pátek 26. ledna 2018

Wishlist 2018

Máme tu další rok a s ním přichází nový wishlist. Předsevzetí si nedávám ale wishlist si sepisuji každý rok. Letošní wishlist se v sortimentu věcí lehce liší, tím chci říct, že letošní rok by měl být v něčem jiný.

Hromadění kosmetiky skončilo, což však neznamená konec kosmetiky na blogu, to ani náhodou.

Letošní rok ve mě vzbuzuje pocit naděje a stoupá mi adrenalin v krvi. Pro letošek pro mě všechny hmotné věci, nemají zdaleka takovou váhu, jako moje touhy a cíle, které chci letos zvládnout, a já věřím, že to dám.
Pojďme se tedy konečně podívat na můj wishlist pro rok 2018.

1. Outdoorová rychleschnoucí osuška: Velice praktická věc na cesty, kterou chci už nějaký ten pátek. Poté, co jsem měla jednou možnost ji vyzkoušet, řekla jsem, že si ji musím konečně letos koupit. Pokud cestujete lowcost, určitě sami víte jak běžné osušky děsně zabírají místo a úplně zbytečně.

2. Set organizérů: Další věc, která se při cestách neztratí jsou organizéry. Měla jsem kdysi set z Oriflame, který jsem během mých cest zašpinila nebo někde zapomněla. Takže bych ráda něco nového a co mi bude prostě vyhovovat. Dále bych chtěla i nějaký samostatný organizér uzpůsobený na kosmetiku, především na dekorativku.
Cestovní organizér uzpůsobený kosmetice.
3. Příruční kufr: Vzhledem k mému minimalistickému stylu balení, velký kufr málokdy táhnu ale zato příruční kufr by se mi hodil. Musí být takový, aby se v klidu vešel do rozměrů většiny dopravců, především Ryanairu. Hrozně moc se mi líbí kufry od značky Parfois, vždycky mají tak krásné vzory a kvalitou rozhodně nezaostávají. 

4. Flaška na nápoj: Ať už v tom budu mít vodu nebo třeba smoothie, chci aby byla dostatečně velká, praktická a hlavně, aby měla široké hrdlo a dala se tak jednoduše vyčistit. Zatím nemám žádnou vyhlídnutou ale až na nějakou pěknou narazím, určitě si ji koupím.

5. Sluchátka: Používám je v dopravních prostředcích, v práci a kdykoliv někam jdu. Jsou nepostradatelné ale jejich životnost není na dlouho a z vlastní zkušenosti je jedno, jestli si koupím za dvě stě nebo za tisíc. Hudba v nich musí dobře znít, nesmí propouštět hudbu, ani zvuky z venku a musí dobře sedět v uchu.

6. Lapač snů: Někdo by si řekl, taková blbost. Mě se lapače hrozně líbí a alespoň jedním velkým, bych si chtěla udělat radost.

7. Deštník: Minulý rok při návštěvě Madridu, mě okouzlil nádherný deštník s motýlkama v jednom místním krámku a dodnes mi nedá spát. Jakmile se dostanu do Madridu, ihned si pro něj půjdu, pokud ho ještě budou mít.

8. Přírodní deodoranty: Především moje velmi oblíbené od značky R&E z Beskyd. Chci vyzkoušet i další vůně, asi jsem našla ten pravý deodorant pro mě.

9. Parfém: Ráda bych si koupila něco nového do mé sbírky. Mám mnoho tipů, co by se mi líbilo za vůně a ráda bych měla novou vůni, která mi bude připomínat tenhle rok.

10. Štětce: Ty mi zůstaly z minulého roku. Sice jsem si koupila, opravdu skvělé štětce z Aliexpressu ale ráda bych si pořídila tento set od Real Techniques a měla tak jedny lepší štětce od každého typu.
***
Z kosmetiky toho na wishlistě příliš nemám. Po vánocích se mi statistika dost zvýšila, mám toho i docela dost v zásobě co se týká dekorativky, takže není důvod k velkému nakupování.

Určitě všem dojde, že asi budu letos někam cestovat. Ano, chystám se a kdy to všechno vypukne se určitě dozvíte. 

Děláte si wishlist nebo vůbec ne? Jaké je vaše největší přání pro letošek?

9 komentářů:

  1. super praktický wishlist, držím palce aby si si všetko kúpila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nějaký organizér už bych taky potřebovala, díky za tip:D.
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  3. Tak držím palce, aby všechny plány vyšly. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Štětce od Real Techniques mám taky na svém wishlistu :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. Bonita selección! Muchas gracias por pasarte por mi blog! ♥️♥️♥️

    OdpovědětVymazat
  6. Wishlisty si občas dělám, ale spíš jentak pro sebe, zvěřejňuji je pouze v případě, že v rámci některé spolupráce bych měla takový wishlist napsat... ale to se týká spíš jednoho zaměření. Jinak můj wishlist je pověšený na nástěnce a vždy jen odškrkávám :-)Zaujala mě ta rychleschnoucí osuška, přítel je hodně na přírodu a nebylo by špatný si něco na oudor koupit, sice bych nejdřív chtěla spacák, karimatku a tak, ale na tohle by mohlo také dojít.


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Také mám na wishlistě nějaké kosmetické štětce. Tak snad se mi podaří nějaké skvělé ulovit. :)

    Lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý wishlist, takové články mám moc ráda :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat