sobota 16. prosince 2017

Tipy na vánoční dárky


Vánoční atmosféra je v plném proudu, předpokládám že spoustě z vás doma plápolá svíčka samotná nebo v aromalampě, na níž se pomalu roztéká voňavý vosk a vy si užíváte čaj nebo kávu.

Přemýšlíte nad vánočními dárky a nevíte co komu dát pod stromeček? Trošku jsem se zamyslela, prokoukla internet skrz naskrz, posbírala informace a teď vám je tu chci naservírovat, inspirovat vás i sebe a dát vám pomocnou ruku při vybírání toho pravého dárku.

Nevybírám příliš drahé dárky neboť já sama to nemusím, namísto toho mám nejraději praktické věci, které sama využiji.

MAMINKA
Tady můžeme propustit otěže vaší fantazii neboť dárek pro maminku bývá jeden z těch lehčích. Kosmetika je jedna z nejuniverzálnějších dárků a ženská nad ní nikdy nepohrdne. Zkuste se zamyslet co má daná osoba ráda nebo co jí třeba i v domácnosti chybí. Pokud víte že máte starý vysavač, tak bych šla do něj. Nebála bych se ani živé květiny v květináči, nějakého šperku v podobě náušnic, řetízku, zkrátka o čem víte že bude mamka nosit. Povlečení se také nikdy neztratí. 



TATÍNEK
Za mě nejtěžší osoba a věřím že to tak má spousta z vás. Tady je největší otázka jaký je váš táta? Co ho baví? Co dělá ve volném čase a hlavně co on sám využije a nebude to ležet ve skříni. Tátovi, který pořád doma něco kutí se nikdy neztratí nějaké to nářadí. Na kosmetiku úplně nevsázejte, neboť z vlastní zkušenosti nepotěší tolik. Pokud jste v koncích a opravdu nevíte, zkuste udělat třeba balíček z potravin, jídlem nikdy nic nezkazíte, přidejte k tomu štánglu salámu a když vyberete něco lepšího a neobvyklého, úspěch je na světě.
BABIČKA & DĚDA
Opět, u babičky se mi výběr dárku zdá být snažší. Tady doporučuji brát na vědomí, že jsou tito členové rodiny doma a mají spoustu času. Pokud mají dobrý zrak zkuste třeba puzzle nebo vytvořit koláž rodinných fotek a zarámovat jej. Starší lidé většinou přehnané množství dárků neocení, takže tady je na místě spíš kreativita. Pyžamo taky nezklame a kolekce čajů s knížkou také ne.
SOUROZENEC
Tady záleží na věku daného člověka, na tom zda se jedná o dítě nebo už dospělého člověka. U sourozence většinou víte co má rád a co by ho potěšilo, takže nevidím problém v tom co sourozenci koupit. U sourozence máte široké spektrum věcí. Od povlečení, elektroniku či oblečení. Myslím si že powerbanka, elektrický strojek bráchu jistě potěší. Pokud sleduje Youtube, tak třeba třičko oblíbeného youtubera. Sestru potěší určitě kosmetika, rukavice, pěkný hrníček nebo něco na vlasy. Starší sestře bych se vůbec nebála koupit třeba něco do kuchyně nebo sadu osušek

PŘÍTEL & PŘÍTELKYNĚ
Pokud svého protějška dobře znáte, určitě by neměl být problém najít něco co by potěšilo. Tady je velké spektrum dárků a fantazii se meze nekladou. Od něčeho se společnými fotkami po věci které víte že partner využije. Pokud vidíte že má váš partner odrbanou peněženku, máte úspěch. Mrkněte partnerovi do skříně a třeba vás to navede jaký styl oblečení a značky vyhledává. No a pánové pokud hledáte inspiraci pro vaši partnerku, potěší ji vše když to bude s láskou a upřímností.

DÍTĚ
Tuhle sekci mám nejradši a jelikož jsem si já sama v dětství ráda s něčím hrála, tak mě opravdu baví vybírat dárky pro děti, zkrátka si to užívám. Rozhodně je třeba brát na mysl věk dítěte k danému dárku a s čím si dítě rádo hraje. Kreativní hračky jsou fajn ale pozor na vyzrálost samotného dítěte a ne každé dítě rádo tvoří a u něčeho takového vydrží.


Zajímavý by mohl i jakýsi mystery box dle vaší fantazie. Sežeňte pěknou krabici a výplň v podobě dřevěné slámy do níž vložíte dárky. Napište hezký vzkaz či dopis a věřte že to danou osobu potěší daleko více než prosté koupení nečehosi drahého. U dárků co nikdy nepodceňujte je materiál, třeba takové povlečení z polyesteru je jednoduše hnus, to stejné platí i u kuchyňských potřeb, není pánvička či hrnec jako hrnec.

Tak či onak je výběr dárku na vás a já doufám že se s tím úspěšně poperete.

6 komentářů:

  1. Naprosto vyčerpávající tipy!! Opravdu super inspirace! Já pro rodinu mám také podobné dárky, jaké ty doporučuješ, ale určitě se tady ještě inspiruji.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahooj Terko,
    ten plechový hrníček, který máš v tipech na dárky pro maminku jsem před několika měsíci objednávala taťkovi, hrozně se mi líbil. Bohužel jsem objednávku musela zrušit. E-shop sice uvádí delší termín doručení, ale ne tolik, kolik to doopravdy bylo. Navíc, když se jedná o dárek. No mrzí mě to do teď, protože si myslím, že každému, kdo jej dostane, tak udělá radost.

    Krásné Vánoce!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné tipy. Nejvíce mě zaujal mystery box, to je opravdu skvělý nápad. Dárky mám už sice všechny koupené, ale určitě se nechám inspirovat na příští rok. Jo a ty dárky pro děti taky ráda vybírám. Za mé dětství takové hračky vůbec nebyly. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé typy. Pro mě byl největším oříškem taťka a ješě mi zbývá pro něj dokoupit nějákou maličkost. Nic ho nebaví a všechny dárky (mimo ty kosmetické), jsou nad můj cenový rámec, takže to vždycky tahám z palce. Pro ségru a mámu to docela šlo a volila jsem některé podobné věci. Další oříšek byl přítel, protože na Vánoce nemá moc času a dárky řeší na poslední chvíli, takže spíš řeší osttní, než aby dal typ, co mu koupit a ještě k tomu si většinu věcí pořídí sám:D Z těch typů pro přítele se mi líbí ty spodky, já na takový blbosti sem, ale ten můj by mě asi "zabil":D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Pane jo, to je tipů :-) z toho si musí vybrat opravdu každý. Musím říci, že spoustu toho, co je ve výběru, jsem i já sama koupila :-) jen trošku promíchaně a pro někoho jiného :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  6. Vďaka za skvelé inšpirácie, niekedy človek potrebuje nakopnúť. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat