa mňa mali prinášať aj nejaké novinky, či veci, ktoré si človek možno bežne nekúpi, alebo o ktorých ani nevie (napríklad nové značky atď). Asi by som po tomto nesiahla.

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, novinky jsem očekávala a moc jich tam nebylo. Však příště budu hodně zvažovat jestli po boxu znovu sáhnu či ne.

      Vymazat
  6. Taky bych byla asi průměrně spokojená. Design je super a souhlasím s tím, že by tam mohli dát nějakou tu slámu nebo to něčím vyplnit, aby se to neotevřelo či nerozbilo. Jinak teda produkty...nic moc. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opět jsem se ujistila, že tyhle boxy nejsou pro mě asi nic moc. Taky jsem čekala větší překvapení.

      Vymazat
  7. Vidím obsah boxu u Tebe poprvé Terezko a mně se líbí. Jen teda taky bych určitě nějakým způsobem krabici vyplnila, zvlášť, když obsahuje kosmetiku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já moc na tyhle boxy nejsem protože kolikrát co vidím u jiných, tak vím že polovinu věcí bych z toho stejně nevyužila. Co nevyužiji, zabalím někomu pod stromeček.

      Vymazat
  8. Já na tyhle objednávky osobně moc nejsem, bála bych se, že z toho pak budu akorát zklamaná :) ale na druhou stranu, za chvilku jsou vánoce, co nevyužiješ, můžeš zabalit někomu pod stromeček :)

    OdpovědětVymazat